Sofokleousin.gr

Η Coca - Cola φέρνει το FUZETEA στην Ευρώπη

Έχει παρουσία σε 52 χώρες εκτός Ε.Ε με ταχεία ανάπτυξη και αξία άνω του 1 δισ δολαρίων

Δημοσιεύθηκε: 19 Ιανουαρίου 2018, 17:45 , Τελευταία Ενημέρωση: 19/01/2018, 17:55

Η Coca - Cola φέρνει το FUZETEA στην Ευρώπη
Σχετικά tags

Σε μια κίνηση που συνδέεται με τo στρατηγικό πλάνο μιας «total beverages» εταιρείας, που θα πρωταγωνιστεί σε πολλές διαφορετικές κατηγορίες μη αλκοολούχων ποτών (πέραν των αναψυκτικών) προχώρησε η Coca Cola Company λανσάρωντας πρόσφατα το FUZETEA στην Ευρώπη. Πρόκειται για μια κίνηση που έχει ως επίκεντρο, αρχικά, την κατηγορία του παγωμένου τσαγιού - που τα τελευταία χρόνια ο ανταγωνισμός και οι προοπτικές έχουν αυξηθεί αισθητά.

Τη Δευτέρα 15 Ιανουαρίου, η Coca-Cola παρουσίασε στη Ζυρίχη, στη μεγαλύτερη μέχρι σήμερα ευρωπαϊκή εκδήλωση παρουσίασης νέου προϊόντος, τη νέα μάρκα παγωμένου τσαγιού FUZETEA, μία από τις πιο επιτυχημένες και ταχύτερα αναπτυσσόμενες μάρκες της εταιρείας, με αξία που ξεπερνά το ένα δισεκατομμύριο δολάρια στις 52 χώρες εκτός Ευρώπης που ήδη κυκλοφορεί.

Στην Ελλάδα, το FUZETEA διατίθεται με λίγες θερμίδες στις γεύσεις Black ice tea λεμόνι με εκχύλισμα λουίζας, Black ice tea ροδάκινο με εκχύλισμα ιβίσκου, Green ice tea μάνγκο με εκχύλισμα χαμομηλιού, αλλά και σε επιλογές χωρίς ζάχαρη και χωρίς θερμίδες: Green ice tea Passionfruit, Black ice tea white peach, Black ice tea lemon.

«Οι γευστικές απαιτήσεις των καταναλωτών μεταβάλλονται με γρήγορους ρυθμούς, ειδικά σε ό,τι αφορά τους Millenials. Οι καταναλωτές μας αναζητούν περισσότερες επιλογές, με προϊόντα που καλύπτουν διαφορετικές ανάγκες, διαθέσεις και στιγμές. Το Ευρωπαϊκό λανσάρισμα του FUZETEA είναι για εμάς ξεχωριστό καθώς προσφέρουμε νέες, ακόμα πιο γευστικές και πρωτότυπες γεύσεις. Αποδεικνύει δε, ότι μπορούμε να προχωρήσουμε γρήγορα και να εξελιχθούμε σε μια εταιρεία που θα προσφέρει προϊόντα πλούσια σε γεύση, τα οποία θα κερδίσουν την αγάπη των καταναλωτών», σημείωσε ο Brian Smith, Πρόεδρος του Group Ευρώπης, Μέσης Ανατολής και Αφρικής (EMEA), ο οποίος βρέθηκε στην Ελβετία για να παρουσιάσει τη μελλοντική στρατηγική της The Coca-Cola Company σε περισσότερους από 190 καλεσμένους.

Ο Νίκος Κουμέττης, Πρόεδρος Coca-Cola Central & Eastern Europe, σημείωσε: «Ως ένα από τα ταχύτερα αναπτυσσόμενα παγκόσμια brand μας, είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι που θα μοιραστούμε τη θαυμάσια γεύση του FUZETEA σε 37 χώρες στην Ευρώπη, με στόχο τον επαναπροσδιορισμό της κατηγορίας του έτοιμου τσαγιού. Εκτός από το ότι το FUZETEA αποτελεί το μεγαλύτερο λανσάρισμα της τελευταίας δεκαετίας, είναι παράλληλα και ορόσημο που τεκμηριώνει τη δέσμευσή μας στη δημιουργία μιας εταιρείας με total beverage στρατηγική, καθώς και της προσφοράς πιο εκλεπτυσμένων γεύσεων, με λιγότερη ζάχαρη και περισσότερα οφέλη. Το FUZETEA είναι μόνο το πρώτο από μια σειρά προϊόντων που πρόκειται να λανσαριστούν από την Coca-Cola το 2018».

