ΕΥΖην

Bread & Butter: Ανοιχτό στο κοινό φέτος για πρώτη φορά


Το show «Bread & Butter» στο Βερολίνο είναι ένα «show τάσεων». Εμψυχώνει τους καταναλωτές να έλθουν σε προσωπική επαφή με brands μόδας. Το φετινό του θέμα είναι «Now» (Τώρα) και είναι για πρώτη φορά ανοιχτό στο κοινό.

Ζήτησαν από τους Craig & Karl – το ντουέτο σχεδιαστών Κρεγκ Ρέντμαν και Καρλ Μάιερ, οι οποίοι παρότι ο πρώτος ζει στη Νέα Υόρκη και ο δεύτερος στο Λονδίνο συνεργάζονται καθημερινά – να σχεδιάσουν μια θαρραλέα προσέγγιση σε αυτό που λέμε «ταυτότητα» και στο γραφιστικό ντιζάιν.

Οι Κρεγκ και Καρλ ήλθαν με ένα διπλό «&», κατακερματισμένο σε μια σύγκρουση υφών για να δώσουν την ιδέα ενός συνεχώς εξελισσόμενου «τώρα». Εξέλιξαν μια «γλώσσα» στο στυλ των emojis, συνδυάζοντας στοιχεία από τη μόδα, τη μουσική, το φαγητό και την πόλη του Βερολίνου.

«Η ιδέα του διπλού “&”... αναφέρεται στη δημοκρατική και χωρίς διάθεση αποκλεισμών προσέγγιση του event. Δεν είναι πια αποκλειστικά για τους εμπλεκόμενους με τον συγκεκριμένο κλάδο. Πλέον, είναι bread & butter & εσείς, το κοινό» εξήγησαν στο Designboom οι Κρεγκ και Καρλ.

Τη διαμόρφωση του χώρου όπου φιλοξενείται το event που διοργανώνει η διαδικτυακή επιχείρηση λιανικών πωλήσεων Zalando επέβλεψε η εταιρεία Kemmler Kemmler. Σε συνεργασία με τους Craig & Karl και την ομάδα του «Bread & Butter», μετέφρασαν τα γραφιστικά σε αρχιτεκτονικές και γλυπτικές εγκαταστάσεις, προσφέροντας μια εμπειρία στην οποία οι επισκέπτες βυθίζονται, κυριολεκτικά βυθίζονται.

Ακολουθήστε το Sofokleousin.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Σχετικά Άρθρα
Ετικέτες μόδα