Επιχειρήσεις

Αυξήθηκαν κατά 2,8% οι πωλήσεις Μαρτίου του BMW Group


Ο Μάρτιος του 2019 ήταν ο καλύτερος μεμονωμένος μήνας πωλήσεων στην ιστορία του BMW Group με συνολικές παραδόσεις 263.319 πολυτελών οχημάτων BMW, MINI και Rolls-Royce, αύξηση 2,8% συγκριτικά με τον ίδιο μήνα πέρσι. Το πρώτο τρίμηνο της χρονιάς, η εταιρία διατήρησε το υψηλό περσινό επίπεδο, με συνολικές πωλήσεις 605.333 (+0,1%) οχημάτων.

Οι πωλήσεις της μάρκας αυξήθηκαν κατά 3,7% το Μάρτιο, με συνολικές παραδόσεις 221.631 σε πελάτες σε όλο τον κόσμο. Αυτό το αποτέλεσμα ανεβάζει το συνολικό αριθμό πωλήσεων το πρώτο τρίμηνο της χρονιάς σε 519.307 / +0,4%. Καθώς η διαθεσιμότητα της νέας BMW Σειράς 3 sedan επεκτείνεται, οι πωλήσεις του δημοφιλέστερου μοντέλου της εταιρίας αυξήθηκαν κατά 10,8% το μήνα Μάρτιο, φτάνοντας τις 30.204 μονάδες σε όλο τον κόσμο. Στην άνοδο συνετέλεσε επίσης η οικογένεια BMW X, με τη ζήτηση να αυξάνεται μήνα με το μήνα – οι X2, X3 και X4 ήταν τα ισχυρότερα μοντέλα, με διψήφια αύξηση στις παραδόσεις.

Η ευρεία γκάμα ηλεκτρικών / plug - in υβριδικών οχημάτων του BMW Group εξακολουθεί να απολαμβάνει εξαιρετική δημοτικότητα μεταξύ των πελατών. Η ζήτηση για το BMW i3 συνεχίζει να αυξάνεται, με την άνοδο πωλήσεων το πρώτο τρίμηνο να φτάνει το 16,2% (9.227). Πρόκειται για το πιο επιτυχημένο πρώτο τρίμηνο στην ιστορία του καινοτόμου ηλεκτρικού αυτοκινήτου που λανσαρίστηκε το 2013. Τα plug-in υβριδικά μοντέλα της εταιρίας γνωρίζουν επίσης μεγάλη ζήτηση – πάνω από το ένα τέταρτο όλων των BMW Σειρά 2 Active Tourer που παραδόθηκαν είναι ηλεκτροκίνητες, ενώ το 20% σχεδόν όλων των MINI Countryman είχαν plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης. Στη Νορβηγία, μία από τις παγκοσμίως κορυφαίες αγορές για ηλεκτροκίνητα οχήματα, τα αμιγώς ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά αποτελούν περίπου τα τρία τέταρτα επί των συνολικών πωλήσεων BMW και MINI. Μέχρι το τέλος της επόμενης χρονιάς, το BMW Group θα έχει λανσάρει δέκα νέα ή ανανεωμένα ηλεκτροκίνητα μοντέλα. Μέχρι το 2025, η εταιρία σχεδιάζει να έχει τουλάχιστον 25 ηλεκτροκίνητα μοντέλα στην αγορά, 12 από τα οποία θα είναι πλήρως ηλεκτρικά.

Όπως αναφέρει η σχετική ανακοίνωση, οι πωλήσεις της μάρκας MINI ήταν ελαφρώς χαμηλότερες το Μάρτιο σε σχέση με τον ίδιο μήνα πέρσι, με 41.175 (-2,3%) παραδόσεις. Από την αρχή της χρονιάς, 84.820 (-1,8%) οχήματα MINI έχουν παραδοθεί σε πελάτες σε όλο τον κόσμο. Το Σαλόνι Αυτοκινήτου της Σαγκάης την ερχόμενη εβδομάδα, θα φιλοξενήσει την παγκόσμια πρεμιέρα του ανανεωμένου MINI Clubman, ενώ συνεχίζονται οι προετοιμασίες για το λανσάρισμα του νέου, πλήρως ηλεκτρικού MINI αργότερα μέσα στη χρονιά.

Στην Rolls - Royce, μετά το νέο ρεκόρ που πέτυχε το 2018 η μάρκα με μία ιστορία 115 χρόνων, η ανοδική της πορεία συνεχίστηκε το πρώτο τρίμηνο του 2019. Συνολικά 1.206 αυτοκίνητα Rolls-Royce παραδόθηκαν σε πελάτες σε όλες τις χώρες (+49,4%) με την άνοδο κατανεμημένη σε όλες τις περιοχές. Αυτή η επιτυχία οφείλεται στη σταθερή ζήτηση για όλες τις οικογένειες μοντέλων, με την Phantom να παραμένει ένα ιδιαίτερα ισχυρό ‘χαρτί’ στις πωλήσεις. Η εξαιρετική ζήτηση για την Cullinan έχει ως αποτέλεσμα τη συμπλήρωση των παραγγελιών μέχρι το τέταρτο τρίμηνο της φετινής χρονιάς.

Η BMW Motorrad έκανε ομοίως ένα δυνατό ξεκίνημα, με τις πωλήσεις το πρώτο τρίμηνο της χρονιάς να αυξάνονται κατά 7,7% (38.606). Το Μάρτιο, παραδόθηκαν συνολικά 18.931 (+9,9%) πολυτελείς μοτοσικλέτες και maxi scooters της BMW Motorrad σε πελάτες σε όλο τον κόσμο.

Πωλήσεις BMW και MINI στις διάφορες περιοχές/αγορές.

Παρά το αρνητικό κλίμα που επικρατεί στη βιομηχανία αυτοκινήτου σε αρκετές μεγάλες αγορές, το BMW Group κατάφερε να αυξήσει τις πωλήσεις του και στις τρεις σημαντικές αγορές το μήνα Μάρτιο. Η εταιρία αντιστάθηκε στην τάση σε αρκετές σημαντικές αγορές με τις πωλήσεις BMW σε ΗΠΑ και Κίνα, για παράδειγμα, να αυξάνονται κατά 2,9% και 13,1% αντίστοιχα συγκριτικά με τον ίδιο μήνα πέρσι. Η μάρκα BMW ηγείται της πολυτελούς κατηγορίας στις ΗΠΑ από την αρχή της χρονιάς, ενώ η Κινεζική κοινοπραξία BBA κατέγραψε ισχυρές πωλήσεις το πρώτο τρίμηνο. Παρά το τωρινό ανταγωνιστικό περιβάλλον της παγκόσμιας αγοράς και κάποιες ακόμα αντιξοότητες, αναμένεται αυξανόμενο ‘momentum’ σε επίπεδο όγκου και μίγματος κατά τη διάρκεια της χρονιάς. Η εταιρία συνεχίζει τη στρατηγική της που δίνει προτεραιότητα στην κερδοφορία έναντι του όγκου πωλήσεων.

Ακολουθήστε το Sofokleousin.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις