Επιχειρήσεις

ΑΧΑ: Ετήσιο Συνέδριο Πωλήσεων 2016


Στον Αστέρα Βουλιαγμένης πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 22 Απριλίου το Ετήσιο Συνέδριο Πωλήσεων της ΑΧΑ και οι βραβεύσεις των καλύτερων αποκλειστικών συνεργατών της Εταιρείας, με συμμετοχή 225 συνέδρων.

Η πρόσφατη μοναδική επιτυχία της ΑΧΑ να καταταγεί ως #1 Best Workplace στην Ελλάδα για το 2016 καθώς και το νέο προϊόν υγείας Mediσυν 2 που ολοκληρώθηκε πριν λίγες μέρες, σε συνδυασμό με τον φιλόξενο χώρο του συνεδρίου, δημιουργούσαν όλες τις προϋποθέσεις για να πραγματοποιηθεί ένα εξαιρετικό συνέδριο στο οποίο όλοι οι συμμετέχοντες θα ήταν #ΥπερήφανοιΠρεσβευτές της ΑΧΑ.

Το συνέδριο ξεκίνησε με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της ΑΧΑ, Ερρίκο Μοάτσο, να τονίζει: «Στόχος μας είναι να είμαστε πρώτοι στην προτίμηση των πελατών και των ανθρώπων μας και αυτοί να αποτελούν Υπερήφανους Πρεσβευτές της Εταιρείας μας. Έχουμε σημειώσει σημαντικές επιτυχίες καθώς είμαστε: πρώτο brand name1 παγκοσμίως για 7 συνεχή χρόνια, πρώτοι παγκοσμίως σε θέματα καινοτομίας2, πρώτοι ως Πράσινη3 ασφαλιστική στον κόσμο και φυσικά, πρώτοι ως η καλύτερη Εταιρεία4 για να εργάζεται κανείς στην Ελλάδα».

«Διατηρούμε ισορροπημένη στρατηγική κερδοφόρας ανάπτυξης με επίκεντρο τους πελάτες και τους ανθρώπους μας. Ο δείκτης δέσμευσης των ανθρώπων της ΑΧΑ έχει αυξηθεί κατά δύο μονάδες στο 87%, ο δείκτης ικανοποίησης των συνεργατών μας βρίσκεται στο 92% ενώ, πλέον, περισσότεροι από 9 στους 10 πελάτες μας (91%) δηλώνουν ικανοποιημένοι από εμάς. Στην αγορά όπου δραστηριοποιούμαστε, δεν βλέπουμε το ποτήρι μισοάδειο αλλά ούτε μισογεμάτο: το βλέπουμε γεμάτο προκλήσεις, τις οποίες σκοπεύουμε να κατακτήσουμε».

Ακολούθως, ο Διευθυντής Δικτύων Διανομής, Νίκος Σακελλαρίου σημείωσε ότι: «Για να επιτύχουμε τους παραγωγικούς μας στόχους και παράλληλα να αυξάνουμε συνεχώς τις υπηρεσίες που προσφέρουμε στους πελάτες μας, προχωράμε με πολύ συγκεκριμένη στρατηγική έως το 2020. Οι άξονες που θα βασιστούμε καλύπτουν ένα ολοκληρωμένο φάσμα που θα μας βοηθήσει να βρισκόμαστε όλο και πιο κοντά στους πελάτες, ενώ την ίδια ώρα ενισχύουν τον συμβουλευτικό σας ρόλο. Ανάμεσα στις βασικές μας ενέργειες είναι η ενίσχυση των ψηφιακών υποδομών για συνεργάτες και πελάτες, η συνεχής εκπαίδευση και ανάπτυξη για τα στελέχη του αποκλειστικού μας δικτύου. Μέσα από αυτές τις στρατηγικές θα συνεχίσουμε να αναπτυσσόμαστε».

Προσκεκλημένος στο συνέδριο ήταν ο Διευθυντής Δικτύων Διανομής της Περιφέρειας Μεσογείου και Λατινικής Αμερικής, Emiliano D’ Angelo, ο οποίος στη διάρκεια της παρουσίασής του έβαλε μια σφραγίδα στήριξης στο αποκλειστικό  δίκτυο. Ο κ. D’ Angelo ανέφερε ότι το 49% των εργασιών του Ομίλου ΑΧΑ περνάει μέσα από τους αποκλειστικούς συνεργάτες και τόνισε ότι η φυσική παρουσία των διαμεσολαβητών στην επικοινωνία με τους πελάτες είναι ιδιαίτερα σημαντική αλλά και ότι αυτή η παρουσία πρέπει να ενισχύεται με ψηφιακά Μέσα, για πιο αποτελεσματική ανάπτυξη εργασιών.

Τη σκυτάλη πήρε ο Ernesto Di Giorgio, Αναπληρωτής Διευθυντής Δικτύων Διανομής, ο οποίος ξεκίνησε την παρουσίασή του, αναφέροντας ότι «μας ενδιαφέρει η συνεχής ανάπτυξη και η κερδοφορία σε όλους τους κλάδους, με αιχμή την υγεία, την κατοικία και το αυτοκίνητο. Για να έχουμε επιτυχία, θα εκμεταλλευτούμε όλα τα νέα μας προϊόντα και υπηρεσίες, με στόχευση στη διακράτηση των υφιστάμενων πελατών αλλά και στις σταυροειδείς πωλήσεις. Σύμμαχοί μας καθημερινά θα είναι τα ψηφιακά εργαλεία που έχουμε ήδη στη διάθεσή μας αλλά και αυτά που πρόκειται να δημιουργήσουμε».

Στη διάρκεια του Συνεδρίου, όλα τα Μέλη της Εκτελεστικής Επιτροπής της ΑΧΑ συμμετείχαν σε πάνελ και απάντησαν σε ερωτήσεις σχετικά με τις ενέργειες που υλοποιήθηκαν το 2015 καθώς και για τη στρατηγική των επόμενων ετών, τόσο για το σύνολο της Εταιρείας όσο και για το αποκλειστικό δίκτυο.

Οι σύνεδροι χαρακτήρισαν το φετινό συνέδριο της ΑΧΑ ως μεστό, με σημαντικά και ξεκάθαρα μηνύματα για το παρόν και το μέλλον της Εταιρείας και δεσμεύθηκαν πως θα συνεχίσουν να δίνουν τον καλύτερό τους εαυτό για να συνεχίσει η ΑΧΑ στην πορεία της κερδοφόρας ανάπτυξης.