Sofokleousin.gr

Διεθνή brands κατά YouTube, Google, Facebook για ρατσιστικό περιεχόμενο

Δημοσιεύθηκε: 18 Μαρτίου 2017, 16:20 , Τελευταία Ενημέρωση: 18/03/2017, 16:15

Διεθνή brands κατά YouTube, Google, Facebook για ρατσιστικό περιεχόμενο
Σχετικά tags

Μεγάλες διεθνείς φίρμες αποσύρουν τις διαφημίσεις τους από μέσα κοινωνικής δικτύωσης, επειδή δεν θέλουν να εμφανίζονται τα brands τους δίπλα σε αναρτήσεις ρατσιστικού περιεχομένου και σε μηνύματα μίσους. «Χτυπούν» λοιπόν τις εταιρείες των social media «εκεί που πονάνε» - στα έσοδα. Θέλουν να τις αναγκάσουν να βάλουν φίλτρα που θα εμποδίζουν την εμφάνιση «εξοβελιστέου» περιεχομένου. Ανάλογες δράσεις αναμένονται και για το κομμάτι των ψευδών ειδήσεων.

Στη Μ. Βρετανία εταιρείες όπως οι αυτοκινητοβιομηχανίες Hyundai και Kia, η Domino’s Pizza,  η αλυσίδα σούπερ μάρκετ Sainsbury,  η O2, το BBC και η εφημερίδα Guardian, έπαψαν να εμφανίζονται στο Google και στο YouΤube, ενώ έχουν προειδοποιήσει ότι θα αποσύρουν τις διαφημίσεις τους και από το Facebook.
Την αρχή έκαναν το βρετανικό Δημόσιο και η εφημερίδα Guardian. Το παράδειγμά τους ακολούθησαν πολυεθνικές επιχειρήσεις και φίρμες όλων των κλάδων.
Το πλήγμα για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι μεγάλο. Επισημαίνεται ότι η Google κέρδισε πέρυσι 7,8 δισ. δολάρια από τη βρετανική αγορά, ποσό που αντιστοιχεί στο 8,6% των συνολικών εσόδων της σε παγκόσμιο επίπεδο. Εάν η «φυγή» διαφημιζομένων συνεχισθεί σε πολλές χώρες, οι απώλειες εσόδων θα είναι τεράστιες.
Ηδη η γαλλική διαφημιστική εταιρεία Havas, η έκτη μεγαλύτερη στον κόσμο, απέσυρε όλες τις διαφημίσεις πελατών της από Google και YouTube, ζητώντας εγγυήσεις ότι δεν θα εμφανίζονται δίπλα σε μηνύματα μισαλλοδοξίας.

Ανάλογες αντιδράσεις εκδηλώνονται στη Γερμανία, όπου μεγάλες  εταιρείες  όπως η Daimler-Benz έχουν εκφράσει τη «δυσαρέσκεια» τους για το γεγονός ότι  δίπλα στις διαφημίσεις τους εμφανίζονται μηνύματα ρατσισμού, βίας και τρομοκρατίας.

Η Google αναγκάσθηκε ήδη να πραγματοποιήσει αλλαγές στη διαφημιστική και την εμπορική πολιτική της, προκειμένου να αποτρέψει τη φυγή μεγάλων διαφημιζόμενων εταιρειών και πελατών από τις πλατφόρμες της – και να επαναφέρει όσες  έφυγαν.

Όπως  ανακοίνωσε, θα παρέχει για τους πελάτες της μεγαλύτερες δυνατότητες ελέγχου του ψηφιακού περιβάλλοντος στο οποίο θα φιλοξενείται το διαφημιστικό τους banner - μήνυμα, τόσο στην πλατφόρμα του YouTube όσο και στο Google Display Network που δρομολογεί προς τρίτους ιστότοπους.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Google, Ronan Harris, έγραψε στο μπλογκ του ότι από τις πλατφόρμες της αποσύρθηκαν το τελευταίο 12μηνο περίπου 2 εκατομμύρια μηνύματα φυλετικού-ρατσιστικού μίσους και 100.000 χρήστες έχουν μπει σε μαύρη λίστα. «Παρ’όλα αυτά δεν κάνουμε τα πάντα με τον σωστό τρόπο», παραδέχθηκε. «Θα είμαστε πιο δραστικοί, για να μην έχουμε αμφιλεγόμενα μηνύματα από εδώ και στο εξής και θα συνεργαστούμε στενότερα με διαφημιζόμενους και εκδότες», πρόσθεσε.

