Media

Αναδιανομή διαφημιστικής δαπάνης στην TV φέρνει η Nielsen


Αναδιανομή της διαφημιστικής δαπάνης στην τηλεόραση θα προκαλέσει η χρήση των νέων εργαλείων μέτρησης της τηλεθέασης που δημιούργησε η Nielsen. Με τα νέα εργαλεία γίνεται πλέον εφικτή η μέτρηση θέασης από υπολογιστές, tablet, κινητά τηλέφωνα, πλατφόρμες και πλατφόρμες συνεχούς ροής.

Η εξέλιξη αυτή έχει εξαιρετική σημασία και για τη χώρα μας, όπου μέχρι οι μετρήσεις της Nielsen αποτελούν βασικό κριτήριο για  τη διανομή της διαφημιστικής πίτας στα κανάλια. Η αποτύπωση τηλεθέασης και σε άλλες συσκευές, κυρίως στις πλατφόρμες συνεχούς ροής, θα επιφέρει αλλαγές και στη διανομή των διαφημιστικών κονδυλίων από τους μεγάλους διαφημιζόμενους.

Η μητρική Nielsen ανακοίνωσε ότι με τα νέα εργαλεία της καταγράφει το 100% των λεπτών ροής στις τηλεοπτικές οθόνες, το 75% της θέασης σε πλατφόρμες ροής και το 87% προτίμησης σε ψηφιακό βίντεο που προβάλλονται σε υπολογιστές, κινητές συσκευές και smart τηλεοπτικές συσκευές.

Η εφαρμογή θ' αρχίσει να διατίθεται από τις θυγατρικές της Nielsen σε 55 χώρες - μεταξύ αυτών και στη χώρα μας- το πρώτο τρίμηνο του 2022.

Διαβαστε επισης