Sofokleousin.gr

Σπίρτζης: Δημόσιες από σήμερα οι συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης

Δημοσιεύθηκε: 10 Αυγούστου 2017, 19:45

Σπίρτζης: Δημόσιες από σήμερα οι συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης

Η νέα εποχή για τις αστικές συγκοινωνίες ξεκίνησε με την παράδοση-παραλαβή των Δ.Σ. σε ΟΑΣΘ και ΟΣΕΘ. "Η Θεσσαλονίκη άλλαξε σελίδα και άλλαξε οριστικά σελίδα, για να πάψει να είναι η πρωτεύουσα του παλαιοκομματισμού" υποστήριξε στις δηλώσεις του ο Χρήστος Σπίρτζης.

Οι αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης, του δεύτερου μεγάλου μητροπολιτικού κέντρου της χώρας, από σήμερα και μετά είναι δημόσιες". Αυτό δήλωσε, κατά τη διάρκεια της τοποθέτησης του νέου Δ.Σ. του ΟΑΣΘ, ο Χρήστος Σπίρτζης.

Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών επανέλαβε ότι ο Στέλιος Παππάς θα είναι άμισθος πρόεδρος για αυτή τη μεταβατική περίοδο. Μάλιστα, αποκάλυψε ότι ο ίδιος ο νέος πρόεδρος του Οργανισμού ζήτησε από την κυβέρνηση να μην αμείβεται και να παρέχει τις εργασίες που πρέπει να γίνουν εδώ αμισθί, όταν είδε ότι οι εργαζόμενοι είναι για δύο μήνες απλήρωτοι.

 

"Αυτό που μας ενδιαφέρει είναι να δομήσουμε με τους φορείς της πόλης, με την κοινωνία, με τους Θεσσαλονικείς, αστικές συγκοινωνίες στην υπηρεσία του κάθε πολίτη, στην υπηρεσία των ανέργων που τους δυσφημούσαν μέσα στον ΟΑΣΘ, γιατί ξέρουν καλύτερα οι Θεσσαλονικείς πώς μετακινούνταν και με ποιους όρους, των ατόμων με ειδικά προβλήματα, του περιβάλλοντος" σημείωσε ο κ. Σπίρτζης, ξεκαθαρίζοντας ότι στόχος είναι να εκκαθαριστεί ο ΟΑΣΘ και να λειτουργήσει το αργότερα ως 3/12/2019.

Μιλώντας, στη συνέχεια, στη συνάντηση με τα μέλη του Συμβουλίου Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης, στην τοποθέτηση του Δ.Σ. του ΟΣΕΘ, ο Χρήστος Σπίρτζης μίλησε για την πολύ καλή συνεργασία που είχε με τον πρόεδρο, κ. Παλαιστη, που αποδεικνύει, όπως υποστήριξε, ότι από την πλευρά του υπουργείου η καλή συνεργασία που είχαν, δεν είχε απολύτως καμία άλλη κομματική λογική. "Ο στόχος μας ήταν να υπάρχουν πραγματικά δομές στις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης που θα τιμούσαν την πόλη και τους πολίτες. Δεν υπήρχαν.

Είναι ντροπή να υπάρχει ένα Συμβούλιο με οκτώ πολύ καλούς επιστήμονες και δύο άτομα διοικητικό προσωπικό για να ρυθμίζουν τις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης. Όπως είναι ντροπή επίσης, ο φορέας αυτός, που ήταν ο ελεγκτικός φορέας των αστικών συγκοινωνιών, επί της ουσίας να χρηματοδοτείται από τον ιδιωτικό ΟΑΣΘ υποστελεχωμένος χωρίς να μπορεί να κάνει τη δουλειά του" είπε ο υπουργός Μεταφορών και ανακοίνωσε ότι ο φορέας που θα αντικαταστήσει το ΣΑΣΘ (ο ΟΣΕΘ) έχει πάρα πολλή δουλειά, έχει να σχεδιάσει μαζί με την Περιφέρεια, τους Δήμους, τους φορείς της πόλης που έχουν εκπροσώπους στο Διοικητικό Συμβούλιο, όλο το αστικό συγκοινωνιακό έργο του μητροπολιτικού κέντρου της Θεσσαλονίκης, να δει και τα  αστικά δρομολόγια των  ΚΤΕΛ και να έχει και το σχεδιασμό για διάφορα σενάρια σε σχέση με την πορεία του έργου στο μετρό".

"Πρέπει άμεσα, την επόμενη εβδομάδα επιτέλους, ο παλιός ΣΑΣΘ, νυν ΟΣΕΘ, να έχει πρόσβαση στο ηλεκτρονικό σύστημα, να ξέρει ποια λεωφορεία κινούνται και πού, για να κάνετε τη δουλειά σας, που για πόσα χρόνια δεν είχατε πρόσβαση".

 

» Δείτε όλα τα άρθρα από ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΆΡΘΡΟ
Ακολουθήστε το Sofokleousin.gr :
NEWSLETTER Οι σημαντικότερες ειδήσεις της ημέρας στο email σου
Περισσότερες ειδήσεις από ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Handelsblatt: Έρχεται ισχυρή ανάκαμψη στην Ελλάδα

Handelsblatt: Έρχεται ισχυρή ανάκαμψη στην Ελλάδα

 «Ισχυρή ανάκαμψη» τιτλοφορείται η ανταπόκριση του Gerd Höhler από την Αθήνα για τη σημερινή έντυπη έκδοση της Handelsblatt. «Πριν δύο χρόνια η Αθήνα στεκόταν στο...
Τι (δεν) φοβούνται οι ξένοι!

Τι (δεν) φοβούνται οι ξένοι!

 Ο… μπαμπούλας του πολιτικού κινδύνου στην Ελλάδα έχει πάψει να τρομάζει τους παράγοντες της διεθνούς αγοράς, που είναι πεπεισμένοι πλέον ότι όποιος...
Δραγασάκης: Η ανάπτυξη είναι πιο ισχυρή όταν προέρχεται από τα κάτω

Δραγασάκης: Η ανάπτυξη είναι πιο ισχυρή όταν προέρχεται από τα κάτω

«Καμιά φορά μιλούμε για την ανάπτυξη σαν να είναι κάτι που προέρχεται από τα πάνω. Οι κυβερνήσεις, οι εταιρίες, οι πολιτικές, όλα...
Κονδύλι €3,2 εκατ. για αγροτική οδοποιία στη Στερεά Ελλάδα

Κονδύλι €3,2 εκατ. για αγροτική οδοποιία στη Στερεά Ελλάδα

 Εκδόθηκε από την Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας η πρόσκληση υποβολής προτάσεων για το πρόγραμμα "Στήριξη για επενδύσεις σε υποδομές που συνδέονται με την...
«Μάχη» για τα ακίνητα του ΕΦΚΑ

«Μάχη» για τα ακίνητα του ΕΦΚΑ

Μία παρασκηνιακή «μάχη» για τα ακίνητα του ΕΦΚΑ διεξάγεται ανάμεσα στην κυβέρνηση και το ΔΝΤ, καθώς το Ταμείο φέρεται να επιμένει στη...
Μαυραγάνης: Όποιος υπερασπίζεται την παλαιά κατάσταση εκτίθεται

Μαυραγάνης: Όποιος υπερασπίζεται την παλαιά κατάσταση εκτίθεται

  «Ο οποιοσδήποτε πολιτικός φορέας προσπαθεί να υπερασπιστεί την παλαιά κατάσταση εκτίθεται», τόνισε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών Νίκος Μαυραγάνης, μιλώντας στον ραδιοφωνικό...
«Κώδων κινδύνου» για την παγκόσμια οικονομία και το ευρώ

«Κώδων κινδύνου» για την παγκόσμια οικονομία και το ευρώ

Μία δεκαετία μετά το ξέσπασμα της προηγούμενης οικονομικής κρίσης, οι βραβευμένοι με Νόμπελ οικονομολόγοι προειδοποιούν για τον κίνδυνο να ξεσπάσει νέα, ενώ...
Μοσκοβισί: Αποσταθεροποιητικός παράγοντας το γερμανικό πλεόνασμα

Μοσκοβισί: Αποσταθεροποιητικός παράγοντας το γερμανικό πλεόνασμα

 Απαντώντας σε σχετική ερώτηση του ευρωβουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ, Δημήτρη Παπαδημούλη, ο Επίτροπος Οικονομικών Υποθέσεων της ΕΕ, Πιέρ Μοσκοβισί, χαρακτήρισε το γερμανικό πλεόνασμα,...