Οικονομία

Άνοδος κατεγράφη στο οργανωμένο λιανεμπόριο


Η αγορά του οργανωμένου λιανεμπορίου κινήθηκε αυξητικά στο +4,4%, κατά το πρώτο εννεάμηνο του 2019, σε σύγκριση με την αντίστοιχη περυσινή χρονική περίοδο, ενώ τα FMCGs στο σύνολό τους παρουσιάζουν πιο μετριοπαθή τάση, στο +2,9%, όπως αναφέρουν τα στοιχεία που δημοσίευσε η Nielsen.

Τα Φρέσκα και επί ζυγίω προϊόντα εξακολουθούν να εμφανίζουν την πιο θετική τάση στο +8,4%, ενώ το σύνολο των κατηγοριών Bazaar (ένδυση, ηλεκτρικές συσκευές, βιβλία, εργαλεία, είδη κήπου, είδη αυτοκινήτου, οικιακός εξοπλισμός κ.λπ.) επίσης αναπτύσσεται κατά 6,4%.

Όσον αφορά στις επιμέρους κατηγορίες των ταχυκίνητων καταναλωτικών προϊόντων, σύμφωνα με το σχετικό ανακοινωθέν, τα Τρόφιμα & Ποτά, στο σύνολό τους, αναπτύσσονται κατά 2,9%, ενώ οι κατηγορίες που αφορούν στα Προϊόντα Προσωπικής Περιποίησης, καθώς και τα Προϊόντα Οικιακής Χρήσης παρουσιάζουν αύξηση στις πωλήσεις τους σε αξία σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2018 κατά 2,7% και 3,2% αντίστοιχα.

Ακολουθήστε το Sofokleousin.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις