Αύξηση 6,9% σημειώθηκε στο βάρος των φορτίων/εμπορευμάτων που διακινήθηκαν με φορτηγά οχήματα ταξινομημένα στην Ελλάδα το γ' τρίμηνο του 2022 σε σχέση με το γ' τρίμηνο του 2021.
Ειδικότερα, το βάρος των φορτίων που διακινήθηκαν με φορτηγά εθνικών και διεθνών μεταφορών ανήλθε σε 72.672,2 χιλιάδες τόνους έναντι 67.968,7 χιλιάδων τόνων το γ' τρίμηνο του 2021. Τα τονοχιλιόμετρα ανήλθαν σε 5.632.922,6 χιλιάδες, σημειώνοντας αύξηση 4,7% σε σχέση με το γ' τρίμηνο του 2021 οπότε είχαν ανέλθει σε 5.378.780,9 χιλιάδες.
Επίσης, σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ, σε ό,τι αφορά στον τύπο φορτίου (είδος συσκευασίας μεταφοράς εμπορευμάτων), από την άποψη του βάρους των μεταφερθέντων φορτίων, η σημαντικότερη αύξηση το γ' τρίμηνο του 2022 έναντι του γ' τριμήνου του 2021 παρατηρήθηκε στην κατηγορία «Λοιπές κατηγορίες συσκευασίας», ενώ από την άποψη των τονοχιλιομέτρων στην κατηγορία «Εμπορευματοκιβώτια». Η σημαντικότερη μείωση τόσο από την άποψη του βάρους των μεταφερθέντων φορτίων όσο και από την άποψη των τονοχιλιομέτρων παρατηρήθηκε στην κατηγορία «Κινητές, αυτοκινούμενες μονάδες».
Κατά Μεγάλη Γεωγραφική Περιοχή από την άποψη του βάρους των φορτίων και των διανυθέντων τονοχιλιομέτρων, ποσοστό 38% των φορτώσεων πραγματοποιήθηκε στη Βόρεια Ελλάδα, σημειώνοντας αύξηση 16,2% σε σύγκριση με το γ' τρίμηνο του 2021. Κατά τη σύγκριση της ιδίας χρονικής περιόδου, η μεγαλύτερη αύξηση παρουσιάστηκε στα νησιά του Αιγαίου και την Κρήτη κατά 19%.
Κατά Μεγάλη Γεωγραφική Περιοχή από την άποψη του βάρους των φορτίων και των διανυθέντων τονοχιλιομέτρων, οι περισσότερες εκφορτώσεις (ποσοστό 37,6%) πραγματοποιήθηκαν στη Βόρεια Ελλάδα, σημειώνοντας αύξηση 18,2% σε σύγκριση με το γ' τρίμηνο του 2021. Κατά τη σύγκριση της ιδίας χρονικής περιόδου, η μεγαλύτερη αύξηση παρουσιάστηκε στα νησιά του Αιγαίου και την Κρήτη κατά 18,5%.