Sofokleousin.gr

H Google βοηθά ελληνικές ΜμΕ να βρουν πελάτες

Δημοσιεύθηκε: 30 Ιανουαρίου 2018, 14:20

H Google βοηθά ελληνικές ΜμΕ να βρουν πελάτες

Με μιά νέα υπηρεσία που εγκαινίασε στην Ελλάδα, η Google προσφέρει πολύτιμη βοήθεια σε μικρές επιχειρήσεις για να προσεγγίσουν διαδικτυακά το αγοραστικό κοινό και να βρουν πελάτες.

Είναι το AdWords Express, που δίνει τη δυνατότητα σε μικρές επιχειρήσεις να διαφημίζουν εύκολα τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους στο Google και να βλέπουν αποτελέσματα τόσο στο φυσικό κατάστημά τους, όπως κλήσεις ή επισκέψεις από πιθανούς πελάτες, όσο και δραστηριότητα στον ιστότοπό τους.

Χρειάζονται μόλις 15 λεπτά για τη δημιουργία μιας διαφήμισης από μη εξειδικευμένο χρήστη. Στη συνέχεια το AdWords Express τη βελτιώνει διαρκώς, μετράει την απόδοσή της και παρουσιάζει τα αποτελέσματα με απλό και κατανοητό τρόπο.

Εκεί που ψάχνουν οι πελάτες

Όταν οι χρήστες θέλουν να βρουν κάτι, το αναζητούν στο Google. Για την ακρίβεια, 62% των Ελλήνων καταναλωτών, πριν αγοράσουν οτιδήποτε κάνουν μια online έρευνα. Ενας στους τέσσερις Έλληνες αναζητάει πληροφορίες για τοπικές επιχειρήσεις, τη στιγμή που πραγματοποιεί μια τοπική αγορά.

Αυτό σημαίνει ότι οι πελάτες, όταν αναζητούν κάτι σε τοπικό επίπεδο, είναι ήδη αποφασισμένοι να ψωνίσουν. Το Adwords Express βοηθάει τις μικρές επιχειρήσεις να προσεγγίσουν τους καταναλωτές, ακριβώς τη στιγμή που αναζητούν τις υπηρεσίες και τα προϊόντα τους.

Πραγματικά αποτελέσματα, όχι μόνο κλικ

Πολλές φορές, είναι δύσκολο για τους ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων να καταλάβουν αν οι διαφημίσεις τους αποδίδουν πραγματικά, πέρα από τα κλικ. Με το Adwords Express, οι επιχειρηματίες είναι σε θέση να δουν πραγματικά αποτελέσματα σε σχέση με τον στόχο τους, όπως κλήσεις πελατών, περισσότερες επισκέψεις στο φυσικό τους κατάστημα, ή αυξημένη δραστηριότητα στον ιστότοπό τους.

Το AdWords Express βελτιστοποιεί διαρκώς τις διαφημίσεις βάσει του στόχου που έχει τεθεί και ενημερώνει αν και πόσο αυτές πλησιάζουν τον στόχο αυτό.

Σημαντικό πλεονέκτημα είναι ότι η επιχείρηση θα πληρώνει μόνο όταν η διαφήμισή της λειτουργεί, δηλαδή όταν ένας πελάτης επιλέξει να κάνει κλικ σε αυτή.

Πρόσβαση στις τεχνολογίες της Google

Για να δημιουργήσει κανείς και να διαχειριστεί σωστά μια διαφήμιση στη μηχανή αναζήτησης της Google, απαιτούνται εξειδικευμένες γνώσεις και αρκετός χρόνος. Για τους ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων και τα στελέχη marketing που δεν διαθέτουν χρόνο, ειδικές γνώσεις ή την οικονομική άνεση για να τις αποκτήσουν, το AdWords Express είναι η ιδανική λύση.

Χρησιμοποιώντας τεχνολογίες της Google, το AdWords Express εξαλείφει τις χρονοβόρες και πολυδάπανες διαδικασίες που απαιτεί η δημιουργία μιας διαδικτυακής διαφημιστικής καμπάνιας. Τέτοιες διαδικασίες περιλαμβάνουν τη σύνταξη μιας λίστας με λέξεις-κλειδιά ή τη βελτιστοποίηση της διαφήμισης για διαφορετικά δίκτυα και συσκευές.

Απευθύνοντας στους πελάτες τις σωστές ερωτήσεις για την επιχείρησή τους, το AdWords Express συλλέγει πολύτιμες πληροφορίες, τις οποίες αξιοποιεί πλήρως. Ταυτόχρονα χρησιμοποιεί την τεχνολογία για να ολοκληρώσει και να τελειοποιήσει δύσκολες εργασίες.

Αυτές οι λειτουργίες το καθιστούν ένα ιδανικό εργαλείο για επιχειρήσεις που δεν διαθέτουν κάποιον εξειδικευμένο επαγγελματία για να υλοποιήσει τις καμπάνιες.

» Δείτε όλα τα άρθρα από ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΆΡΘΡΟ
 
Ακολουθήστε το Sofokleousin.gr :
NEWSLETTER Οι σημαντικότερες ειδήσεις της ημέρας στο email σου
Περισσότερες ειδήσεις από ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
Επιπλέον 50 εκ. ευρώ «σήκωσε» η start up Moovit - Ποια τα επόμενα σχέδια

Επιπλέον 50 εκ. ευρώ «σήκωσε» η start up Moovit - Ποια τα επόμενα σχέδια

Επιπλέον κεφάλαια 50 εκ. ευρώ αναμένεται να έχει στη διάθεση της η γνωστή, πλεον, start up στην αστική κινητικότητα, Moovit. Όπως γίνεται...
Σε καμπάνια της Κομισιόν για καινοτόμες επιχειρήσεις η Αλφειός Ρόδι

Σε καμπάνια της Κομισιόν για καινοτόμες επιχειρήσεις η Αλφειός Ρόδι

 Τηλεοπτικό συνεργείο, για λογαριασμό της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, βρέθηκε το προηγούμενο διάστημα στο εργοστάσιο και στα κτήματα της εταιρίας «Αλφειός Ρόδι ΑΕ», με...
Νέα καταληκτική ημερομηνία για τις αιτήσεις στον 2ο κύκλο του Invent ICT

Νέα καταληκτική ημερομηνία για τις αιτήσεις στον 2ο κύκλο του Invent ICT

Έχετε μία καινοτόμο επιχειρηματική ιδέα στο ICT; Είστε φοιτητής ή απόφοιτος του ΕΜΠ; Είστε φοιτητής ή απόφοιτος του Πανεπιστήμιου Πειραιώς ή του...
Πιστή στην στήριξη καινοτομίας - νέων επιχειρηματιών η Eurobank

Πιστή στην στήριξη καινοτομίας - νέων επιχειρηματιών η Eurobank

Στρατηγική επιλογή και διαχρονική προτεραιότητα για την Eurobank αποτελεί η στήριξη των νέων επιχειρηματιών τόνισε ο αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος της Eurobank Σταύρος...
Αναβαθμισμένη η ελληνική αποστολή στο GSMΑ Mobile World Congress 2018

Αναβαθμισμένη η ελληνική αποστολή στο GSMΑ Mobile World Congress 2018

Τη συμμετοχή της ελληνικής αποστολής στη διεθνή έκθεση - συνέδριο GSMΑ Mobile World Congress 2018, ανακοίνωσαν χθες, σε κοινή συνέντευξη τύπου, το...
Δ. Ραμαντζάς, So Easy: Success story είναι να κάνεις αυτό που αγαπάς!

Δ. Ραμαντζάς, So Easy: Success story είναι να κάνεις αυτό που αγαπάς!

Ευτυχώς, η επιτυχία είναι μονόδρομος για τον άνθρωπο που τολμά να οραματιστεί και να κάνει αυτό που αγαπά, παραμένοντας πιστός στις αξίες...
Έντονο ενδιαφέρον από ΜμΕ για το «ΟΠΑΠ Forward»

Έντονο ενδιαφέρον από ΜμΕ για το «ΟΠΑΠ Forward»

Μια μοναδική ευκαιρία ανάπτυξης θα αποκτήσουν οι 21 νέες μικρομεσαίες επιχειρήσεις που θα επιλεγούν να συμμετάσχουν εφέτος στον β’ κύκλο του προγράμματος...
EY: Οι νικητές επιμέρους κατηγοριών για τον «Επιχειρηματία της χρονιάς»

EY: Οι νικητές επιμέρους κατηγοριών για τον «Επιχειρηματία της χρονιάς»

 Με επιτυχία ολοκληρώθηκε η διαδικασία ανάδειξης των νικητών των επιμέρους κατηγοριών βράβευσης του διαγωνισμού της ΕΥ Έλληνας «Επιχειρηματίας της Χρονιάς» 2017, του...