Ελλάδα

Αναβαθμίζονται ψηφιακά οι υπηρεσίες της Περ. Αττικής


Η δρομολόγηση συνεργασίας και ο συντονισμός ενεργειών προκειμένου να διευρυνθεί η εφαρμογή της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης σε κρίσιμες υπηρεσίες της Περιφέρειας με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση του πολίτη, βρέθηκαν στο επίκεντρο της συνάντησης του Περιφερειάρχη Αττικής Γ. Πατούλη με τον υπουργό Ψηφιακής Διακυβέρνησης Κ. Πιερρακάκη.

Όπως αναφέρει η σχετική ανακοίνωση, ο κ. Πατούλης, με αφορμή και την επικείμενη παρουσίαση της ψηφιακής στρατηγικής της Περιφέρειας η οποία θα γίνει σε εκδήλωση που θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 14 Φεβρουαρίου, επισήμανε ότι προτεραιότητα της νέας διοίκησης είναι ο εκσυγχρονισμός των παρεχόμενων υπηρεσιών αλλά και να καταπολεμηθεί η γραφειοκρατία όπως και οι παθογένειες που ταλαιπωρούν τους πολίτες διαχρονικά. Σε αυτό το πλαίσιο υπογράμμισε ότι η Περιφέρεια Αττικής δίνει ιδιαίτερη έμφαση στον αναπτυξιακό σχεδιασμό μέσω της Ηλεκτρονικής διακυβέρνησης με στόχο την άμεση βελτίωση της ποιότητας των υπηρεσιών που προσφέρονται στους πολίτες, την μείωση της γραφειοκρατίας, την διαφάνεια, την βελτίωση του χρόνου διεκπεραίωσης.

«Έχουμε ήδη στην ψηφιακή μας πλατφόρμα στον οδηγό του πολίτη της Περιφέρειας Αττικής 120 ψηφιακές υπηρεσίες και στις 14 Φεβρουαρίου ενεργοποιούμε ακόμη 45, ενώ στους στόχους μας είναι να εντάξουμε άμεσα 500 ακόμη ψηφιακές υπηρεσίες» ανέφερε χαρακτηριστικά.

Ο Περιφερειάρχης επικαλούμενος την άμεση αναγκαιότητα για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών της Αττικής και την ανάγκη αποσυμφόρησης των υπηρεσιών που υποδέχονται μεγάλο όγκο πολιτών καθημερινά, χαρακτήρισε τη συνεργασία με το υπουργείο πολύ χρήσιμη και ουσιαστική.

Ο κ. Πιερρακάκης υπογράμμισε τη βούληση του να διευρύνει τη συνεργασία του με την Περιφέρεια Αττικής και επισήμανε πως θα δρομολογηθούν από κοινού δράσεις προς όφελος των πολιτών.

Σε αυτή την κατεύθυνση αποφασίστηκε η συγκρότηση κοινής επιτροπής με τη συμμετοχή εκπροσώπων της Περιφέρειας και του υπουργείου με στόχο την επεξεργασία προτάσεων και το συντονισμό δράσεων που θα έχουν ως αντικείμενο την απλοποίηση των διαδικασιών εξυπηρέτηση του πολίτη αλλά και τη διαλειτουργικότητα των συστημάτων.

Ακολουθήστε το Sofokleousin.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις