Sofokleousin.gr

Μοναδική διαδικασία από την ΑΧΑ στην διαχείριση ζημιών

Δημοσιεύθηκε: 17 Ιουλίου 2017, 19:57

Μοναδική διαδικασία από την ΑΧΑ στην διαχείριση ζημιών

Νέα διαδικασία έχει εισαγάγει η ΑΧΑ για την ολοκλήρωση ζημιών σε κατοικίες και επιχειρήσεις. Η διαδικασία Άμεσης Εξυπηρέτησης Ζημιών προσφέρει στους πελάτες εναλλακτικές να αναλάβει η ΑΧΑ πλήρως το συντονισμό των συνεργείων επισκευής ή να αποζημιώσει άμεσα τους πελάτες αφού πραγματοποιήσει έρευνα αγοράς για το κόστος επισκευής.

Η διαδικασία Άμεσης Εξυπηρέτησης Ζημιών χαρακτηρίζεται από ταχύτητα και απλότητα, συνθέτοντας ένα περιβάλλον ηρεμίας για τους πελάτες. Στόχος της ΑΧΑ είναι να βοηθήσει τους πελάτες να απαλλαγούν από επιπλέον άγχος και να επιστρέψουν το συντομότερο δυνατό στην κανονικότητα.

Για ζημιές που υπάγονται στη διαδικασία Άμεσης Εξυπηρέτησης ο πραγματογνώμονας επισκέπτεται το χώρο του πελάτη σε ώρα που επιλέγει ο ίδιος, γίνεται επί τόπου αξιολόγηση της ζημιάς και ακολούθως ο πελάτης έχει δύο δυνατότητες:

-    να επιλέξει την άμεση αποζημίωση (η οποία ολοκληρώνεται σε 1 – 2 μέρες) ώστε να την αξιοποιήσει για τα τεχνικά συνεργεία που θα καλέσει ο ίδιος.

-    να αφήσει το συντονισμό των συνεργείων στην ΑΧΑ η οποία σε συνεργασία με τεχνική εταιρεία θα ολοκληρώσει όλες τις απαραίτητες εργασίες χωρίς να χρειαστεί εκταμίευση χρημάτων από πλευράς του ασφαλισμένου.

Αφού όλες οι εργασίες ολοκληρωθούν γίνεται αυτοψία από τον πραγματογνώμονα και τον υπεύθυνο της τεχνικής εταιρείας, υπογράφεται συμφωνία για το άρτιο πέρας των επισκευών και δίνεται στον πελάτη εγγύηση εργασιών για 2 έτη.

«Η διαδικασία της Άμεσης Εξυπηρέτησης Πελατών είναι ένα ακόμα κομμάτι στο παζλ που δημιουργούμε για να στηρίζουμε τους ασφαλισμένους μας να ζουν καλύτερα, μεταβαίνοντας από μια Εταιρεία που “απλώς αποζημιώνει” σε μια Εταιρεία “συνοδοιπόρο του πελάτη”. Είμαστε εδώ για να κάνουμε τη ζωή των πελατών μας καλύτερη, να στεκόμαστε δίπλα τους και να ενισχύουμε συνεχώς την αμοιβαία εμπιστοσύνη μέσα από θετικές εμπειρίες» αναφέρει ο Λυκούργος Πέτροβας, Διευθυντής Λειτουργιών της ΑΧΑ.

» Δείτε όλα τα άρθρα από ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΆΡΘΡΟ
 
Ακολουθήστε το Sofokleousin.gr :
NEWSLETTER Οι σημαντικότερες ειδήσεις της ημέρας στο email σου
Περισσότερες ειδήσεις από ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
Πρότυπο Παιδιατρικό τμήμα της «Πλάτων Ιατρική» στη Β. Ελλάδα

Πρότυπο Παιδιατρικό τμήμα της «Πλάτων Ιατρική» στη Β. Ελλάδα

Η Πλάτων Ιατρική καινοτομεί για μία ακόμα φορά με την δημιουργία ενός μοναδικού στη Β. Ελλάδα Παιδοακτινολογικού τμήματος, που λειτουργεί στο νέο...
Η βαριά βιομηχανία της Ελλάδος στο συνέδριο των Δελφών

Η βαριά βιομηχανία της Ελλάδος στο συνέδριο των Δελφών

Τα νούμερα μιλούν από μόνα τους. Το 2016, 24 εκατομμύρια τουρίστες επισκέφθηκαν την Ελλάδα το πρώτο δεκάμηνο, ενώ το 2018 ο αριθμός...
Πώς εξισορροπείται η Τεχνητή και Ανθρώπινη νοημοσύνη;

Πώς εξισορροπείται η Τεχνητή και Ανθρώπινη νοημοσύνη;

Απέναντι σε μεγάλες προκλήσεις εν μέσω της ραγδαίας αύξησης των νέων τεχνολογιών βρίσκονται οι επιχειρήσεις και οι ηγεσίες τους. Η ManpowerGroup παρουσίασε...
Oracle: Διευρύνει τις υπηρεσίες της στην τεχνολογία Cloud

Oracle: Διευρύνει τις υπηρεσίες της στην τεχνολογία Cloud

Με βάση την έντονη ζήτηση από πελάτες για τις υπηρεσίες cloud που προσφέρει ανά τον κόσμο, η Oracle ανακοίνωσε ότι σχεδιάζει να...
Χτίζοντας στην Εταιρική Υπευθυνότητα μέσα από το Δείκτη CRI Pass

Χτίζοντας στην Εταιρική Υπευθυνότητα μέσα από το Δείκτη CRI Pass

Αυξημένο το ενδιαφέρον και τη φετινή χρονιά από τις επιχειρήσεις για αξιολόγηση και ανάδειξη των υπεύθυνων πρακτικών τους μέσα από τη συμμετοχή...
Στήριξη σε ΜμΕ από την Συνεταιριστική Τράπεζα Χανίων

Στήριξη σε ΜμΕ από την Συνεταιριστική Τράπεζα Χανίων

Η Συνεταιριστική Τράπεζα Χανίων, συμμετέχει εκ νέου στην ενεργοποίηση της Δράσης “Επιχειρηματική Επανεκκίνηση” του Ταμείου Επιχειρηματικότητας (ΤΕΠΙΧ), στοχεύοντας στη διευκόλυνση της πρόσβασης...
Οι Έλληνες επιχειρηματίες στο πλευρό των κατοίκων ακριτικών νησιών

Οι Έλληνες επιχειρηματίες στο πλευρό των κατοίκων ακριτικών νησιών

Σε μία περαιτέρω πράξη ευαισθησίας προχωρεί η Ελληνική Ένωση  Επιχειρηματιών, μετά την  πλήρη στήριξη που ανακοίνωσε την Πέμπτη,  ότι θα  παράσχει στη...
Ν. Γεωργόπουλος, Cromar: Χρυσωρυχείο η GDPR

Ν. Γεωργόπουλος, Cromar: Χρυσωρυχείο η GDPR

Τον τρόπο με τον οποίο «κουμπώνουν» οι ασφάλειες στο Γενικό Κανονισμό Προστασίας Προσωπικών, GDPR εξήγησε, μεταξύ άλλων ο κος Νίκος Γεωργόπουλος cyRM,...