Sofokleousin.gr

Alcatel: Ασημένιο Βραβείο TOP/COM για το «enjoy.now»

Δημοσιεύθηκε: 22 Οκτωβρίου 2017, 19:13 , Τελευταία Ενημέρωση: 22/10/2017, 13:21

Alcatel: Ασημένιο Βραβείο TOP/COM για το «enjoy.now»
Σχετικά tags

H Alcatel έλαβε το Ασημένιο Βραβείο TOP/COM στην κατηγορία “Global Design” των βραβείων "TOP/COM GRANDS PRIX Consumer” για το νέο brand platform, “enjoy.now”.

Τα δέκατα όγδοα βραβεία TOP/COM GRANDS PRIX Consumer πραγματοποιήθηκαν στο Παρίσι με στόχο να αναδείξουν τις στρατηγικές και τις επικοινωνίες των brands και των καταναλωτικών προϊόντων.

Ένα νέο brand platform για ένα αναγνωρισμένο & ιστορικό brand

Μέλος της TCL Communication, η Alcatel είναι ένα παγκόσμιο brand το οποίο κατατάσσεται στη 10η θέση στην αγορά κινητής τηλεφωνίας παγκοσμίως, καθώς εμπορεύεται συσκευές σε περισσότερες από 160 χώρες. Ως ένα ιστορικό brand στη βιομηχανία κινητής τηλεφωνίας, η Alcatel είναι ένας από τους λίγους παίκτες που επωφελούνται από μία τέτοια μακροζωία.

Το νέο brand platform “enjoy.now” παρουσιάστηκε κατά τη διάρκεια του Mobile World Congress 2017, προκειμένου να είναι πιο κοντά στο κοινό που στοχεύει, τους επονομαζόμενους  “immediates”.

Οι “immediates” είναι οι άνθρωποι που ζουν το «τώρα». Οτιδήποτε καταναλώνουμε και κάνουμε, γίνεται στη στιγμή. Εάν καλέσουμε ένα ταξί στις 10 π.μ., το περιμένουμε στις 10:02 π.μ. έξω από το σπίτι μας. Αναζητούμε προϊόντα και brands που να μας επιτρέπουν να επωφεληθούμε από την παρούσα στιγμή. Ως εκ τούτου, η Alcatel εστιάζει τη στρατηγική της στην αυθόρμητη χαρά με το brand platform “enjoy.now”. 

Το νέο brand platform αντανακλά επίσης την εγγύτητά του με τον καταναλωτή: οι άνθρωποι είναι η καρδιά των πάντων, πολύ περισσότερο από τις προδιαγραφές των προϊόντων. Για ισχυροποίηση του brand, το νέο brand platform εστιάζει στην πραγματική ζωή, με «πραγματικούς ανθρώπους» αντί για κορυφαία μοντέλα.


«Ζούμε σε ένα κόσμο απίστευτων αλλαγών και συνεχούς εξέλιξης. Ένας κόσμος συνδεδεμένος με την τεχνολογία, όπου εκατομμύρια άνθρωποι ζουν τις ζωές τους άμεσα και χωρίς όρια μέσα από τα smartphones τους. Τα πράγματα που αγαπάμε είναι διαθέσιμα με το πάτημα ενός κουμπιού.  Το νέο Alcatel brand platform εκφράζει αυτό που περιμένουμε από την τεχνολογία να είναι: Καινοτομία που δημιουργεί και ενισχύει τις στιγμές χαράς για όλους μας, τώρα», εξηγεί η Cécile Duriez, Marketing & Communication Director Ευρώπης, και προσθέτει: «Είμαστε περήφανοι που το brand platform “enjoy.now” κέρδισε το Ασημένιο Βραβείο, καθώς αντικατοπτρίζει τη στρατηγική του brand και απεικονίζει ένα υπερσύγχρονο design.»

