TECHin.gr

Μέσω κινητών συσκευών το 50% της τηλεθέασης το 2020

Δημοσιεύθηκε: 09 Οκτωβρίου 2017, 13:04 , Τελευταία Ενημέρωση: 09/10/2017, 13:12

Μέσω κινητών συσκευών το 50% της τηλεθέασης το 2020
Σχετικά tags

 Το 50% της παρακολούθησης τηλεόρασης και βίντεο θα πραγματοποιείται σε οθόνες κινητών συσκευών (tablet, smartphone, laptop), ποσοστό αυξημένο κατά 85% σε σχέση με το 2010, ενώ μόνο τα smartphone θα αντιστοιχούν στο ένα τέταρτο αυτής της παρακολούθησης (αύξηση 160% σε σχέση σε το 2010) σύμφωνα την όγδοη ετήσια έκθεση του ConsumerLab που δημοσιοποίησε η Ericsson.

Επιπλέον, η εικονική πραγματικότητα (VR) σταδιακά θα διαδοθεί ευρέως και το 2020 θα τη χρησιμοποιεί ο 1 στους 3 καταναλωτές.

Ο Anders Erlandsson, Senior Advisor, Ericsson ConsumerLab, δήλωσε, όπως μεταδίδει το ΑΜΠΕ: «Βλέπουμε ήδη ότι οι καταναλωτές δεν παρακολουθούν απλώς περισσότερο βίντεο, αλλά αλλάζουν και τον τρόπο που το κάνουν. Αυτό φαίνεται και από τη συνεχόμενη άνοδο της τηλεθέασης μέσω κινητών, η οποία αποτελεί κυρίαρχη τάση από το 2010. Φέτος είναι η πρώτη φορά που ερευνήσαμε τον βαθμό ενδιαφέροντος των καταναλωτών για την εικονική πραγματικότητα σε συνδυασμό με τη χρήση μέσων· τα ευρήματα είναι συναρπαστικά. Η εικονική πραγματικότητα μπορεί να συμβάλει στην προσέγγιση ανθρώπων από κάθε πλευρά του πλανήτη και στη δημιουργία πιο ολοκληρωμένων, εξατομικευμένων και συμπληρωματικών εμπειριών χρήσης των μέσων. Καθώς οι προσδοκίες των καταναλωτών για καθηλωτικές εμπειρίες τηλεθέασης κατ’ απαίτηση και μέσω κινητών συσκευών, ο κλάδος τηλεόρασης και μέσων επικοινωνίας θα πρέπει να εστιάσει στην παροχή ιδιαίτερα εξατομικευμένων υπηρεσιών με την καλύτερη δυνατή ποιότητα».

Συνεχής άνοδος της τηλεθέασης και παρακολούθησης βίντεο – αλλά ο τρόπος παρακολούθησης του περιεχομένου αλλάζει

Ο χρόνος που αφιερώνουμε στην παρακολούθηση περιεχομένου, σύμφωνα με την έρευνα, είτε τηλεόρασης είτε βίντεο, ανέρχεται πλέον στις 30 ώρες την εβδομάδα, το οποίο αποτελεί ρεκόρ όλων των εποχών.

Στον αριθμό αυτό περιλαμβάνονται η ενεργή παρακολούθηση προγραμματισμένης γραμμικής τηλεόρασης, οι ζωντανές και κατ’ απαίτηση υπηρεσίες διαδικτύου, το περιεχόμενο που αποκτήθηκε από λήψη ή καταγραφή, καθώς και τα DVD και Blu-ray. Ωστόσο, σχεδόν το 60% των τηλεθεατών προτιμούν την παρακολούθηση κατ’ απαίτηση σε σχέση με την παρακολούθηση προγραμματισμένης γραμμικής τηλεόρασης – πρόκειται για μια αύξηση της τάξης του 50% σε σχέση με το 2010.

