Επιχειρήσεις

Coca Cola HBC: Εξαγόρασε τη Σερβική Bambi, αναμένει σημαντικά οφέλη


Την εξαγορά της κορυφαίας επιχείρησης ζαχαροπλαστικής της Σερβίας, Bambi, ανακοίνωσε η Coca-Cola HBC AG, έναντι τιμήματος 260 εκατ. ευρώ. Η ολοκλήρωση της εξαγοράς αναμένεται το δεύτερο τρίμηνο του 2019 μετά από την έγκριση των ρυθμιστικών αρχών.

Η Bambi ιδρύθηκε το 1967 στη Σερβία και παράγει μια σειρά προϊόντων, όπως μπισκότα, γκοφρέτες και αλμυρά σνακ.

Τα εμπορικά σήματα της εταιρείας περιλαμβάνουν τα Bambi, Plazma, Wellness, Zlatni Pek και Josh. Το βασικό brand μπισκότων, Plazma, κατατάσσεται στην πρώτη θέση αναγνωρισιμότητας στη Σερβία.

Το 2018, η Bambi κατέγραψε έσοδα περίπου 80 εκατ. ευρώ, από τα οποία περισσότερα από τα δύο τρίτα παράγονται στη Σερβία και τα υπόλοιπα κυρίως στα Δυτικά Βαλκάνια. Η Bambi είναι κερδοφόρα και το περιθώριο EBIT είναι σχεδόν τριπλάσιο σε σχέση με αυτό της Coca-Cola Τρία Έψιλον.

Αυτό που οδήγησε την Coca Cola HBC να επενδύσει σε έναν τομέα εκτός της βασικής της δραστηριότητας - πέρα από την στρατηγική εξάπλωσης σε νέους τομείς - είναι ότι το περιθώριο κέρδους της Bambi είναι τριπλάσιο από ότι από τις δραστηριότητες της στην εμφιάλωση αναψυκτικών.

Ο Ζόραν Μπογκντάνοβιτς, Διευθύνων Σύμβουλος της Coca-Cola Τρία Έψιλον, δήλωσε, μεταξύ άλλων, ότι η εξαγορά αυτή αποτελεί εξαιρετική ευκαιρία για τη δημιουργία πρόσθετης αξίας για την Coca-Cola Τρία Έψιλον, τους πελάτες της και τους μετόχους της.

Προσθέτει εμβληματικά, συμπληρωματικά καταναλωτικά brands στο χαρτοφυλάκιο κορυφαίων εμπορικών σημάτων ποτών. Ενισχύει περαιτέρω τη συνάφεια με τους πελάτες και επιτρέπει στην εταιρεία να αυξήσει την παρουσία της σε βασικές καταναλωτικές περιστάσεις.

Ακολουθήστε το Sofokleousin.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Σχετικά Άρθρα