Επιχειρήσεις

BMW Group: 35ο συνεχόμενο τρίμηνο με θετικό πρόσημο στις πωλήσεις


"Ο καλύτερος Ιούνιος και τα καλύτερα αποτελέσματα 1ου εξαμήνου στην ιστορία του Group", αναφέρει η εταιρία, δίνοντας έμφαση στο γεγονός πως παραδόθηκαν πάνω από 13.800 ηλεκτρικά / plug-in υβριδικά οχήματα.

Το BMW Group πέτυχε την καλύτερη επίδοση 1ου εξαμήνου στην ιστορία του με συνολικές παραδόσεις 1.242.507 (+1,8%) οχημάτων BMW, MINI και Rolls-Royce. Επίσης η εταιρία κατέγραψε ρεκόρ πωλήσεων για μήνα Ιούνιο, με αύξηση 2,7%, παραδίδοντας συνολικά 238.920 οχήματα σε όλο τον κόσμο.

Οι παραδόσεις μοντέλων BMW i, BMW iPerformance και MINI Electric τον Ιούνιο ανήλθαν στις 13.806 σε όλο τον κόσμο, αύξηση 47,6% από πέρσι τον ίδιο μήνα και το καλύτερο μηνιαίο αποτέλεσμα για ηλεκτρικά / plug - in υβριδικά οχήματα στην ιστορία του BMW Group.

Οι πωλήσεις ηλεκτρικών / plug-in υβριδικών οχημάτων BMW και MINI από την αρχή της χρονιάς ανήλθαν στις 60.660 (+42,5%), επιβεβαιώνοντας τη θέση του BMW Group ως κορυφαίου παρόχου premium ηλεκτροκίνησης. Με το λανσάρισμα της plug-in υβριδικής BMW Σειράς 5 (κατανάλωση μικτού κύκλου: 2,3-2,1 l/100 km, κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας στο μικτό κύκλο: 14,1-13,1 kWh/100 km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 52-47 g/km) που κατασκευάζεται τοπικά στην Κίνα, οι πωλήσεις ηλεκτρικών / plug-in υβριδικών οχημάτων στη μεγαλύτερη συνολική αγορά του BMW Group έχουν πενταπλασιαστεί το πρώτο εξάμηνο από πέρσι, με συνολικές παραδόσεις 6.295 μονάδων από την αρχή του 2018. Οι πωλήσεις ηλεκτρικών / plug-in υβριδικών μοντέλων το πρώτο εξάμηνο αυξήθηκαν σημαντικά σε αρκετές ακόμα σημαντικές αγορές, όπως ΗΠΑ (12.015 / +51,3%) και Βρετανία (8.823 / +41,4%).

Η μάρκα BMW πούλησε πάνω από 200.000 οχήματα για πρώτη φορά τον Ιούνιο, μηνιαία αύξηση 4,0% φτάνοντας στο σύνολο των 200.610 μονάδων. Οι πωλήσεις από την αρχή της χρονιάς αυξήθηκαν κατά 2,0% με 1.059.296 παραδόσεις σε πελάτες σε όλο τον κόσμο, το πρώτο εξάμηνο της χρονιάς. Όλες οι σημαντικές περιοχές πωλήσεων συνέβαλαν σε αυτή την άνοδο. Αρκετά μοντέλα συνέβαλαν στην αύξηση των πωλήσεων πρώτου εξαμήνου, όπως η BMW Σειρά 1 (98.396 / +7,2%), η BMW X1 (152.866 / +11,8%) και η BMW Σειρά 5 (191.185 / +14,9%). Χάρη στη βελτιωμένη της διαθεσιμότητα τον Ιούνιο, η BMW X3 κατέγραψε 24,6% αύξηση μηνιαίων πωλήσεων, με συνολικές παραδόσεις 17.584 μονάδων.

Οι πωλήσεις MINI το πρώτο εξάμηνο κινήθηκαν στα ίδια περσινά επίπεδα, με συνολικές παραδόσεις 181.430 (+0,1%) σε πελάτες σε όλο τον κόσμο. Οι παραδόσεις MINI το Ιούνιο μειώθηκαν κατά 3,8% (37.955).

Οι πωλήσεις των αυτοκινήτων Rolls - Royce το πρώτο εξάμηνο του 2018 σημείωσαν άνοδο 13,1% (1.781) από πέρσι. Η ζήτηση για όλα τα μοντέλα Rolls‑Royce παραμένει ισχυρή στις περισσότερες περιοχές, συμπεριλαμβανομένου του θετικού κλίματος στην Κίνα, ωστόσο οι συνθήκες της αγοράς στη Μέση Ανατολή παραμένουν ασταθείς. Πέραν των εξαιρετικών πωλήσεων της νέας Phantom, η ζήτηση για εκδόσεις Black Badge των Dawn, Ghost και Wraith εξακολουθεί να υπερβαίνει τις προσδοκίες. Η νέα Rolls-Royce Cullinan αποκαλύφθηκε τον Μάιο και έτυχε ενθουσιώδους υποδοχής με τις παραγγελίες της να φτάνουν μέχρι του χρόνου. Οι πρώτες παραδόσεις του νέου μοντέλου παντός εδάφους στους πελάτες προγραμματίζονται για το πρώτο τρίμηνο του 2019.

Οι παραδόσεις πολυτελών μοτοσικλετών και maxi-scooters της BMW Motorrad το πρώτο εξάμηνο πλησίασαν πολύ τα εξαιρετικά υψηλά περσινά επίπεδα. Από την αρχή της χρονιάς, συνολικά 86.975 μονάδες παραδόθηκαν σε πελάτες, μείωση 1,6% μέσα σε ένα χρόνο. Η BMW Motorrad ανανεώνει σημαντικά τη γκάμα της το 2018, με το λανσάρισμα εννέα νέων μοντέλων, και οι σχετικές αναπροσαρμογές στην παραγωγή επηρεάζουν στις παραδόσεις. Η BMW Motorrad εξακολουθεί να αγωνίζεται για άνοδο πωλήσεων σε όλο το ημερολογιακό έτος.

Πωλήσεις BMW και MINI ανά περιοχές/αγορές.

Και οι τρεις σημαντικές περιοχές πωλήσεων συνέβαλαν στην αύξηση παραδόσεων του BMW Group το πρώτο εξάμηνο.

Στην Ευρώπη, το BMW Group πέτυχε αξιοσημείωτη άνοδο σε πολλές αγορές και η BMW ήταν η δημοφιλέστερη premium μάρκα σε αρκετές αγορές όπως Βρετανία, Βέλγιο και Αυστρία.

Οι παραδόσεις του BMW Group αυξήθηκαν επίσης στην περιοχή της Αμερικής, όπου όλες οι αγορές κατέγραψαν άνοδο το πρώτο μισό της χρονιάς, με την BMW να επικρατεί ως κορυφαία premium μάρκα στο Μεξικό και σε αρκετές άλλες χώρες της Λατινικής Αμερικής.

Οι πωλήσεις αυξήθηκαν και στην Ασία το πρώτο εξάμηνο της χρονιάς με αρκετές μεγάλες αγορές, όπως η Νότια Κορέα και η Ινδία να πετυχαίνουν διψήφια αύξηση.