TECHin.gr

Μέσω κινητών συσκευών το 50% της τηλεθέασης το 2020

Δημοσιεύθηκε: 09 Οκτωβρίου 2017, 13:04 , Τελευταία Ενημέρωση: 09/10/2017, 13:12

Μέσω κινητών συσκευών το 50% της τηλεθέασης το 2020
Σχετικά tags

 Το 50% της παρακολούθησης τηλεόρασης και βίντεο θα πραγματοποιείται σε οθόνες κινητών συσκευών (tablet, smartphone, laptop), ποσοστό αυξημένο κατά 85% σε σχέση με το 2010, ενώ μόνο τα smartphone θα αντιστοιχούν στο ένα τέταρτο αυτής της παρακολούθησης (αύξηση 160% σε σχέση σε το 2010) σύμφωνα την όγδοη ετήσια έκθεση του ConsumerLab που δημοσιοποίησε η Ericsson.

Επιπλέον, η εικονική πραγματικότητα (VR) σταδιακά θα διαδοθεί ευρέως και το 2020 θα τη χρησιμοποιεί ο 1 στους 3 καταναλωτές.

Ο Anders Erlandsson, Senior Advisor, Ericsson ConsumerLab, δήλωσε, όπως μεταδίδει το ΑΜΠΕ: «Βλέπουμε ήδη ότι οι καταναλωτές δεν παρακολουθούν απλώς περισσότερο βίντεο, αλλά αλλάζουν και τον τρόπο που το κάνουν. Αυτό φαίνεται και από τη συνεχόμενη άνοδο της τηλεθέασης μέσω κινητών, η οποία αποτελεί κυρίαρχη τάση από το 2010. Φέτος είναι η πρώτη φορά που ερευνήσαμε τον βαθμό ενδιαφέροντος των καταναλωτών για την εικονική πραγματικότητα σε συνδυασμό με τη χρήση μέσων· τα ευρήματα είναι συναρπαστικά. Η εικονική πραγματικότητα μπορεί να συμβάλει στην προσέγγιση ανθρώπων από κάθε πλευρά του πλανήτη και στη δημιουργία πιο ολοκληρωμένων, εξατομικευμένων και συμπληρωματικών εμπειριών χρήσης των μέσων. Καθώς οι προσδοκίες των καταναλωτών για καθηλωτικές εμπειρίες τηλεθέασης κατ’ απαίτηση και μέσω κινητών συσκευών, ο κλάδος τηλεόρασης και μέσων επικοινωνίας θα πρέπει να εστιάσει στην παροχή ιδιαίτερα εξατομικευμένων υπηρεσιών με την καλύτερη δυνατή ποιότητα».

Συνεχής άνοδος της τηλεθέασης και παρακολούθησης βίντεο – αλλά ο τρόπος παρακολούθησης του περιεχομένου αλλάζει

Ο χρόνος που αφιερώνουμε στην παρακολούθηση περιεχομένου, σύμφωνα με την έρευνα, είτε τηλεόρασης είτε βίντεο, ανέρχεται πλέον στις 30 ώρες την εβδομάδα, το οποίο αποτελεί ρεκόρ όλων των εποχών.

Στον αριθμό αυτό περιλαμβάνονται η ενεργή παρακολούθηση προγραμματισμένης γραμμικής τηλεόρασης, οι ζωντανές και κατ’ απαίτηση υπηρεσίες διαδικτύου, το περιεχόμενο που αποκτήθηκε από λήψη ή καταγραφή, καθώς και τα DVD και Blu-ray. Ωστόσο, σχεδόν το 60% των τηλεθεατών προτιμούν την παρακολούθηση κατ’ απαίτηση σε σχέση με την παρακολούθηση προγραμματισμένης γραμμικής τηλεόρασης – πρόκειται για μια αύξηση της τάξης του 50% σε σχέση με το 2010.