Δημιουργώντας ένα brand platform σε 3 στάδια

Στο διάστημα των 18 μηνών της δημιουργίας του νέου brand platform, η Alcatel ακολούθησε 3 διαφορετικά στάδια. Κατά αρχήν, η ομάδα διεξήγαγε μία σημαντική έρευνα σε 15 χώρες, με την εταιρία  Millward Brown. Τα αποτελέσματα αντικατοπτρίζουν τις συνήθειες και  τις προσδοκίες των Immediates, και πάνω από όλα, μία βασική τους ανάγκη: τη χαρά.

Είτε στη Γαλλία, είτε στη Βραζιλία, είτε στις Ηνωμένες Πολιτείες, είτε στην Ινδία, η λέξη χαρά υπάρχει παντού, εκφράζοντας την ανάγκη για στιγμές διασκέδασης μέσα σε ένα κόσμο γεμάτο άγχος. Ακολουθώντας αυτό το εύρημα, ο όρος “enjoy.now” δημιουργήθηκε από την εταιρία Fearlessly Frank. Το τελευταίο βήμα ήταν να σχεδιαστεί η πλατφόρμα, χρησιμοποιώντας τον όρο “enjoy.now”. Το in-house δημιουργικό στούντιο της Alcatel δημιούργησε ένα ελκυστικό design που αναβλύζει χαρά.


Σχεδιάζοντας την πλατφόρμα Enjoy.now

Η in-house δημιουργική ομάδα άρχισε να σχεδιάζει μία εικονική ταυτότητα που απεικονίζει φυσικές και αυθόρμητες στιγμές της ζωής, διαφορετικές και προσωπικές ευχάριστες στιγμές με μία σύγχρονη και τολμηρή προσέγγιση. Όλα αυτά σε συνδυασμό με μια ισχυρή επεξεργασία χρωμάτων που δημιουργούν ένα θετικό, αξιόπιστο και ανανεωμένο όραμα για το brand, σύμφωνα με την αρχική σύντομη παρουσίαση. Αποφασίσαμε να εφαρμόσουμε ζωντανά χρώματα που θυμίζουν τα φίλτρα του Instagram, τα οποία είναι αρεστά στο κοινό μας.

“Ως ένα in-house δημιουργικό στούντιο της Alcatel, αυτή η νέα πλατφόρμα είναι μια πραγματικά συναρπαστική ευκαιρία για να δημιουργήσουμε κάτι από την αρχή. Η πλατφόρμα enjoy.now σχετίζεται με τη χαρά, αλλά η χαρά μπορεί να σημαίνει διαφορετικά πράγματα για τον κάθε άνθρωπο. Αυτό είναι που μας κέντρισε το ενδιαφέρον”, δήλωσε ο Vincent Guillaume, Creative Art Director και Product Visualization Designer της Alcatel.

Αναγνωρίζεται ως μία φιλόδοξη μάρκα

Από το επίσημο λανσάρισμα του “enjoy.now” στο Mobile World Congress 2017, το νέο brand platform χρησιμοποιείται σε καμπάνιες, από την κλασική συσκευασία και τα έντυπα υλικά, την τηλεόραση και τον κινηματογράφο, τα social media, έως και στα υλικά (roll-outs) για εκδηλώσεις και για τα διάφορα σημεία πώλησης. Συνεργάτες, καταναλωτές και μέσα ενημέρωσης μας μεταφέρουν πολύ θετικά σχόλια.

Το βραβείο αυτό υποδηλώνει ότι η Alcatel τώρα αναγνωρίζεται ως ένα φιλόδοξο brand που παρέχει εμπνευσμένα μηνύματα στους καταναλωτές. Δεν είναι μόνο μία παρότρυνση για δράση. Είναι μία δήλωση σκοπού, και μία φιλοσοφία για να ζήσει κανείς. Το Enjoy.now μόλις ξεκίνησε. Χάρη σε όλους τους ανθρώπους που δούλεψαν για το νέο brand platform, χάρη σε όλους εκείνους που στόχος τους είναι να αυξήσουν τη δυναμική του enjoy.now!

