Κοινωνική Ευθύνη

Bosch και I.O.AΣ εκπαιδεύουν τους οδηγούς του μέλλοντος


Νέα βιωματικά προγράμματα για μαθητές Δ/θμιας εκπαίδευσης

Πάνω από 3.000 μαθητές Δ/θμιας εκπαίδευσης θα έχουν την ευκαιρία να εκπαιδευτούν πάνω σε ζητήματα οδικής ασφάλειας και σωστής οδικής συμπεριφοράς, μέσω της συνεργασίας της Bosch και του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας (Ι.Ο.ΑΣ.) «Πάνος Μυλωνάς». Η σημαντική αυτή δράση ξεκινά το νέο έτος και αναμένεται να ολοκληρωθεί τον Μάιο σε σχολεία της Αθήνας και της Πάτρας. Συγκεκριμένα:

Στο εκπαιδευτικό βιωματικό πρόγραμμα για μαθητές Δ/θμιας εκπαίδευσης που έχει σχεδιάσει το Ι.Ο.ΑΣ. και θα υλοποιήσει φέτος με την υποστήριξη της Bosch Eλλάδας, γίνεται χρήση του ειδικού εξοπλισμού της κινητής μονάδας που διαθέτει το Ινστιτούτο, όπως γυαλιά προσομοίωσης μέθης, ζυγαριά συσχέτισης μάζας-ταχύτητας, προσομοιωτές ανατροπής και πρόσκρουσης αυτοκινήτου.

Οι μαθητές και εν δυνάμει οδηγοί, μέσω της χρήσης του παραπάνω εξοπλισμού αλλά και μέσα από παρουσιάσεις και videos, ενημερώνονται για την αξία της χρήσης της ζώνης ασφαλείας, για το ότι αλκοόλ και οδήγηση δεν πάνε ποτέ μαζί, καθώς και για το πόσο σημαντικό είναι να τηρούμε τα όρια ταχύτητας και να σεβόμαστε τον Κ.Ο.Κ. Το πρόγραμμα διδάσκεται από ειδικούς εκπαιδευτές και έχει διάρκεια τρείς ώρες.

Το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας (Ι.Ο.ΑΣ.) «Πάνος Μυλωνάς», συστάθηκε το 2005 με σκοπό τη μείωση των τροχαίων δυστυχημάτων, μέσω της προώθησης δραστηριοτήτων σε θέματα που προάγουν την οδική ασφάλεια και την κυκλοφοριακή αγωγή.

Η Bosch από την άλλη πλευρά, ως ο μεγαλύτερος παγκοσμίως προμηθευτής της αυτοκινητοβιομηχανίας και με εφευρέσεις ορόσημο για την ασφάλεια του αυτοκινήτου: το ABS, η μονάδα ελέγχου αερόσακου, το ΕSP, το σύστημα πέδησης έκτακτης ανάγκης, το σύστημα διατήρησης της λωρίδας κυκλοφορίας, το σύστημα ανίχνευσης κόπωσης του οδηγού και το σύστημα αυτόματης ρύθμισης της απόστασης, συμβάλλει και αυτή από τη δική της μεριά στην μείωση των τροχαίων συμβάντων.

Γι’ αυτό σήμερα, αμφότερες πλευρές μοιράζονται τον ίδιο στόχο που δεν είναι άλλος από το να βελτιωθεί η οδική ασφάλεια στην Ελλάδα και να σταματήσει η χώρα, να κατέχει μια από τις χειρότερες θέσεις στην Ευρώπη όσον αφορά τα τροχαία δυστυχήματα.