Ο μέσος αριθμός των χρησιμοποιούμενων υπηρεσιών κατ’ απαίτηση αυξήθηκε από 1,6 υπηρεσίες κατ’ άτομο το 2012 σε 3,8 υπηρεσίες το 2017· ήδη σήμερα οι 2 στους 5 καταναλωτές πληρώνουν για υπηρεσίες τηλεόρασης και βίντεο κατ’ απαίτηση, ενώ σχεδόν το ένα τρίτο (32%) δηλώνει ότι θα αυξήσει τις σχετικές δαπάνες στους επόμενους 6-12 μήνες. Ταυτόχρονα αυξάνεται η σημασία της φορητότητας, καθώς το ένα τρίτο των καταναλωτών ζητά πρόσβαση σε περιεχόμενο όταν βρίσκεται στο εξωτερικό.

Παράλληλα παρατηρείται άνοδος στην τηλεθέαση μέσω smartphone, καθώς σχεδόν το 70% των καταναλωτών παρακολουθούν βίντεο στο smartphone τους (ποσοστό διπλάσιο από το αντίστοιχο του 2012), καλύπτοντας το ένα πέμπτο της συνολικής παρακολούθησης τηλεόρασης και βίντεο.

Το περισσότερο περιεχόμενο παρακολουθούν οι ηλικίες 16-19 ετών με 33 ώρες την εβδομάδα, δηλαδή περίπου 10 ώρες παραπάνω την εβδομάδα σε σχέση με το 2010. Ωστόσο τα μισά και πλέον άτομα αυτής της κατηγορίας παρακολουθούν περιεχόμενο κατ’ απαίτηση, ενώ πάνω από το 60% του χρόνου παρακολούθησης τηλεόρασης και βίντεο αφιερώνεται σε οθόνες κινητών συσκευών.

Οι προκλήσεις ανακάλυψης περιεχομένου παραμένουν

Τα ευρήματα δείχνουν ότι, αν και οι καταναλωτές έχουν μεγαλύτερη πρόσβαση από ποτέ άλλοτε σε υπηρεσίες τηλεόρασης και βίντεο, ο μέσος χρόνος αναζήτησης περιεχομένου έχει αυξηθεί κατά 13% σε σχέση με πέρυσι και πλέον ανέρχεται σε μία σχεδόν ώρα την ημέρα. Μάλιστα ο 1 στους 8 καταναλωτές πιστεύει ότι μελλοντικά θα «χαθεί» μέσα στον αχανή όγκο του διαθέσιμου περιεχομένου.

Καθώς η εμπειρία των χρηστών κατακερματίζεται, οι 6 στους 10 θεωρούν ότι η ανακάλυψη περιεχομένου είναι «πολύ σημαντική» για την εγγραφή τους σε μια νέα υπηρεσία, ενώ το 70% ζητά «ενοποιημένη αναζήτηση για όλο το περιεχόμενο τηλεόρασης και βίντεο».

Οι εμπειρίες έχουν σημασία

Οι κοινωνικές πτυχές και η καθηλωτική εμπειρία της τεχνολογίας εικονικής πραγματικότητας προσθέτουν μια νέα διάσταση στην εμπειρία τηλεθέασης. Καθώς το 2020 προβλέπεται ότι ένα τρίτο των καταναλωτών θα χρησιμοποιούν VR, αναμένεται ότι η τεχνολογία αυτή θα επηρεάσει σημαντικά το μέλλον του κλάδου τηλεόρασης και βίντεο.

Ωστόσο, αν πρόκειται να αυξηθεί το ενδιαφέρον των καταναλωτών για την εικονική πραγματικότητα, θα χρειαστεί να αλλάξουν αρκετά πράγματα. Σχεδόν το 55% των καταναλωτών που σχεδιάζουν να αποκτήσουν συσκευές VR θα προτιμούσαν φτηνότερα ακουστικά, ενώ σχεδόν οι μισοί θεωρούν ότι θα πρέπει να υπάρχει πιο καθηλωτικό περιεχόμενο. Το ένα τρίτο των καταναλωτών θα ενδιαφερόταν περισσότερο για VR αν μπορούσε να αποκτήσει συνδυασμένο πακέτο VR από τον πάροχο υπηρεσιών τηλεόρασης και βίντεο.

