Sofokleousin.gr

IAB HELLAS: Νέο ευρωπαϊκό πλαίσιο πιστοποίησης για τις μετρήσεις στο digital

Δημοσιεύθηκε: 10 Αυγούστου 2017, 20:05

IAB HELLAS: Νέο ευρωπαϊκό πλαίσιο πιστοποίησης για τις μετρήσεις στο digital

Την έναρξη ενός ολοκληρωμένου ευρωπαϊκού πλαισίου πιστοποίησης για την προβολή (viewability) ανακοίνωσε σήμερα η EVSG (Ευρωπαϊκή Διευθύνουσα Ομάδα Προβολής), ένας διατομεακός οργανισμός που δημιουργήθηκε στα τέλη του 2015 από τον IAB Europe, την Ευρωπαϊκή Ένωση Τηλεπικοινωνιακών Οργανισμών (EACA) και την Παγκόσμια Ομοσπονδία Διαφημιζομένων (WFA).

Πιο συγκεκριμένα, το πλαίσιο αυτό περιλαμβάνει την έκδοση των πρώτων κανονιστικών αρχών μέτρησης της προβολής, ενώ σύντομα θα ακολουθήσει η διαδικασία υποβολής προτάσεων προκειμένου να βρεθούν οι κατάλληλοι ελεγκτές. 

Αξίζει να σημειωθεί ότι οι αρχές μέτρησης έχουν δημιουργηθεί με στόχο να βοηθήσουν στη μείωση των αποκλίσεων στα δεδομένα (data) που παρέχονται από διαφορετικά εργαλεία μέτρησης των προβολών. Μάλιστα, έχουν πραγματοποιηθεί εκτεταμένες συζητήσεις από ένα ευρύ φάσμα που περιλαμβάνει περισσότερες ομάδες εργασίας του χώρου συμπεριλαμβανομένων εκπροσώπων των publishers, ΜΜΕ, διαφημιστικών εταιρειών, εταιρειών μέτρησης και εθνικών και διεθνών εμπορικών οργανισμών. Σημαντική είναι και η συνεισφορά από το MRC στις ΗΠΑ, το JICWEBS στο Ηνωμένο Βασίλειο, το AGOF και το OWM στη Γερμανία, την Comité Décisionnel Digital Ad Trust στη Γαλλία, καθώς και άλλους σημαντικούς ευρωπαϊκούς φορείς. 

Καθιερώνεται σφραγίδα διαπίστευσης

Η διαδικασία θα ξεκινήσει πριν το τέλος του Αυγούστου με στόχο την ανεύρεση και τον διορισμό ενός ή περισσότερων ελεγκτών. Οι ενδιαφερόμενες εταιρείες πρέπει να επικοινωνήσουν με τον IAB Europe ή την EACA. Οι αρχές μέτρησης θα χρησιμοποιηθούν ως βάση για την αξιολόγηση της επίδοσης της τεχνικής προσέγγισης που αναλαμβάνουν οι εταιρείες μέτρησης της προβολής. Στη συνέχεια θα  πραγματοποιηθεί έκθεση αξιολόγησης.

προσέγγισης που αναλαμβάνουν οι εταιρείες μέτρησης της προβολής. Στη συνέχεια θα  πραγματοποιηθεί έκθεση αξιολόγησης ωριστεί από όλες τις ευρωπαϊκές αγορές με στόχο να εξαλειφθεί η ανάγκη περαιτέρω διαπίστευσης των εταιρειών της σχετικής αγοράς.

Η ομάδα EVSG είναι υπεύθυνη για τη διαμόρφωση της συνολικής στρατηγικής κατεύθυνσης της πρωτοβουλίας, διασφαλίζοντας πως παραμένει σχετική και σημαντική για όλους τους ενδιαφερόμενους σε όλη την Ευρώπη. Για την επισημοποίηση της συμμετοχής πολλών εθνικών αγορών με ανεπτυγμένες πρωτοβουλίες όσον αφορά στον τομέα της προβολής, η EVSG διευρύνεται ώστε να συμπεριλάβει εκπροσώπους της αγοράς που θα οριστούν.