» Δείτε όλα τα άρθρα από ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΆΡΘΡΟ
 
Ακολουθήστε το Sofokleousin.gr :
NEWSLETTER Οι σημαντικότερες ειδήσεις της ημέρας στο email σου
Περισσότερες ειδήσεις από ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
Η Fraport παρουσίασε το σχεδιασμό για τα Χανιά

Η Fraport παρουσίασε το σχεδιασμό για τα Χανιά

Η στρατηγική αναβάθμιση του αεροδρομίου Χανίων με βάση τα διεθνή πρότυπα, η λειτουργία του με βάση τα υψηλότερα διεθνή επίπεδα ασφαλείας ,...
Πράσινο φως για ΔΕΣΦΑ έναντι 535 εκ. ευρώ

Πράσινο φως για ΔΕΣΦΑ έναντι 535 εκ. ευρώ

Με το αντίτιμο των 535 εκ. ευρώ μεταβιβάζεται τελικά το 66% του ΔΕΣΦΑ καθώς η ευρωπαϊκή κοινοπραξία των Snam - Enagas -...
Flexopack: Αυξήθηκαν κέρδη και τζίρος το 2017

Flexopack: Αυξήθηκαν κέρδη και τζίρος το 2017

Ικανοποιητικά είναι τα νέα για τα μεγέθη της Flexopack για το σύνολο του 2017 καθώς κατεγράφη αύξηση μεγεθών τόσο σε επίπεδο τζίρου...
Καμπανάκι PwC για Ελλάδα: Απαιτούνται επενδύσεις 200 δισ. την επόμενη 5ετία

Καμπανάκι PwC για Ελλάδα: Απαιτούνται επενδύσεις 200 δισ. την επόμενη 5ετία

Μεγάλο επενδυτικό κενό στην Ελλάδα διαπιστώνει η PriceWaterhouseCoopers, το οποίο επιδρά αρνητικά στην ανταγωνιστικότητα και στην ανάπτυξη. Όπως προκύπτει από τα αποτελέσματα...
Eurolife: Εν εξελίξει ο ψηφιακός μετασχηματισμός, +11% τα λειτουργικά κέρδη

Eurolife: Εν εξελίξει ο ψηφιακός μετασχηματισμός, +11% τα λειτουργικά κέρδη

Την ανάπτυξη της ασφαλιστικής συνείδησης (μόνιμη εγχώρια πρόκληση) ώστε η ελληνική αγορά να προσεγγίσει τις διεθνείς τάσεις επεσήμανε για μια ακόμη φορά...
Πιο αισιόδοξοι οι CEOs για την πορεία της ελληνικής οικονομίας

Πιο αισιόδοξοι οι CEOs για την πορεία της ελληνικής οικονομίας

Θετική είναι η εικόνα που αποτυπώνεται για την πορεία της ελληνικής οικονομίας καθώς καταγράφηκε νέα άνοδος του δείκτη οικονομικού κλίματος μεταξύ των...
Τρία βραβεία για τη ΔΕΗ Α.Ε.

Τρία βραβεία για τη ΔΕΗ Α.Ε.

 Οι Γενικές Διευθύνσεις Ορυχείων και Παραγωγής της ΔΕΗ Α.Ε. βραβεύθηκαν στην ετήσια εκδήλωση "Health &΄Safety Awards 2018" η οποία πραγματοποιήθηκε στο Κέντρο...
Θετικές οι επιδόσεις για τον Όμιλο Σαράντη το 2017

Θετικές οι επιδόσεις για τον Όμιλο Σαράντη το 2017

 Το 2017 υπήρξε ακόμη μία επιτυχημένη χρονιά για τον Όμιλο Σαράντη, παρουσιάζοντας εξαιρετικές επιδόσεις σε όλες τις κατηγορίες και γεωγραφικές περιοχές του....