Ο μέσος αριθμός των χρησιμοποιούμενων υπηρεσιών κατ’ απαίτηση αυξήθηκε από 1,6 υπηρεσίες κατ’ άτομο το 2012 σε 3,8 υπηρεσίες το 2017· ήδη σήμερα οι 2 στους 5 καταναλωτές πληρώνουν για υπηρεσίες τηλεόρασης και βίντεο κατ’ απαίτηση, ενώ σχεδόν το ένα τρίτο (32%) δηλώνει ότι θα αυξήσει τις σχετικές δαπάνες στους επόμενους 6-12 μήνες. Ταυτόχρονα αυξάνεται η σημασία της φορητότητας, καθώς το ένα τρίτο των καταναλωτών ζητά πρόσβαση σε περιεχόμενο όταν βρίσκεται στο εξωτερικό.

Παράλληλα παρατηρείται άνοδος στην τηλεθέαση μέσω smartphone, καθώς σχεδόν το 70% των καταναλωτών παρακολουθούν βίντεο στο smartphone τους (ποσοστό διπλάσιο από το αντίστοιχο του 2012), καλύπτοντας το ένα πέμπτο της συνολικής παρακολούθησης τηλεόρασης και βίντεο.

Το περισσότερο περιεχόμενο παρακολουθούν οι ηλικίες 16-19 ετών με 33 ώρες την εβδομάδα, δηλαδή περίπου 10 ώρες παραπάνω την εβδομάδα σε σχέση με το 2010. Ωστόσο τα μισά και πλέον άτομα αυτής της κατηγορίας παρακολουθούν περιεχόμενο κατ’ απαίτηση, ενώ πάνω από το 60% του χρόνου παρακολούθησης τηλεόρασης και βίντεο αφιερώνεται σε οθόνες κινητών συσκευών.

Οι προκλήσεις ανακάλυψης περιεχομένου παραμένουν

Τα ευρήματα δείχνουν ότι, αν και οι καταναλωτές έχουν μεγαλύτερη πρόσβαση από ποτέ άλλοτε σε υπηρεσίες τηλεόρασης και βίντεο, ο μέσος χρόνος αναζήτησης περιεχομένου έχει αυξηθεί κατά 13% σε σχέση με πέρυσι και πλέον ανέρχεται σε μία σχεδόν ώρα την ημέρα. Μάλιστα ο 1 στους 8 καταναλωτές πιστεύει ότι μελλοντικά θα «χαθεί» μέσα στον αχανή όγκο του διαθέσιμου περιεχομένου.

Καθώς η εμπειρία των χρηστών κατακερματίζεται, οι 6 στους 10 θεωρούν ότι η ανακάλυψη περιεχομένου είναι «πολύ σημαντική» για την εγγραφή τους σε μια νέα υπηρεσία, ενώ το 70% ζητά «ενοποιημένη αναζήτηση για όλο το περιεχόμενο τηλεόρασης και βίντεο».

Οι εμπειρίες έχουν σημασία

Οι κοινωνικές πτυχές και η καθηλωτική εμπειρία της τεχνολογίας εικονικής πραγματικότητας προσθέτουν μια νέα διάσταση στην εμπειρία τηλεθέασης. Καθώς το 2020 προβλέπεται ότι ένα τρίτο των καταναλωτών θα χρησιμοποιούν VR, αναμένεται ότι η τεχνολογία αυτή θα επηρεάσει σημαντικά το μέλλον του κλάδου τηλεόρασης και βίντεο.

Ωστόσο, αν πρόκειται να αυξηθεί το ενδιαφέρον των καταναλωτών για την εικονική πραγματικότητα, θα χρειαστεί να αλλάξουν αρκετά πράγματα. Σχεδόν το 55% των καταναλωτών που σχεδιάζουν να αποκτήσουν συσκευές VR θα προτιμούσαν φτηνότερα ακουστικά, ενώ σχεδόν οι μισοί θεωρούν ότι θα πρέπει να υπάρχει πιο καθηλωτικό περιεχόμενο. Το ένα τρίτο των καταναλωτών θα ενδιαφερόταν περισσότερο για VR αν μπορούσε να αποκτήσει συνδυασμένο πακέτο VR από τον πάροχο υπηρεσιών τηλεόρασης και βίντεο.

