ΕΥΖην

Ανδρική μόδα: Ποιοτικά basics που... ταιριάζουν όλα μεταξύ τους!


 Δεν υπάρχει έλλειψη «τέλειων basics» στην ανδρική μόδα. Uniqlo, COS, Filippa K, APC και επίσης η νέα ετικέτα του ομίλου H&M, Arket - τόσες πολλές μάρκες γεμίζουν τα καταστήματά τους κάθε σεζόν με λευκά T-shirts, γκρι και μπεζ πουλόβερ από κασμίρ και indigo blue jeans και υπόσχονται τη λύση σε όλα τα στυλιστικά προβλήματα.

Ξεχάστε τάσεις, βασιστείτε στο κλασικό που διαρκεί για πάντα και... ταιριάζει με όλα. Φυσικά, το "απλό" σε αυτό το πλαίσιο δεν σημαίνει βαρετό, αλλά διαχρονικό και απόλυτα υψηλής ποιότητας.

Με την ιδέα αυτή μπορεί κάποιος να πείσει τους μοντέρνους άντρες. Ένα νέο brand ανδρικών ενδυμάτων από τη Γερμανία τώρα θέλει επίσης να τους βοηθήσει να γεμίσουν την ντουλάπα με τα ίδια στοιχεία - όπως ο επιμελητής του Μουσείου Μοντέρνας Τέχνης της Νέας Υόρκης (MoMA), Klaus Biesenbach, ο οποίος ταξινομεί τα μπλουζάκια του με βάση τις μπλε αποχρώσεις.

Αναζητάτε ακόμη τα τέλεια βασικά κομμάτια για την γκαρνταρόμπα σας; Η νέα ετικέτα ανδρικών ρούχων Phyne μπορεί να βοηθήσει - με μόδα που πάντα φαίνεται η ίδια και όλα ταιριάζουν με όλα. Η ποικιλία επιτυγχάνεται με καλλιτεχνικές συνεργασίες, για παράδειγμα με τον φωτογράφο Joachim Baldauf.

Η Phyne ειδικεύεται στα t-shirts, τα πουκάμισα με μακριά μανίκια, τα πουλόβερ, τα bomber jackets και τα καπέλα, κάποιες φορές με, κάποιες φορές χωρίς logo, μερικές φορές σε navy blue, κάποιες φορές σε γκρι. Πάντα στο ίδιο στυλ.

Ανοίγεις τη ντουλάπα, βγάζεις τα ρούχα έξω, τα φοράς, είσαι έτοιμος - χωρίς να το σκέφτεσαι, χωρίς να ελέγχεις αν κάτι ταιριάζει ή εφαρμόζει καλά: έτσι οι δημιουργοί υπόσχονται ότι τα ρούχα Phyne θα κάνουν τη ζωή ευκολότερη για τους πελάτες τους. Και δεν χρειάζεται να φοβάσαι τη μεγάλη αντικατάσταση στην αρχή νέας σεζόν - κάθε κομμάτι που σχεδιάστηκε κάποτε παραμένει στη γκάμα.

Μόνο τα λευκά T-shirts, για τη Phyne, είναι απλά αδιάφορα μακροπρόθεσμα. Η ποικιλία επιτυγχάνεται με περιορισμένες συλλογές σε συνεργασία με καλλιτέχνες. Η πρώτη σχεδιάστηκε από τον Γερμανό φωτογράφο μόδας, Joachim Baldauf.

Ο Baldauf, ο οποίος φωτογραφίζει για τα editorials του περιοδικού GQ ή για τις διαφημιστικές καμπάνιες της Lala Berlin έχει σχεδιάσει για τη Phyne ένα χέρι- σύμβολο που συνδυάζει χειρονομία με το μέσο δάχτυλο και το Like με τον αντίχειρα. Ταιριάζει απόλυτα με την αναποφάσιστη γενιά Y. Και αυτή η γενιά είναι το target group της Phyne.