Sofokleousin.gr

Μια εκδήλωση - θεατρική παράσταση από την ΑΧΑ

Δημοσιεύθηκε: 11 Φεβρουαρίου 2018, 17:40 , Τελευταία Ενημέρωση: 10/02/2018, 22:54

Μια εκδήλωση - θεατρική παράσταση από την ΑΧΑ

Μια μοναδική και πρωτότυπη εμπειρία βίωσαν οι προσκεκλημένοι της ΑΧΑ στην εκδήλωση Μεσιτών & Πρακτόρων της Εταιρείας. Σε μία εκδήλωση που βασίστηκε σε μια θεατρική παράσταση, οι συμμετέχοντες έζησαν από κοντά τι σημαίνει για την ΑΧΑ, «Νέα εμπειρία». Μια εμπειρία που θέλει τον πελάτη να αντιμετωπίζεται ως άνθρωπος και όχι ως καταναλωτής.

Κεντρικά πρόσωπα στη βιωματική βραδιά ήταν ο Πλημμυρισμένος και ο Σταχτιάς, δύο φανταστικοί χαρακτήρες με ιστορίες που βασίζονται στην πραγματικότητα. Για τον πρώτο μια ζημιά στις σωληνώσεις του σπιτιού έχει ως αποτέλεσμα την κατάρρευση της διάθεσής του, ενώ για τον δεύτερο μια πυρκαγιά στην επιχείρησή του τον φέρνει σε σημείο να αμφισβητεί τις ικανότητές του.

Στην εξέλιξη της παράστασης που εστίαζε στην ψυχοσύνθεση των δύο «πελατών ανθρώπων» οι προσκεκλημένοι βίωσαν τη νευρικότητα, το άγχος, τον αρνητισμό που αρχικά κυρίευσε τους ήρωες και πώς αυτά τα αισθήματα έδωσαν τη θέση τους στην ηρεμία και τη γαλήνη όταν οι «ζημιές στιγμές της αλήθειας» αποκαταστάθηκαν. Ανάμεσα στους δύο ήρωες κινήθηκε κατά διαστήματα μια Εταιρική διερμηνέας. Αυτή, στο πρώτο σκέλος έδειξε ένα πρόσωπο «ξύλινο», το οποίο είχε ως μοναδικό σκοπό να φιλτράρει αυτά που έλεγαν οι δύο χαρακτήρες και να μεταφέρει τα μηνύματα όπως η ίδια ήθελε στο κοινό.

Το τέλος του έργου όμως, την έβρισκε να δεσμεύεται σε μία σχέση διαφάνειας με τους δύο ασφαλισμένους αναδεικνύοντας την ειλικρινή και ανθρώπινη σχέση εμπιστοσύνης που οφείλει να διατηρεί μια ασφαλιστική εταιρεία με όσους την εμπιστεύονται.

«Περνάμε από την πελατοκεντρική προσέγγιση στην ανθρωποκεντρική. Από το σημείο που λέγαμε “ζημιά”, σε αυτό που αντιλαμβανόμαστε ως “στιγμή της αλήθειας”. Ο ρόλος μας δεν είναι να αποζημιώνουμε αλλά να προστατεύουμε. Να είμαστε σύμμαχοι των ασφαλισμένων μας. Για να έχουμε επιτυχία στην πορεία μας πλέον δίνουμε βήμα στους ανθρώπους που μας εμπιστεύονται για την ασφάλισή τους, να μας λένε δημόσια στην ιστοσελίδα της ΑΧΑ, τι πιστεύουν για τις υπηρεσίες μας χωρίς να μπορούμε να παρέμβουμε σε ό,τι γράφουν» ανέφερε ο Ερρίκος Μοάτσος, Διευθύνων Σύμβουλος της ΑΧΑ Ελλάδας.

Για όσα ανέφερε ο κ. Μοάτσος η ΑΧΑ Ελλάδας έχει ήδη προχωρήσει σε μια σειρά από ενέργειες. Όσον αφορά τη «στιγμή της αλήθειας» η Εταιρεία έχει θεσπίσει την αυτόματη προκαταβολή, την πραγματογνωμοσύνη εξ’ αποστάσεως (μέχρι σήμερα μόνο για τα αυτοκίνητα αλλά τις επόμενες ημέρες θα υλοποιηθεί και για κατοικίες και μικρομεσαίες επιχειρήσεις), την εξόφληση σε 48 ώρες, την επισκευή με εγγύηση.

Σε επίπεδο Εταιρείας – Συμμάχου προς τους ασφαλισμένους, η ΑΧΑ έχει δημιουργήσει το ΑΧΑ Driving Academy (για την εκπαίδευση νέων οδηγών με επακόλουθη μείωση ασφαλίστρων), το AXA Drive 2 (που στο επόμενο διάστημα θα αξιοποιηθεί και σε επίπεδο ασφάλισης) και βέβαια, το πρόγραμμα «Οδηγώ λίγο – Πληρώνω λίγο».

Ο νέος ρόλος που επιθυμεί να έχει η ΑΧΑ ως προς τους ανθρώπους που την εμπιστεύονται, αναδεικνύεται από την υπηρεσία διαχείρισης ρίσκου, το εργαλείο ενημέρωσης ρίσκων για τις επιχειρήσεις και την προστατευμένη επιχείρηση με συμβουλευτική από μηχανικούς της ΑΧΑ.

Όλα τα παραπάνω βασίζονται σε ένα νέο σύστημα επικοινωνίας που η Εταιρεία έχει ετοιμάσει τόσο για τους ασφαλισμένους όσο και για τους συνεργάτες. Το νέο MyAXA αποτελεί χαρακτηριστικό παράδειγμα ενώ κορυφαίο εργαλείο που καταδεικνύει τη θέληση της Εταιρείας να έχει ανοικτή και διαφανή επικοινωνία προς το σύνολο των ασφαλισμένων (υπαρχόντων και δυνητικών) είναι το Transparent Customer Feedback με το οποίο οι άνθρωποι που είναι ασφαλισμένοι στην ΑΧΑ αξιολογούν δημόσια την Εταιρεία χωρίς η ίδια να μπορεί να παρέμβει ή να φιλτράρει τα σχόλια και τις βαθμολογήσεις τους.

«Κοινή συνισταμένη όσων βρισκόμαστε στην εκδήλωση είναι η δημιουργία της καλύτερης δυνατής σχέσης με τους ανθρώπους που μας εμπιστεύονται για την ασφάλιση της υγείας και της περιουσίας τους. Μια κακή στιγμή μπορεί να επηρεάσει σημαντικά έναν άνθρωπο. Τη ζωή του, την ψυχολογία του, τα όνειρά του και τους στόχους του. Αυτή η στιγμή είναι που πρέπει από κοινού με τα δίκτυα διανομής μας να βρισκόμαστε δίπλα στους ανθρώπους αυτούς και να τους επαναφέρουμε όσο πιο γρήγορα και απλά μπορούμε, στην πρότερη κατάσταση» είπε ο Νίκος Σακελλαρίου, Διευθυντής Δικτύων Διανομής της ΑΧΑ στην Ελλάδα.

«Το δίκτυο Μεσιτών & Πρακτόρων αποτελεί δίκτυο αιχμής για την ΑΧΑ. Μέσα από τη σημερινή εναλλακτική εκδήλωση θελήσαμε να διατηρήσουμε την τακτική επικοινωνία που έχουμε θεσπίσει με τους κορυφαίους συνεργάτες μας, να ανταλλάξουμε απόψεις και να δούμε όλοι μαζί, ποια κατεύθυνση πρέπει να ακολουθήσουμε για ένα καλύτερο αύριο στην αγορά μας. Η ΑΧΑ είναι μια Εταιρεία που επιθυμεί να χτίζει μακροπρόθεσμες σχέσεις εμπιστοσύνης με τους ανθρώπους που συνεργάζεται και φυσικά με τους ανθρώπους που ασφαλίζονται σε αυτή» ανέφερε ο Δημήτρης Μελεξόπουλος, Διευθυντής Δικτύου Μεσιτών & Πρακτόρων στην ΑΧΑ Ελλάδας.

» Δείτε όλα τα άρθρα από ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΆΡΘΡΟ
 
Ακολουθήστε το Sofokleousin.gr :
NEWSLETTER Οι σημαντικότερες ειδήσεις της ημέρας στο email σου
Περισσότερες ειδήσεις από ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
Munich Re: Κέρδη €392 εκατ. το  2017

Munich Re: Κέρδη €392 εκατ. το 2017

Κέρδη ύψους €392 εκατ. έγραψε το 2017 η Munich Re σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις των αποτελεσμάτων. Για το τέταρτο τρίμηνο τα...
Κρουαζιέρα: Αμερικανοί επενδυτές εισήλθαν...στα νερά του Αιγαίου

Κρουαζιέρα: Αμερικανοί επενδυτές εισήλθαν...στα νερά του Αιγαίου

Ως μια ένδειξη ψήφου εμπιστοσύνης στον τουρισμό και την ελληνική αγορά αποτελεί η είδηση πως επενδυτικό σχήμα από ΗΠΑ και Καναδά προχωρά...
Interamerican: Εδωσε €213,8 εκατ. αποζημιώσεις το 2017

Interamerican: Εδωσε €213,8 εκατ. αποζημιώσεις το 2017

Εκατοντάδες χιλιάδες ασφαλισμένους εξυπηρέτησε πέρυσι η Interamerican, καταβάλλοντας αποζημιώσεις και συντάξεις και προσφέροντας υπηρεσίες οδικής βοήθειας. Η εταιρεία κατέβαλε σε 373.760 δικαιούχους...
Μιλάτε στο κινητό όταν οδηγείτε, πληρώνετε υψηλότερα ασφαλίστρα

Μιλάτε στο κινητό όταν οδηγείτε, πληρώνετε υψηλότερα ασφαλίστρα

Η τηλεματική έχει κάνει ήδη την είσοδο σε αρκετά προγράμματα ασφάλισης αυτοκινήτου που διαθέτουν οι ασφαλιστικές στην Ελλάδα. Στην χρήση της τηλεματικής...
«Άλμα» κερδών για την HSBC το 2017

«Άλμα» κερδών για την HSBC το 2017

 «Άλμα» στα κέρδη της σημείωσε η μεγαλύτερη βάσει κεφαλαιοποίησης, τράπεζα της Ευρώπης ΗSBC για το 2017, καθώς σύμφωνα με ανακοίνωσή της, τα...
EBRD: Σχεδιάζει να διαθέσει δάνεια έως 1,2 δισεκ. ευρώ στον TAP

EBRD: Σχεδιάζει να διαθέσει δάνεια έως 1,2 δισεκ. ευρώ στον TAP

Να διαθέσει δάνεια έως 1,2 δισεκ. ευρώ για τον Διαδριατικό Αγωγό (TAP) σχεδιάζει φέτος η Ευρωπαϊκή Τράπεζα Ανασυγκρότησης και Ανάπτυξης (EBRD) ,...
EY: Νέες υπηρεσίες για την αυτοματοποιημένη αντιμετώπιση των κυβερνοεπιθέσεων

EY: Νέες υπηρεσίες για την αυτοματοποιημένη αντιμετώπιση των κυβερνοεπιθέσεων

 Η EY ανακοίνωσε ότι η Υπηρεσία Incident Response Integration της ΕΥ χρησιμοποιεί, πλέον, την τεχνολογία IBM Security, για να βοηθήσει τις επιχειρήσεις...
MLS Πληροφορική: Αγορά 3.600 ιδίων μετοχών

MLS Πληροφορική: Αγορά 3.600 ιδίων μετοχών

Η  MLS  Πληροφορική Α.Ε κατ' εφαρμογή των Κανονισμών (ΕΕ) 2016/1052 και 596/2014, γνωστοποιεί στο επενδυτικό κοινό ότι, σε εκτέλεση της από 30.06.2016...