Όπως επισημαίνουν οι Times του Λονδίνου, διαφημίσεις βρετανικών κρατικών φορέων και της εφημερίδας Guardian εμφανίστηκαν δίπλα σε περιεχόμενο ατόμων όπως ο Αμερικανός φυλετικός εθνικιστής και πρώην ηγέτης της Κου Κλουξ Κλαν, Ντέιβιντ Ντιούκ, και ο Αμερικανός πάστορας Στίβεν Άντερσον, που είχε επαινέσει τη δολοφονία 49 ανθρώπων σε γκέι μπαρ της Φλόριντα.

» Δείτε όλα τα άρθρα από ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΆΡΘΡΟ
Ακολουθήστε το Sofokleousin.gr :
NEWSLETTER Οι σημαντικότερες ειδήσεις της ημέρας στο email σου
Περισσότερες ειδήσεις από ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
Αναβάθμιση της ΔΕΗ από την S&P

Αναβάθμιση της ΔΕΗ από την S&P

Σε αναβάθμιση της ΔΕΗ στη βαθμίδα CCC από CCC- προχώρησε σήμερα ο οίκος αξιολόγησης S&P με αφορμή τη βελτίωση της ρευστότητας της...
Παράταση ως 3 Νοεμβρίου για την εξαγορά της ΕΕΣΣΤΥ

Παράταση ως 3 Νοεμβρίου για την εξαγορά της ΕΕΣΣΤΥ

Παράταση της καταληκτικής ημερομηνίας υποβολής δεσμευτικών προσφορών για την εξαγορά του 100 του μετοχικού κεφαλαίου της ΕΕΣΣΤΥ Α.Ε έδωσε το ΤΑΙΠΕΔ, κατόπιν...
ΕΛΠΕ: Υπερδιπλάσια κέρδη στο πεντάμηνο

ΕΛΠΕ: Υπερδιπλάσια κέρδη στο πεντάμηνο

Εντυπωσιακές οικονομικές επιδόσεις πέτυχε ο όμιλος ΕΛΠΕ στο πρώτο πεντάμηνο του έτους, σημειώνοντας νέα ιστορικά ρεκόρ παραγωγής, εξαγωγών και κερδοφορίας, ενώ παράλληλα...
Κορκίδης: Πού θα κριθεί το στοίχημα για την πραγματική οικονομία μετά τη συμφωνία

Κορκίδης: Πού θα κριθεί το στοίχημα για την πραγματική οικονομία μετά τη συμφωνία

Την δική του εκτίμηση αναφορικά με το ποιοι είναι οι παράγοντες που θα κρίνουν το αποτέλεσμα για την πραγματική οικονομία, εξέφρασε ο...
Συνεργασία Pockee - ΑΒ Βασιλόπουλος

Συνεργασία Pockee - ΑΒ Βασιλόπουλος

Το Pockee, η ελληνική start up διαχείρισης ηλεκτρονικών προσφορών σούπερ μάρκετ ανακοινώνει την έναρξη μιας σημαντικής συνεργασίας με την ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ. Η ΑΒ...
Ευρωπαϊκή Πίστη: 40 χρόνια Δημιουργίας, Ανάπτυξης και Προσφοράς

Ευρωπαϊκή Πίστη: 40 χρόνια Δημιουργίας, Ανάπτυξης και Προσφοράς

Τα 40 χρόνια Δημιουργίας, Ανάπτυξης και Προσφοράς στην Ελληνική κοινωνία γιορτάζει φέτος η Ευρωπαϊκή Πίστη, η οποία σήμερα κατέχει ηγετική θέση στην...
Συμφωνία της Τράπεζας Πειραιώς για Συμβολαιακή Γεωργία με τον όμιλο εταιρειών «ΠΕΤΣΑΣ»

Συμφωνία της Τράπεζας Πειραιώς για Συμβολαιακή Γεωργία με τον όμιλο εταιρειών «ΠΕΤΣΑΣ»

Η Τράπεζα Πειραιώς και ο όμιλος εταιρειών ΠΕΤΣΑΣ ανακοινώνουν τη συνεργασία τους στο πλαίσιο του προγράμματος Συμβολαιακής Γεωργίας & Κτηνοτροφίας της Τράπεζας,...
COSMOTE e-value: ένα υπερσύγχρονο contact center στον Κεραμεικό

COSMOTE e-value: ένα υπερσύγχρονο contact center στον Κεραμεικό

Σε ένα υπερσύγχρονο «πράσινο» κτίριο στον Κεραμεικό στεγάζεται πλέον η COSMOTE e-value στην Αθήνα, τα εγκαίνια του οποίου πραγματοποιήθηκαν χθες, παρουσία του...