Η συνεχιζόμενη διαχείριση και εφαρμογή του Πλαισίου Πιστοποίησης καθώς και η παροχή των σφραγίδων θα γίνει από ένα σχετικό Σώμα που ονομάζεται Ευρωπαϊκή Αρχή και το οποίο χρηματοδοτείται από εκπροσώπους της EACA και του IAB Europe. Η Ευρωπαϊκή Αρχή θα εργαστεί από κοινού με τους διορισμένους εθνικούς φορείς για να διασφαλίσει ότι το πλαίσιο της πιστοποίησης θα εφαρμοστεί αποτελεσματικά σε κάθε αγορά.

Το Πλαίσιο Πιστοποίησης έχει σχεδιαστεί ώστε να προσφέρει μια ενιαία, ολοκληρωμένη, συνεκτική και κοινά αποδεκτή λύση σε όλες της Ευρωπαϊκές Αγορές -ανεξάρτητα από το υφιστάμενο status quo. Με σκοπό να συμβάλει προς την κατεύθυνση της ανάπτυξης συνεκτικών, παγκόσμιων προτύπων, η EVSG οραματίζεται ότι η ευρωπαϊκή προσέγγιση θα παράσχει χρήσιμη καθοδήγηση σε άλλες περιοχές ή αγορές οι οποίες αναζητούν τρόπους προκειμένου να αναπτύξουν παρόμοιες λύσεις.   

Τι αναφέρουν τα ιδρυτικά στελέχη των οργανισμών που συμμετέχουν στη EVSG

Alison Fennah, Executive Business Advisor, IAB Europe: Με τα ποσά που διατίθενται για τη ψηφιακή διαφήμιση να ξεπερνούν τα 40 δισ. Ευρώ (βάσει της Πανευρωπαικής έρευνας AdEx Benchmark Report, για τη μέτρηση της διαφημιστικής δαπάνης από το IAB Europe) είναι κρίσιμης σημασίας η ενίσχυση της ποιότητας του περιβάλλοντος της ψηφιακής διαφήμισης ώστε να διασφαλιστεί η διανομή ελεύθερου περιεχομένου. Ένα σημαντικό πρώτο βήμα είναι να διασφαλίσουμε πως οι εμφανίσεις (viewable impressions) μετρώνται με τον ορθό τρόπο και με συνέπεια. 

Η πρωτοβουλία είναι σχεδιασμένη έτσι ώστε να επιτρέψει στις διαφορετικές αγορές της Ευρώπης να συνεργαστούν και να δημιουργήσουν περιφερειακά πρότυπα και φυσικά να επιτύχουν σε επίπεδο τοπικής ανάπτυξης. 

Jon Chase, Chair Media Agencies Council, EACA: Η EACA έχει δεσμευτεί προκειμένου να βοηθήσει όσον αφορά στη διαμόρφωση και την παροχή των μέσων για την προώθηση βελτιωμένων προτύπων μέτρησης προβολής σε ολόκληρη την Ευρώπη αλλά και εκτός των φυσικών συνόρων της ηπείρου. Ο απώτερος στόχος είναι η δημιουργία ενός πλήρως ορατού περιβάλλοντος για τις ψηφιακές διαφημίσεις. Και ενώ υπάρχουν και άλλες προκλήσεις στο ψηφιακό οικοσύστημα της διαφήμισης που χρειάζονται προσοχή, ο περιορισμός των αποκλίσεων όσον αφορά στα δεδομένα μεταξύ των διάφορων εργαλείων προβολής, είναι ένα κρίσιμο βήμα προς την ενίσχυση της υπευθυνότητας και της εμπιστοσύνης που σχετίζεται με τις μετρήσεις των ψηφιακών μέσων.

