Επιχειρήσεις

Αυξήθηκαν πωλήσεις και μερίδιο αγοράς για το BMW Group


Οι πωλήσεις του BMW Group συνεχίζουν σταθερά την ανοδική πορεία τους, με τις παραδόσεις των πολυτελών μοντέλων BMW, MINI και Rolls-Royce να αυξάνονται κατά 0,7% τον Απρίλιο. Ο μήνας έκλεισε με συνολικές παραδόσεις 196.179 οχημάτων του BMW Group, ανεβάζοντας τον συνολικό αριθμό από την αρχή της χρονιάς σε 801.520 / +0,2%. Το θετικό πρόσημο επιτεύχθηκε παρά την πτωτική τάση που επικρατεί σε πολλές αγορές σε όλο τον κόσμο.

Ειδικότερα, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 2,3% τον Απρίλιο, με συνολικές παραδόσεις 171.154 οχημάτων σε όλο τον κόσμο. Με το αποτέλεσμα αυτό, οι συνολικές πωλήσεις της μάρκας το πρώτο τετράμηνο της χρονιάς ανήλθαν σε 690.469 / +0,8%. Μεγαλύτεροι συντελεστές  ανόδου ήταν τα μοντέλα BMW X. Οι παγκόσμιες πωλήσεις της BMW X2 υπερδιπλασιάστηκαν σε σχέση με τον περασμένο Απρίλιο, ενώ οι πωλήσεις της BMW X3 αυξήθηκαν κατά 71,0% και οι παραδόσεις της BMW X4 κατά 36,2%. Συνολικά, τα μοντέλα BMW X είχαν μερίδιο 43,3% επί των συνολικών πωλήσεων της μάρκας τον Απρίλιο, με 74.049 παραδόσεις σε όλο τον κόσμο, αύξηση 20,5% έναντι του ίδιου μήνα, πέρσι.

Παρά την αλλαγή μοντέλου της BMW Σειράς 3, οι πωλήσεις ηλεκτροκίνητων οχημάτων του BMW Group από την αρχή της χρονιάς, παραμένουν στο υψηλό περσινό επίπεδο. Η ζήτηση για το BMW i3 εξακολουθεί να αυξάνεται, με τις πωλήσεις τον Απρίλιο να σημειώνουν άνοδο 21,6%. Αξίζει να σημειωθεί, πάνω από μία στις τέσσερις BMW Σειρά 2 Active Tourer που παραδόθηκαν σε πελάτες είναι ηλεκτροκίνητες (BMW 225xe iPerformance Active Tourer: κατανάλωση καυσίμου στο μικτό κύκλο: 2,5-2,3 l/100 km, κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας στο μικτό κύκλο: 13,7-13,4 kWh/100 km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 57-52 g/km), ενώ οι πωλήσεις του plug-in υβριδικού MINI Cooper S E Countryman ALL4 (κατανάλωση καυσίμου στο μικτό κύκλο: 2,5-2,4 l/100 km, κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας στο μικτό κύκλο: 13,7-13,4 kWh/100 km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 56-55 g/km) υπετετραπλασιάστηκαν το μήνα αυτό. Μέχρι το τέλος της επόμενης χρονιάς, το BMW Group θα έχει λανσάρει δέκα νέα, ή ανανεωμένα ηλεκτροκίνητα μοντέλα. Μέχρι το 2025, η εταιρία σκοπεύει να έχει τουλάχιστον 25 ηλεκτροκίνητα μοντέλα στην αγορά, 12 εκ των οποίων θα είναι πλήρως ηλεκτρικά.

Σε μία εξαιρετικά ανταγωνιστική κατηγορία και με την εταιρία να παραμένει σταθερά προσηλωμένη στην κερδοφορία, οι πωλήσεις της μάρκας MINI μειώθηκαν συγκριτικά με πέρσι. Οι παραδόσεις από την αρχή της χρονιάς ανήλθαν σε 109.443 (-3,7%), ενώ οι πωλήσεις τον Απρίλιο σημείωσαν πτώση 9,9%, φτάνοντας στις 24.623 μονάδες. Ο μήνας αυτός συνέπεσε με μία διακοπή της παραγωγής διάρκειας 4 εβδομάδων στο Εργοστάσιο της Οξφόρδης, λόγω προγραμματισμένων εργασιών ετήσιας συντήρησης. Συνεχίζονται οι προετοιμασίες για το λανσάρισμα του πλήρως ηλεκτρικού MINI αργότερα μέσα στη χρονιά, ενός μοντέλου που θα κατασκευάζεται στο Βρετανικό εργοστάσιο.

Οι ισχυρές πωλήσεις της BMW Motorrad συνεχίζονται με αμείωτο ρυθμό, με τις παραδόσεις από την αρχή της χρονιάς να έχουν αυξηθεί κατά 7,7% (57.014). Τον Απρίλιο, συνολικά 18.408 (+7,7%) πολυτελείς μοτοσικλέτες και maxi scooters της BMW Motorrad παραδόθηκαν σε πελάτες σε όλο τον κόσμο.

Οι πωλήσεις στις αγορές/περιοχές

Αν και αυτή την εποχή πνέουν αντίθετοι άνεμοι επηρεάζοντας τη βιομηχανία αυτοκινήτου, η BMW κατάφερε να αντιταχθεί στην πτωτική τάση και να αυξήσει τις πωλήσεις της σε τέσσερις καίριες αγορές τον Απρίλιο, σε Κίνα, ΗΠΑ, Γερμανία και Μ. Βρετανία.  Η μάρκα ηγείται της πολυτελούς κατηγορίας στις ΗΠΑ από την αρχή της χρονιάς, ενώ τον Απρίλιο αύξησε το μερίδιό της τόσο στη Γερμανία όσο και στο Ηνωμένο Βασίλειο. Παρά τον ανταγωνισμό που μαίνεται στην παγκόσμια αγορά και κάποιες ακόμα αντιξοότητες, το BMW Group εκτιμά ότι το momentum θα αυξηθεί κατά τη διάρκεια της χρονιάς. Η εταιρία συνεχίζει να εφαρμόζει μία στρατηγική με προτεραιότητα στην κερδοφορία έναντι του όγκου.

Ακολουθήστε το Sofokleousin.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις