AUTOin

Αυξήθηκαν οι πωλήσεις της BMW - Ερχεται το Mini Electric


Τους πρώτους εννέα μήνες της χρονιάς, το BMW Group αύξησε τις παγκόσμιες πωλήσεις του κατά 1,7%, φτάνοντας τις 1.866.198 μονάδες. Οι παραδόσεις το Σεπτέμβριο αυξήθηκαν κατά 4,6% έναντι του αντίστοιχου περσινού μήνα, με τις συνολικές παραδόσεις πολυτελών οχημάτων BMW, Mini και Rolls-Royce να αγγίζουν τις 248.684 μονάδες.

«Μετά το επιτυχημένο λανσάρισμα της νέας BMW Σειράς 7, της BMW X7, και των μοντέλων BMW Σειράς 8 Coupé και Cabrio, η BMW Σειρά 8 Gran Coupé βρίσκεται στις εκθέσεις των εμπόρων από το Σεπτέμβριο. Με την επέλαση νέων μοντέλων, συνεχίζουμε να ενισχύουμε τη θέση μας στην πολύ επικερδή πολυτελή κατηγορία», δήλωσε ο Pieter Nota, μέλος Δ.Σ. της BMW AG υπεύθυνος Πελατών, Μαρκών και Πωλήσεων.

«Επίσης προσφέρουμε την ευρύτερη γκάμα ηλεκτροκίνητων οχημάτων από όλους τους ανταγωνιστές μας. Διανύοντας την έκτη χρονιά του, το αμιγώς ηλεκτρικό BMW i3 εξακολουθεί να σημειώνει εξαιρετικά νούμερα πωλήσεων. Γι αυτό θα παραμείνει αναπόσπαστο κομμάτι της γκάμας μας τα προσεχή χρόνια. Προς το τέλος της χρονιάς, θα λανσάρουμε ένα ακόμα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο, το Mini Electric».

Οι συνολικές πωλήσεις της μάρκας BMW τα τρία πρώτα τρίμηνα της χρονιάς αυξήθηκαν κατά 2,2% φτάνοντας τις 1.601.397 μονάδες. Το μήνα Σεπτέμβριο, συνολικά 210.427 οχήματα BMW παραδόθηκαν στους αγοραστές τους (+4,8%). Η BMW X3 (+74,0%) και η BMW X4 (+43,4%), ειδικότερα, κατέγραψαν υψηλή διψήφια αύξηση από την αρχή της χρονιάς. Μέσα σε έξι μήνες από τότε που λανσαρίστηκε στην αγορά, η νέα BMW X7 της κατηγορίας πολυτελών SAV έχει ήδη παραδοθεί σε 25.125 πελάτες σε όλο τον κόσμο.

Οι πωλήσεις ηλεκτροκίνητων μοντέλων του BMW Group αυξήθηκαν κατά 10,1% το Σεπτέμβριο, και ανήλθαν στις 16.035 μονάδες –  με σημαντική τη συμβολή της BMW 330e*. Οι πωλήσεις BMW i για το μήνα Σεπτέμβριο αυξήθηκαν κατά 23,9% - στις 4.148 μονάδες. Οι πωλήσεις του plug-in υβριδικού MINI Cooper S E Countryman ALL4* σημείωσαν θεαματική άνοδο 35,9% τους πρώτους εννέα μήνες της χρονιάς, φτάνοντας συνολικά τις 11.996 μονάδες.

Το BMW Group προβλέπει να έχει ένα εκατομμύριο ηλεκτροκίνητα οχήματα στους δρόμους μέχρι το τέλος του 2021. Η εταιρία εκτιμά ότι θα έχει παραδώσει συνολικά μισό εκατομμύριο πλήρως ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά οχήματα BMW και MINI στους πελάτες μέχρι τα τέλη της χρονιάς. Το BMW Group σχεδιάζει επίσης να έχει στη γκάμα του 25 ηλεκτροκίνητα μοντέλα μέχρι το 2023 – περισσότερα από τα μισά θα είναι πλήρως ηλεκτρικά.