Παράλληλα, οι καταναλωτές εκτιμούν ιδιαίτερα τόσο τις εμπειρίες τηλεθέασης υψηλής ποιότητας, όσο και τις καθηλωτικές εμπειρίες. Σχεδόν το ένα τέταρτο των καταναλωτών που συμμετείχαν στην έρευνα δηλώνουν ότι έχουν ήδη πρόσβαση σε τηλεοπτική οθόνη 4K UHD, ενώ άλλο ένα τρίτο αυτών σκοπεύουν να αποκτήσουν.

 

» Δείτε όλα τα άρθρα από ΕΠΙΣΤΗΜΗ-ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΆΡΘΡΟ
 
Ακολουθήστε το Sofokleousin.gr :
NEWSLETTER Οι σημαντικότερες ειδήσεις της ημέρας στο email σου
Περισσότερες ειδήσεις από ΕΠΙΣΤΗΜΗ-ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
«Σφάζονται στην ποδιά» της Amazon 100 πόλεις στις ΗΠΑ

«Σφάζονται στην ποδιά» της Amazon 100 πόλεις στις ΗΠΑ

Πενήντα χιλιάδες θέσεις εργασίας και επενδύσεις ύψους 5 δισεκατομμυρίων δολαρίων: η δελεαστική προσφορά του κολοσσού ηλεκτρονικών πωλήσεων Amazon έκανε περισσότερες από 100...
Τεράστιο σπήλαιο στη Σελήνη κατάλληλο για διαστημική βάση

Τεράστιο σπήλαιο στη Σελήνη κατάλληλο για διαστημική βάση

 Ένας ιαπωνικός δορυφόρος, ο Selenological and Engineering Explorer (Selene), που παλαιότερα βρισκόταν σε τροχιά γύρω από τη Σελήνη,ανακάλυψε σε αυτήν ένα τεράστιο...
Στο δρόμο για το 5G o όμιλος OTE

Στο δρόμο για το 5G o όμιλος OTE

Στον σχεδιασμό και την ανάπτυξη νέων τεχνολογιών, υποδομών και υπηρεσιών 5ης γενιάς (5G), συμβάλλει ο Όμιλος ΟΤΕ, με τη συμμετοχή του σε...
Google: Έντονος προβληματισμός για τa fake ad news

Google: Έντονος προβληματισμός για τa fake ad news

Τo διαδίκτυο ταλανίζεται τον τελευταίο καιρό από την παραπληροφόρηση και πιο συγκεκριμένα από τα “fake news ads” (ψεύτικες διαφημίσεις ειδήσεων). Σύμφωνα με...
Την τεχνολογία Blockchain υιοθετεί ο ΑΝΤ1

Την τεχνολογία Blockchain υιοθετεί ο ΑΝΤ1

Δυναμική είσοδο στο ελληνικό επιχειρηματικό περιβάλλον κάνει το Blockchain με τον ΑΝΤ1 Κύπρου να παίρνει το προβάδισμα στην κορυφαία τεχνολογία, η οποία...
Smart Bracelet: Η εξέλιξη των Smartphones!

Smart Bracelet: Η εξέλιξη των Smartphones!

Ξεχάστε τα τηλέφωνα, η Samsung κατασκευάζει το έξυπνο βραχιόλι (Smart Bracelet). Η εταιρία ετοιμάζεται να φέρει το νέο gadget που θα μπορούσε...
ΗΠΑ: Facebook και Google βοήθησαν σε αντιπροσφυγική καμπάνια

ΗΠΑ: Facebook και Google βοήθησαν σε αντιπροσφυγική καμπάνια

Σε αντιμεταναστευτικη εκστρατεια συνέβαλαν το Facebook και η Google σύμφωνα με οσα αναφέρει το Bloomberg συνεργάστηκαν στενά με την Secure America Now...
Άνοιξε στην Ολλανδία η πρώτη στον κόσμο 3D εκτυπωμένη γέφυρα!

Άνοιξε στην Ολλανδία η πρώτη στον κόσμο 3D εκτυπωμένη γέφυρα!

Η πρώτη στον κόσμο τρισδιάστατα εκτυπωμένη γέφυρα άνοιξε στην μικρή πόλη Γκέμερτ στη νοτιοανατολική Ολλανδία και μπορούν να τη διασχίσουν πεζοί, ποδήλατα...