Στην Ελλάδα έχει ξεκινήσει ήδη η τοποθέτησή του στην αγορά, η οποία αναμένεται να ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος Φεβρουαρίου, οπότε και θα ξεκινήσει ένα πολύ δυνατό και ολοκληρωμένο πρόγραμμα επικοινωνίας

» Δείτε όλα τα άρθρα από ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΆΡΘΡΟ
 
Ακολουθήστε το Sofokleousin.gr :
NEWSLETTER Οι σημαντικότερες ειδήσεις της ημέρας στο email σου
Περισσότερες ειδήσεις από ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
Τιτάν: Αγορά 970 προνομιούχων ιδίων μετοχών

Τιτάν: Αγορά 970 προνομιούχων ιδίων μετοχών

H A.E. ΤΣΙΜΕΝΤΩΝ ΤΙΤΑΝ, ανακοινώνει  ότι την 16/2/2018 προέβη σε αγορά, μέσω της Εθνικής Χρηματιστηριακής, 970 προνομιούχων ιδίων μετοχών,  με μέση τιμή...
Λίγοι θα οδηγούν ΙΧ αυτοκίνητο στο μέλλον

Λίγοι θα οδηγούν ΙΧ αυτοκίνητο στο μέλλον

Η πολυδιαφημιζόμενη οικονομία του διαμοιρασμού και τα υποσχόμενα αυτοκινούμενα οχήματα ανατρέπουν τα δεδομένα μετακίνησης. Το ιδιωτικής χρήσεως αυτοκίνητο μπαίνει στην άκρη και...
Ανοικτή εκδήλωση ΕΑΕΕ στις 27/2 με ομιλητή τον Κ. Μητσοτάκη

Ανοικτή εκδήλωση ΕΑΕΕ στις 27/2 με ομιλητή τον Κ. Μητσοτάκη

Ανοικτή εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί μετά το πέρας των εργασιών της Ετήσιας Τακτικής Γενικής Συνέλευσης της ΕΑΕΕ, με τη συμμετοχή εκπροσώπων του πολιτικού...
Σεμινάριο ΕΙΑΣ: «Ασφαλίσεις περιουσίας, επιχειρήσεων & κατοικίας»

Σεμινάριο ΕΙΑΣ: «Ασφαλίσεις περιουσίας, επιχειρήσεων & κατοικίας»

Σεμινάριο διάρκειας 12 ωρών, με θέμα «Ασφαλίσεις περιουσίας, επιχειρήσεων & κατοικίας», θα πραγματοποιηθεί στο εκπαιδευτικό κέντρο του ΕΙΑΣ (Λ. Συγγρού 106, 5ος...
Η τεχνολογία στο επίκεντρο του 21ου Συμποσίου Ανθρώπινου Δυναμικού της KPMG

Η τεχνολογία στο επίκεντρο του 21ου Συμποσίου Ανθρώπινου Δυναμικού της KPMG

Η τεχνολογία και τα νέα εργαλεία δεν μπορούν να επιτύχουν αλλαγές δίχως την αλλαγή κουλτούρας. Αυτό ήταν και το συμπέρασμα που προέκυψε...
Στις 21 Μαρτίου το 5ο Digital Banking

Στις 21 Μαρτίου το 5ο Digital Banking

Οι αλλαγές που φέρνουν οι ψηφιακές τεχνολογίες και οι νέες τάσεις που διαμορφώνονται τόσο εκτός όσο εντός των ελληνικών συνόρων στον χρηματοπιστωτικό...
ΕΙΑΣ: Σεμινάριο για τις συνταξιοδοτικές ασφαλίσεις

ΕΙΑΣ: Σεμινάριο για τις συνταξιοδοτικές ασφαλίσεις

Σεμινάριο με θέμα «Συνταξιοδοτικές ασφαλίσεις» θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη 13, την Πέμπτη 15 και την Τρίτη 20 Μαρτίου 2018, 16:00-19:20, στο εκπαιδευτικό...
Health, Banking & Insurance disrupted στο 3ο Delphi Economic Forum

Health, Banking & Insurance disrupted στο 3ο Delphi Economic Forum

Τα Digital Disruption Sessions, μια σειρά από ανοικτές συζητήσεις για το ρόλο της τεχνολογίας στην επικοινωνία αλλά και την επίδραση των νέων...