Επιχειρήσεις

Coca-Cola HBC: Αύξηση εσόδων από πωλήσεις κατά 19,3%


Αύξηση εσόδων από πωλήσεις κατά 19,3% σε δημοσιευμένη βάση και λειτουργικών κερδών κατά 17,7% σε οργανική βάση, ανακοίνωσε η Coca-Cola HBC για το Α' εξάμηνο του 2023.

Σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρίας: τα καθαρά έσοδα από πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 17,8% σε οργανική βάση, ως αποτέλεσμα των ενεργειών βελτίωσης του μείγματος τιμών και προϊόντων σε όλες τις κατηγορίες και αγορές.

Ο όγκος πωλήσεων αυξήθηκε σε οργανική βάση σε όλες τις κατηγορίες στρατηγικής προτεραιότητας, με αύξηση 1,6% στα ανθρακούχα αναψυκτικά, 20,9% στα ποτά ενέργειας και 21,9% στον καφέ. Στην κατηγορία των μη ανθρακούχων αναψυκτικών σημειώθηκε πτώση 11,2%, που οφείλεται κυρίως στην κατηγορία των εμφιαλωμένων νερών. Συνολικά, σημειώθηκε πτώση του όγκου πωλήσεων κατά 1% σε οργανική βάση.

Τα καθαρά έσοδα από πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 19,3% σε δημοσιευμένη βάση, ως αποτέλεσμα της ισχυρής οργανικής ανάπτυξης και της ενοποίησης της Multon, που αντιστάθμισαν τον αντίκτυπο από τις δυσμενείς συναλλαγματικές μεταβολές στη Νιγηρία και την Αίγυπτο.

Σημειώθηκε αύξηση του μεριδίου αγοράς σε αξία κατά 60 μονάδες βάσης στην κατηγορία των έτοιμων προς κατανάλωση μη αλκοολούχων ποτών και διατήρηση του μεριδίου αγοράς σε αξία στα ανθρακούχα αναψυκτικά. Αύξηση των λειτουργικών κερδών κατά 17,7% σε οργανική βάση, χωρίς μεταβολή του περιθωρίου κέρδους που παρέμεινε στο 11,2% σε οργανική βάση.

Ο κ. Zoran Bogdanovic, Διευθύνων Σύμβουλος της Coca-Cola HBC AG, σχολίασε: «Οι επιδόσεις κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους ήταν πολύ καλές, με πρόοδο ως προς τους στρατηγικούς μας άξονες. Οι κατηγορίες που έχουμε θέσει ως προτεραιότητα, τα ανθρακούχα αναψυκτικά, τα ποτά ενέργειας και ο καφές, σε συνδυασμό με τις ισχυρές επιδόσεις σε όλες τις αγορές, οδήγησαν σε αύξηση των καθαρών εσόδων από πωλήσεις και των λειτουργικών κερδών σε οργανική βάση, πέρα των προσδοκιών μας.

Παρόλο που σε ορισμένες αγορές το καταναλωτικό περιβάλλον εξακολουθεί να είναι δυσμενές, τα έσοδα ανά κιβώτιο έχουν βελτιωθεί χάρη στην προσεκτική διαχείριση των τιμών και του μείγματος προϊόντων, ενισχυμένα από δεδομένα, πληροφορίες και αναλύσεις που έχουμε στη διάθεσή μας. Ταυτόχρονα, οι όγκοι πωλήσεων διατηρήθηκαν, γεγονός που αποδεικνύει την ποιότητα της υλοποίησης των στρατηγικών μας στην αγορά.

Συνεχίζουμε να επενδύουμε στην ενεργοποίηση του χαρτοφυλακίου προϊόντων 24/7 κατανάλωσης και στη στοχευμένη διεύρυνση, που ενισχύεται από την ηγετική θέση μας και την εστίασή μας στην κατηγορία των ανθρακούχων αναψυκτικών. Κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους, συνάψαμε συμφωνία για την εξαγορά της Finlandia Vodka, κυκλοφορήσαμε επιτυχώς νέα καινοτόμα προϊόντα, συμπεριλαμβανομένου του Jack Daniel's & Coca-Cola σε τρεις από τις αγορές μας, επεκτείναμε περαιτέρω την κατηγορία ποτών ενέργειας στην Αίγυπτο και προσθέσαμε επιπλέον 2.200 σημεία διανομής στην κατηγορία του καφέ.

Οι επιδόσεις μας κατά το δεύτερο τρίμηνο μάς επέτρεψαν να αναβαθμίσουμε τις προσδοκίες μας για τα κέρδη του 2023 τον Ιούλιο, ισχυροποιώντας τις προοπτικές μελλοντικής ανάπτυξης όπως τις διατυπώσαμε στην Ημερίδα Επενδυτών τον Μάιο»

Διαβαστε επισης