Οι πωλήσεις της μάρκας MINI ανήλθαν στις 37.786 μονάδες σε όλο τον κόσμο το Σεπτέμβριο: άνοδος 2,9%. Σε μία πολύ ανταγωνιστική κατηγορία και στοχεύοντας στην κερδοφόρα ανάπτυξη, οι πωλήσεις από την αρχή της χρονιάς ανήλθαν στις 261.024 μονάδες (-1,8%). Με άνοδο σχεδόν 20%, το MINI Countryman, ένα δημοφιλές μοντέλο παντός εδάφους, είχε μεγάλη συνεισφορά στις υψηλότερες πωλήσεις της μάρκας το Σεπτέμβριο.

Η ανοδική πορεία συνεχίστηκε για τη Rolls - Royce, με συνολικές παραδόσεις 3.777 οχημάτων της μάρκας σε πελάτες σε όλο τον κόσμο (+42,0%) από την αρχή της χρονιάς. Αυξήσεις σημειώθηκαν σε όλες τις περιοχές του κόσμου, με σταθερή ζήτηση για όλες τις οικογένειες μοντέλων. Αξιοσημείωτες ήταν οι πωλήσεις της Wraith, και ειδικότερα της έκδοσης Black Badge, το διάστημα αυτό. Η υψηλή ζήτηση για την Cullinan συνεχίζεται με αποτέλεσμα το βιβλίο παραγγελιών να έχει συμπληρωθεί μέχρι και το πρώτο τρίμηνο του 2020. Η μάρκα βρίσκεται σε καλό δρόμο για ένα ισχυρό 2019.

Η BMW Motorrad κατέγραψε ισχυρή αύξηση και κατάφερε να παραμείνει στο ίδιο υψηλό επίπεδο της προηγούμενης χρονιάς. Τους πρώτους εννέα μήνες του 2019, συνολικά 136.932 μοτοσυκλέτες και maxi scooters παραδόθηκαν σε πελάτες σε όλο τον κόσμο (+8,0%). Το Σεπτέμβριο, 15.834 μονάδες (+12,1%) πουλήθηκαν παγκοσμίως.

Πωλήσεις BMW και MINI σε διάφορες περιοχές και αγορές.

Το BMW Group αύξησε τις πωλήσεις του στις τρεις βασικές περιοχές πωλήσεων το Σεπτέμβριο: Ευρώπη (+4,4%), Αμερικές (+4,0%) και Ηπειρωτική Κίνα (+5,8%). Για πρώτη φορά, πάνω από μισό εκατομμύρια οχήματα πουλήθηκαν στην Ηπειρωτική Κίνα τους πρώτους εννέα μήνες της χρονιάς. Χάρη στην επιτυχία της οικογένειας BMW X και της νέας BMW Σειρά 3 Sedan, οι πωλήσεις Σεπτεμβρίου της μάρκας BMW ήταν 6,0% υψηλότερες από πέρσι στις ΗΠΑ. Στη Γερμανία, λόγω αλλαγής μοντέλων στην compact κατηγορία, το BMW Group είχε αρνητική ανάπτυξη το Σεπτέμβριο (24.445 μονάδες/-15%**). Από την αρχή της χρονιάς, το BMW Group πέτυχε αύξηση 3,6%, με πωλήσεις 240.009 οχημάτων στη Γερμανική αγορά.

Σε ένα παγκόσμιο περιβάλλον αγοράς που παραμένει ρευστό και άκρως ανταγωνιστικό, η εταιρία προβλέπει ελαφρά αύξηση πωλήσεων για όλη τη χρονιά και παραμένει πιστή στη στρατηγική της που δίνει προτεραιότητα στην κερδοφορία έναντι του όγκου πωλήσεων.

Ακολουθήστε το Sofokleousin.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις