Επιχειρήσεις

Allianz Ελλάδος: “Τολμάμε και πετυχαίνουμε τους στόχους μας”.


Στην ετήσια εκδήλωση Βραβεύσεων του Δικτύου Πωλήσεων Agency, που έγινε στο Μέγαρο Μουσικής, τα διοικητικά στελέχη της εταιρείας επιβράβευσαν τους Συνεργάτες που τόλμησαν και πέτυχαν τους στόχους τους μέσα σε μία χρονιά προκλήσεων, ραγδαίων και δυσμενών κοινωνικοοικονομικών εξελίξεων και θεσμικών αλλαγών.

Οι Συνεργάτες της Allianz Ελλάδος είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν από τη Διευθύνουσα Σύμβουλο κ. Φιλίππα Μιχάλη, για τη διαχρονική πορεία της εταιρείας, την εικόνα του πρώτου εξαμήνου του 2016, τις αλλαγές που συντελούνται στο παγκόσμιο γίγνεσθαι αλλά κυρίως για τους στόχους της Allianz Ελλάδος στο προσεχές διάστημα και τη δική τους σημαντική θέση στο φιλόδοξο πλάνο της εταιρείας. «Συνεχίζουμε να ενισχύουμε διαχρονικά το μερίδιό μας στην αγορά, με σεβασμό στη χρηματοοικονομική κοινότητα μέσα στην οποία λειτουργούμε. Ειδικότερα, σε ένα 2ο εξάμηνο του 2015 πολύ διαφορετικό, καταφέραμε με τη δική σας ευελιξία και τα σωστά αντανακλαστικά, να ανακτήσουμε τις δυνάμεις μας και να κλείσουμε τη χρονιά κερδίζοντας μερίδιο αγοράς», επεσήμανε η κ. Φ. Μιχάλη. Το 1ο εξάμηνο του 2016, βρήκε την Allianz Ελλάδος κατά 0,9% πάνω από τον μέσο όρο της αγοράς στη συνολική παραγωγή ασφαλίστρων, 2,6% πάνω από την αγορά στις Aσφαλίσεις Ζωής & Υγείας, ενώ στις Γενικές Ασφαλίσεις, παρά τον έντονο ανταγωνισμό που έχει παρασύρει σε πόλεμο τιμών τον ασφαλιστικό κλάδο, βρέθηκε μόλις κατά 0,6% κάτω από τον μέσο όρο της αγοράς.

Ιδιαίτερη αναφορά έκανε η κ. Φ. Μιχάλη στους ποιοτικούς δείκτες με τους οποίους η Allianz Ελλάδος αξιολογεί την αποτελεσματικότητα των ενεργειών της και οι οποίοι θα συνεχίσουν να αποτελούν σημαντικό κριτήριο απόδοσης της εταιρείας και τα επόμενα χρόνια. «Μέσα σε ένα θεσμικό πλαίσιο ολοένα και πιο αυστηρό αλλά και διαφανές προς τον καταναλωτή, καταφέραμε να ανεβάσουμε τον Δείκτη Ικανοποίησης Πελατών στις Γενικές Ασφαλίσεις, κατακτώντας επάξια τον τίτλο του ηγέτη στην πιστότητα των πελατών. Οι πελάτες αναγνωρίζουν σε εμάς τη φερεγγυότητα και την αξιοπιστία. Είστε όμως εσείς, οι άνθρωποί της, που κάνετε τη διαφορά και διασφαλίζετε την εξαιρετική εμπειρία του καταναλωτή μαζί μας», απευθύνθηκε προς τους Συνεργάτες η κ. Φ. Μιχάλη.