Παράλληλα, οι καταναλωτές εκτιμούν ιδιαίτερα τόσο τις εμπειρίες τηλεθέασης υψηλής ποιότητας, όσο και τις καθηλωτικές εμπειρίες. Σχεδόν το ένα τέταρτο των καταναλωτών που συμμετείχαν στην έρευνα δηλώνουν ότι έχουν ήδη πρόσβαση σε τηλεοπτική οθόνη 4K UHD, ενώ άλλο ένα τρίτο αυτών σκοπεύουν να αποκτήσουν.

 

» Δείτε όλα τα άρθρα από ΕΠΙΣΤΗΜΗ-ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΆΡΘΡΟ
 
Ακολουθήστε το Sofokleousin.gr :
NEWSLETTER Οι σημαντικότερες ειδήσεις της ημέρας στο email σου
Περισσότερες ειδήσεις από ΕΠΙΣΤΗΜΗ-ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
SingularityU: Ελπιδοφόρος ο ρόλος της τεχνολογίας για το μέλλον των κοινωνιών

SingularityU: Ελπιδοφόρος ο ρόλος της τεχνολογίας για το μέλλον των κοινωνιών

Ένα ελπιδοφόρο μήνυμα για το μέλλον των κοινωνιών και τις απεριόριστες τεχνολογικές εφαρμογές που μπορούν να βελτιώσουν θεαματικά τη ζωή όλων μας,...
Δημόσια παραδοχή Facebook: Κάνουμε και κακό στους χρήστες

Δημόσια παραδοχή Facebook: Κάνουμε και κακό στους χρήστες

Το Facebook για πρώτη φορά αναγνώρισε δημοσίως ότι η χρήση του θα μπορούσε να αποβεί επιβλαβής για την υγεία των χρήστών του....
Ποιες τάσεις θα απασχολήσουν την κυβερνοασφάλεια το 2018

Ποιες τάσεις θα απασχολήσουν την κυβερνοασφάλεια το 2018

 Αύξηση των περιστατικών και των κινδύνων που απειλούν την κυβερνοασφάλεια αναμένει το 2018 η ESET, σύμφωνα με τις προβλέψεις της σε πρόσφατη...
Ηλιακό σύστημα με πλανήτες σαν τη Γη ανακάλυψε η NASA

Ηλιακό σύστημα με πλανήτες σαν τη Γη ανακάλυψε η NASA

Ένα ηλιακό σύστημα με πλανήτες σαν τη Γη ανακοίνωσε ότι ανακάλυψε η NASA.Η Αμερικανική Υπηρεσία Διαστήματος, σε τηλεδιάσκεψη, ανέφερε πως η ανακάλυψη...
Το απόλυτο unboxing των Χριστουγέννων από τη Huawei

Το απόλυτο unboxing των Χριστουγέννων από τη Huawei

Η Huawei παρουσίασε τις προσφορές της εν όψει των Χριστουγέννων με ένα φαντασμαγορικό unboxing, στο πλαίσιο της εκδήλωσης της , στην οποία...
Στις 8:00 το βράδυ η NASA θα μας πει τι εντόπισε το Κέπλερ

Στις 8:00 το βράδυ η NASA θα μας πει τι εντόπισε το Κέπλερ

Κορυφώνεται η αγωνία, αλλά και πληθαίνουν τα σενάρια για τις ανακοινώσεις της NASA, που αναμένονται σήμερα το βράδυ, κατά την διάρκεια έκτακτης...
Facebook: Μπλοκ σε ανήλικους στη Γαλλία, μόνο με συγκατάθεση γονέων

Facebook: Μπλοκ σε ανήλικους στη Γαλλία, μόνο με συγκατάθεση γονέων

Προς ψήφιση το γαλλικό κοινοβούλιο αναμένεται να κατατεθεί τις επόμενες μέρες νομοσχέδιο με το οποίο απαιτείται η συγκατάθεση των γονέων για τους...
Xerox Hellas: 1η στα μερίδια γ' τριμήνου στις Α3 Πολυλειτουργικές Λύσεις

Xerox Hellas: 1η στα μερίδια γ' τριμήνου στις Α3 Πολυλειτουργικές Λύσεις

Σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσίευσε πρόσφατα η Infosource για το τρίτο τρίμηνο του 2017, η Xerox Hellas κατέχει την πρώτη θέση...