Rob Dreblow, Global Head of Marketing Services WFA: Καθώς οι διαφημιζόμενοι που επενδύουν στο διαδίκτυο συχνά εργάζονται με τους δικούς τους ορισμούς για κάθε impression, είναι σημαντικό να υπάρχει μία βασική γραμμή ποιότητας όσο αφορά στον τρόπο μέτρησης. Βασιζόμενοι στην εξαιρετική δουλειά στις ΗΠΑ και το Ηνωμένο Βασίλειο, ελπίζουμε ότι αυτή η πρωτοβουλία θα βοηθήσει τις αγορές σε όλο τον κόσμο να μειώσουν τις αποκλίσεις και να βελτιώσουν την ποιότητα της μέτρησης.

Γερμανία

Thomas Duhr, Vice President, BVDW (IAB Germany): Η BVDW είναι στην ευχάριστη θέση να συμμετάσχει σε μια ευρωπαϊκή πρωτοβουλία που προσφέρει στη γερμανική αγορά μια ισχυρή λύση για την αντιμετώπιση των αποκλίσεων στις μετρήσεις των εμφανίσεων. Η BVDW, η AGOF και η OWM συνεργάστηκαν για να αναπτύξουν μια συγκεκριμένη δομή για τη διαχείριση του Ευρωπαϊκού Πλαισίου Πιστοποίησης με τη συνεργασία των ευρωπαϊκών και των εθνικών αρχών.

Ηνωμένο Βασίλειο

Richard Foan, Chairman, JICWEBS: Είμαστε στην ευχάριστη θέση να υποστηρίξουμε και να συμμετάσχουμε στην Ευρωπαϊκή Πρωτοβουλία για την προβολή για να επιτύχουμε μεγαλύτερη συνέπεια στις μετρήσεις σε ολόκληρη την περιοχή. Έχοντας ξεκινήσει το σύστημα πιστοποίησης του Ηνωμένου Βασιλείου για εργαλεία προβολής στις αρχές του 2014 και δουλεύοντας για την οικοδόμηση παγκόσμιων προτύπων για τις τοπικές αγορές, η JICWEBS θα συνεχίσει να συμμετέχει στην εξέλιξη των ευρωπαϊκών αρχών και του ευρωπαϊκού πλαισίου πιστοποίησης.
 
Γαλλία
 
Sophie Poncin, Comité Décisionnel Digital Ad Trust and President, SRI: Η προβολή είναι πολύ σημαντική για τη βιομηχανία, και είναι καιρός να εφαρμόσουμε τις ευρωπαϊκές κατευθύνσεις. Είμαστε περήφανοι που υποστηρίζουμε αυτή την πρωτοβουλία στη Γαλλία με την Επιτροπή Διασφάλισης Ψηφιακής Διαφήμισης.
 
Ιταλία
 
Assocom, IAB Italy and UPA: Η ιταλική αγορά προσβλέπει στη συμμετοχή της στο Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Πιστοποίησης για την Προβολή, προκειμένου να αντιμετωπίσει μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις της βιομηχανίας. Αυτή η ευρωπαϊκή πρωτοβουλία συμπληρώνει το πρόσφατα δημοσιευμένο «White Paper of Digital Advertising» το οποίο έχει δημιουργηθεί ως μία ανοιχτή, συνεργατική και διατομεακή πρωτοβουλία. Στόχος του είναι να προβάλει και να θίξει κρίσιμα ζητήματα και σχετικές λύσεις ως μέρος μιας ισχυρής ψηφιακής κουλτούρας.
 
Οργανισμοί μέλη του EVSG και οι εκπρόσωποί τους 
 
IAB Europe:
 
Karim Attia, Chair Brand Advertising Committee, IAB Europe
Alison Fennah, Executive Business Advisor, IAB Europe
Suzanne McElligott, Board Member, IAB Europe and CEO, IAB Ireland
Tim Jones, Chair Research Committee, IAB Europe and International Research and Consumer Insight Lead, Oath
 
 
EACA:
Jon Chase, Chair Media Agencies Council, EACA
 
Rob Dreblow, Global Head of Marketing Services, WFA
Sital Banerjee, Global Head of Media, Philips 
Gerhard Louw, International Media Management & Digital Transformation, Deutsche Telekom
 
UK - JICWEBS: 
Nigel Gwilliam, Head of Media & Emerging Tech, IPA
Jon Mew, CEO, IAB UK 
 