Η κ. Φ. Μιχάλη έκλεισε την ομιλία της με ένα παρακινητικό μήνυμα αλλαγής προς τους Συνεργάτες της Allianz: «Με παρακαταθήκη και κληρονομιά τα όσα έχουμε, οφείλουμε να χτίσουμε πάνω σε αυτά τα γερά θεμέλια, ακόμα περισσότερα. Ο μοχλός ανάπτυξής μας σε αυτή την ανοδική πορεία αλλαγής, είστε εσείς, το Δυναμικό Πωλήσεων της Allianz Ελλάδος. Και είμαι βέβαιη ότι θα πετύχουμε. Γιατί επενδύουμε στην εξέλιξή σας, έχοντας πάντα τη στήριξη ενός δυνατού παγκόσμιου Ομίλου, πρόσβαση σε τεχνογνωσία και βέλτιστες πρακτικές, δυνατό brand name στην αγορά, το καλύτερο ανθρώπινο δυναμικό και την εμπιστοσύνη των πελατών μας, των ανθρώπων μας και της κοινωνίας».

Τη σκυτάλη της εκδήλωσης πήρε ο επίσημος προσκεκλημένος ομιλητής της Allianz Ελλάδος, κ. Christian Danner, πρώην οδηγός της Formula 1, σχολιαστής των σημερινών αγώνων στη γερμανική τηλεόραση και Ειδικός του Ομίλου Allianz σε θέματα ασφαλούς οδήγησης. Ο κ. Danner με συμμετοχή σε 47 Grand Prix και παγκόσμιες διακρίσεις σε πολλά πρωταθλήματα τη δεκαετία του ’80, μετέφερε το κοινό στον κόσμο της Formula 1. Μέσα από τα προσωπικά του βιώματα και εύστοχους παραλληλισμούς με τον επαγγελματικό στίβο, μετέδωσε στους παρευρισκόμενους, τη σημασία της ομαδικότητας, το πάθος για τον «αγώνα», τη συγκέντρωση στο στόχο και τη σπουδαιότητα της σωστής προετοιμασίας για τη νίκη.

Η κ. Θεοδώρα Σταθούρου, Διευθύντρια Πωλήσεων της Allianz Ελλάδος, επικεντρώθηκε στoυς τρεις βασικούς άξονες στους οποίους η εταιρεία συνεχίζει να επενδύει: Προϊόντα, Πελάτες, Συνεργάτες. H Allianz Ελλάδος βελτιώνει την ανταγωνιστικότητα των προϊόντων Κατοικίας και Επιχείρησης, εμπλουτίζοντας τις παρεχόμενες καλύψεις, διαθέτοντας νέα προϊόντα σε προσιτά ασφάλιστρα. Στην ασφάλιση Κατοικίας η κ. Θ. Σταθούρου ανακοίνωσε και την έναρξη ενεργειών cross selling οι οποίες στοχεύουν στην επιβράβευση των πελατών που εμπιστεύονται την εταιρεία και στην κάλυψη περισσότερων αναγκών του υφιστάμενου πελατολογίου. Έμφαση δόθηκε και στους τομείς Υγείας & Προστασίας, όπου η εταιρεία διατηρεί σταθερά ανταγωνιστικές τιμές και Σύνταξης & Αποταμίευσης, που βρίσκονται ξανά στο προσκήνιο με την επαναδιάθεση του Unit Linked προγράμματος My Global Allianz.

Τέλος, η κ. Θ. Σταθούρου αναφέρθηκε στις πρωτοβουλίες που υλοποιεί η εταιρεία προκειμένου να θωρακίσει με εφόδια και εργαλεία δουλειάς τους Συνεργάτες της, εστιάζοντας στη συνεχή εκπαίδευση και επαναπιστοποίησή τους (3.070 επαναπιστοποιήσεις το 2015) καθώς και στις ψηφιακές λύσεις της Allianz, που εξελίσσονται και κυριαρχούν στην καθημερινή τους επαφή με τους πελάτες τους.

Κλείνοντας, η κ. Σταθούρου απευθύνθηκε στο Δίκτυο Πωλήσεων της εταιρείας: «Χωρίς τόλμη δεν υπάρχει νίκη. Αυτή άλλωστε είναι και η βάση της ασφαλιστικής βιομηχανίας. Είμαστε εδώ για να δίνουμε στους πελάτες μας τη σιγουριά που χρειάζονται προκειμένου να μπορούν να τολμούν να εκπληρώσουν τα όνειρά τους».

Ακολουθήστε το Sofokleousin.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις