Οικονομία

Πάνω από 61 εκατ. οι διελεύσεις στα 15 χρόνια λειτουργίας της γέφυρας Ρίου–Αντιρρίου


Πάνω από 61 εκατομμύρια διελεύσεις και διαρκής έλεγχος περισσότερων από 5.700 δομικών στοιχείων, είναι μερικά από τα αριθμητικά στοιχεία που παρουσιάστηκαν στον απολογισμό της 15ετούς λειτουργίας της γέφυρας Ρίου-Αντιρρίου, τον οποίο πραγματοποίησαν σήμερα οι υπεύθυνοι της εταιρείας, «Γέφυρα ΑΕ».

Από σήμερα εξάλλου, οι δύο χώροι στάθμευσης στις δύο πλευρές των διοδίων της γέφυρας είναι εξοπλισμένοι με φορτιστές ηλεκτρικών οχημάτων, ενώ παράλληλα παρουσιάστηκε το πρώτο ηλεκτροκίνητο όχημα του στόλου της «Γέφυρας ΑΕ».

Ειδικότερα, κατά τη διάρκεια συνέντευξης Tύπου που δόθηκε σήμερα στη «Στέγη Πολίτη και Πελάτη» της γέφυρας στο Αντίρριο, παρουσιάστηκαν στοιχεία για τη συντήρηση και την ασφάλεια του έργου, όπως επίσης και στοιχεία για τις διελεύσεις των οχημάτων. Επίσης, έγινε ιδιαίτερη αναφορά στην εξυπηρέτηση των πελατών, αλλά και στις δράσεις για την προστασία του περιβάλλοντος.

Μιλώντας για το έργο, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας «Γέφυρα ΑΕ», Παναγιώτης Παπανικόλας, τόνισε ότι «η γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου κατέχει εννέα διεθνή βραβεία για τη μελέτη και την κατασκευή της και είναι σχεδιασμένη ώστε να αντέχει φυσικά φαινόμενα, όπως είναι σεισμοί, τεκτονικές μετακινήσεις, και ισχυροί άνεμοι που υπερβαίνουν σε μεγέθη τα αντίστοιχα της περιοχής».

Σχετικά με την συντήρηση της γέφυρας, είπε ότι «περισσότερα από 5.700 δομικά στοιχεία ελέγχονται και επιθεωρούνται συνεχώς από το εξειδικευμένο προσωπικό της τεχνικής διεύθυνσης, αλλά και από εναερίτες, δύτες, καθώς και ειδικά μηχανήματα».

Όσον αφορά το ζήτημα της ασφάλειας, επεσήμανε ότι «ως συνέχεια μιας παράδοσης που δημιουργήθηκε στα χρόνια της κατασκευής, κανένα σημαντικό ατύχημα δεν συνέβη στη διάρκεια των 15 χρόνων ζωής της γέφυρας, χάρη στην επισταμένη συστηματική προσπάθεια της εταιρείας».

Επίσης, ο Παναγιώτης Παπανικόλας υπογράμμισε ότι «η γέφυρα αποτελεί ένα σύγχρονο τεχνικό μνημείο για τη χώρα μας, λαμβάνοντας υπόψη την καινοτομία και τα πρωτοπόρα υλικά που χρησιμοποιήθηκαν για την κατασκευή της, αλλά και την τεχνολογία που χρησιμοποιείται 15 χρόνια τώρα για τη συνεχή συντήρησή της».

Από την πλευρά του, ο τεχνικός διευθυντής της «Γέφυρας ΑΕ», Άρης Σταθόπουλος-Βλάμης, σημείωσε μεταξύ άλλων ότι «μία εξαιρετικά καινοτόμος κατασκευή, όπως η γέφυρα Ρίου - Αντιρρίου, χρειάζεται καινοτομίες και στη συντήρησή της, για αυτό τηρούμε μια σειρά από αυστηρούς ελέγχους, σε καθημερινή βάση, με στόχο να διασφαλίζουμε την ανταπόκρισή της στο στοίχημα της μακροζωίας και της ασφάλειάς της».

Σχετικά με τα κυκλοφοριακά στοιχεία, ανακοινώθηκε ότι στα 15 χρόνια λειτουργίας πραγματοποιήθηκαν περισσότερες από 61 εκατομμύρια διελεύσεις, με τα ΙΧ να κατέχουν την πρώτη θέση, σε ποσοστό 84%.

Σύμφωνα με την «Γέφυρα ΑΕ», «τα τελευταία χρόνια καταγράφεται μία σταδιακά ανοδική πορεία, που οφείλεται στην προσαρμοστικότητα της τιμολογιακής πολιτικής της εταιρείας και στα εκπτωτικά προϊόντα που προσφέρει, όπως επίσης και στο γεγονός ότι πλέον η γέφυρα έχει συνδεθεί με τους αυτοκινητόδρομους Κορίνθου-Πατρών και Αντιρρίου- Ιωαννίνων».

Ακόμη, αναφέρθηκε ότι «το επίπεδο εξυπηρέτησης πελατών έχει παραμείνει υψηλό από την πρώτη μέρα λειτουργίας της με περισσότερες από ένα εκατομμύριο απαντημένες τηλεφωνικές κλήσεις πελατών και καινοτόμες ηλεκτρονικές υπηρεσίες που συμβαδίζουν με τη σημερινή εποχή».

Επίσης, όπως ειπώθηκε, «από το 2004 μέχρι σήμερα η “Γέφυρα ΑΕ” υποδέχθηκε 182.000 επισκέπτες στη “Στέγη Πολίτη και Πελάτη”, ενώ έχει λάβει και βραβείο “Καινοτομίας στην Εμπειρία του Πελάτη”, στο πλαίσιο των εθνικών βραβείων του Εθνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών».

Ο Παναγιώτης Παπανικόλας αναφέρθηκε «στα 10 πεδία αυτοδέσμευσης της Γέφυρα ΑΕ, λέγοντας ότι «η παραχωρησιούχος τα θεωρεί “συμβόλαιο” για περισσότερες και καλύτερες υπηρεσίες έναντι του “πολίτη-πελάτη”».

Όσον αφορά τις δράσεις για την προστασία του περιβάλλοντος, παρουσιάστηκαν στοιχεία για τη μείωση της κατανάλωσης του ρεύματος και την αποφυγή εκπομπής διοξειδίου του άνθρακα, αλλά και οι στόχοι για περαιτέρω μείωση κατανάλωσης ρεύματος κατά 11%, αποφυγή εκπομπής περίπου 42.000 τόνων διοξειδίου του άνθρακα.

Μάλιστα, όπως ανέφερε η προϊσταμένη ποιότητας, υγείας, ασφάλειας και περιβάλλοντος, Ελένη Κονδύλη, «εργαζόμαστε με ένα συστηματικό τρόπο που βελτιώνεται χρόνο με το χρόνο, ενώ στους άμεσους στόχους μας είναι και το άνοιγμα στην ηλεκτροκίνηση των οχημάτων».

Από την πλευρά του, ο διευθυντής εταιρικής επικοινωνίας και αειφόρου ανάπτυξης, Γιάννης Φρέρης, προσέθεσε: «Η φροντίδα μας για την προώθηση της οικολογικής (μετριοπαθούς) οδήγησης ξεκινά από το 2009. Σε αυτή την κατεύθυνση, προσπαθούμε μέσα από καμπάνιες ενημέρωσης να εκπαιδεύουμε τους πολίτες-πελάτες μας. Δέσμευσή μας είναι στα επόμενα χρόνια και μέσα από περισσότερες δράσεις, να την ενστερνιστούν περισσότεροι πολίτες».

Στο μεταξύ, από σήμερα οι δύο χώροι στάθμευσης στις δύο πλευρές των διοδίων της γέφυρας έχουν εξοπλιστεί με φορτιστές ηλεκτρικών οχημάτων, ενώ παράλληλα παρουσιάστηκε το πρώτο ηλεκτροκίνητο όχημα του στόλου της «Γέφυρας ΑΕ».

Επίσης, ο Γιάννης Φρέρης παρουσίασε τα στάδια ανάπτυξης της εταιρικής υπευθυνότητας της «Γέφυρα ΑΕ», ενώ αναφέρθηκε και στον «διαρκή διάλογο, μέσα από πλατφόρμες συνέργειας, με τους πολίτες της περιοχής και τις συλλογικότητές τους, στο περιβαλλοντικό, το κοινωνικό, το πολιτιστικό, αλλά και το αναπτυξιακό πεδίο, με σκοπό την ενίσχυση της επισκεψιμότητας της περιοχής».

Τέλος, παρουσιάστηκε το νέο γαλανόλευκο λογότυπο της «Γέφυρα ΑΕ», ως επιστέγασμα, όπως ειπώθηκε, «της δεκαπενταετούς διαδρομής της εθνικής μας γέφυρας».