Germany - BVDW and AGOF: 
Bjorn Kaspring, Executive Chairman, AGOF
Thomas Duhr, Vice President, BVDW 
 
France - Comité Décisionnel Digital Ad Trust: 
Jean-Baptiste Rouet, UDECAM
Valérie Chavanne, Vice-President, IAB France
Hélène Chartier, Director General, SRI
 
Italy - UPA, IAB Italy and Assocom: 
Anthony Cardamone, Assocom and IAB Italy
Alberto Vivaldelli, Digital Manager, UPA
 
 
 

» Δείτε όλα τα άρθρα από ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΆΡΘΡΟ
Ακολουθήστε το Sofokleousin.gr :
NEWSLETTER Οι σημαντικότερες ειδήσεις της ημέρας στο email σου
Περισσότερες ειδήσεις από ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
Κύπρος: «Στα σκαριά» πανεπιστημιακή σχολή για ναυτιλιακές σπουδές

Κύπρος: «Στα σκαριά» πανεπιστημιακή σχολή για ναυτιλιακές σπουδές

Μια νέα Σχολή, για σπουδές σε θέματα επιστήμης, τεχνολογίας και οικονομίας της θάλασσας, είναι μέσα στους άμεσους σχεδιασμούς του Πανεπιστημίου Κύπρου. Η Σχολή...
Αυξημένη η τουριστική κίνηση στη Θεσσαλονίκη

Αυξημένη η τουριστική κίνηση στη Θεσσαλονίκη

 Ευχάριστα είναι τα νέα σε ό,τι αφορά την τουριστική κίνηση στην Θεσσαλονίκη, η οποία πηγαίνει όλο και καλύτερα, ενώ ειδικά για το...
Πειραιώς Factoring: Ισχυρή αύξηση μεγεθών και διεθνής διάκριση

Πειραιώς Factoring: Ισχυρή αύξηση μεγεθών και διεθνής διάκριση

 Αύξηση του μεριδίου αγοράς της, ενίσχυση της κερδοφορίας της και διατήρηση των NPLs σε χαμηλά επίπεδα πέτυχε το 2016 η Πειραιώς Factoring....
Το Βερολίνο στηρίζει Lufthansa στην υπόθεση της Air Berlin

Το Βερολίνο στηρίζει Lufthansa στην υπόθεση της Air Berlin

Τη στήριξη της γερμανικής κυβέρνησης έχει η Lufthansa στην προσπάθειά της να αποκτήσει σημαντικά περιουσιακά στοιχεία της υπό πτώχευση ανταγωνίστριάς της Air...
Fiat Chrysler: Δεν μας έχει προσεγγίσει η Great Wall Motor

Fiat Chrysler: Δεν μας έχει προσεγγίσει η Great Wall Motor

Δεν έχει γίνει καμία προσέγγιση από την κινεζική Great Wall Motor προς τη Fiat Chrysler Automobiles (FCA) για την μονάδα της των...
Κινεζική «πολιορκία» στη Fiat Chrysler

Κινεζική «πολιορκία» στη Fiat Chrysler

Την πρόθεσή της να εξαγοράσει τη Fiat Chrysler Automobiles (FCA) εκδήλωσε σήμερα η κινεζική Great Wall Motor, με δήλωση στελέχους της στο...
H Rosneft εξαγόρασε το 49% της ινδικής Essar

H Rosneft εξαγόρασε το 49% της ινδικής Essar

Το 49% της ινδικής εταιρείας διύλισης Essar Oil Limited (EOL) εξαγόρασε η Rosneft, η μεγαλύτερη ρωσική εταιρεία παραγωγής πετρελαίου. Ίσο ποσοστό της...
Η Total εξαγοράζει την Maersk Oil

Η Total εξαγοράζει την Maersk Oil

Εκμεταλλευόμενη τη βουτιά στον κλάδο εξόρυξης πετρελαίου, η Total συμφώνησε να εξαγοράσει τη μονάδα πετρελαίου και αερίου της δανέζικης ναυτιλιακής AP Moller-Maersk....