Sofokleousin.gr

Διεθνή brands κατά YouTube, Google, Facebook για ρατσιστικό περιεχόμενο

Δημοσιεύθηκε: 18 Μαρτίου 2017, 16:20 , Τελευταία Ενημέρωση: 18/03/2017, 16:15

Διεθνή brands κατά YouTube, Google, Facebook για ρατσιστικό περιεχόμενο
Σχετικά tags

Μεγάλες διεθνείς φίρμες αποσύρουν τις διαφημίσεις τους από μέσα κοινωνικής δικτύωσης, επειδή δεν θέλουν να εμφανίζονται τα brands τους δίπλα σε αναρτήσεις ρατσιστικού περιεχομένου και σε μηνύματα μίσους. «Χτυπούν» λοιπόν τις εταιρείες των social media «εκεί που πονάνε» - στα έσοδα. Θέλουν να τις αναγκάσουν να βάλουν φίλτρα που θα εμποδίζουν την εμφάνιση «εξοβελιστέου» περιεχομένου. Ανάλογες δράσεις αναμένονται και για το κομμάτι των ψευδών ειδήσεων.

Στη Μ. Βρετανία εταιρείες όπως οι αυτοκινητοβιομηχανίες Hyundai και Kia, η Domino’s Pizza,  η αλυσίδα σούπερ μάρκετ Sainsbury,  η O2, το BBC και η εφημερίδα Guardian, έπαψαν να εμφανίζονται στο Google και στο YouΤube, ενώ έχουν προειδοποιήσει ότι θα αποσύρουν τις διαφημίσεις τους και από το Facebook.
Την αρχή έκαναν το βρετανικό Δημόσιο και η εφημερίδα Guardian. Το παράδειγμά τους ακολούθησαν πολυεθνικές επιχειρήσεις και φίρμες όλων των κλάδων.
Το πλήγμα για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι μεγάλο. Επισημαίνεται ότι η Google κέρδισε πέρυσι 7,8 δισ. δολάρια από τη βρετανική αγορά, ποσό που αντιστοιχεί στο 8,6% των συνολικών εσόδων της σε παγκόσμιο επίπεδο. Εάν η «φυγή» διαφημιζομένων συνεχισθεί σε πολλές χώρες, οι απώλειες εσόδων θα είναι τεράστιες.
Ηδη η γαλλική διαφημιστική εταιρεία Havas, η έκτη μεγαλύτερη στον κόσμο, απέσυρε όλες τις διαφημίσεις πελατών της από Google και YouTube, ζητώντας εγγυήσεις ότι δεν θα εμφανίζονται δίπλα σε μηνύματα μισαλλοδοξίας.

Ανάλογες αντιδράσεις εκδηλώνονται στη Γερμανία, όπου μεγάλες  εταιρείες  όπως η Daimler-Benz έχουν εκφράσει τη «δυσαρέσκεια» τους για το γεγονός ότι  δίπλα στις διαφημίσεις τους εμφανίζονται μηνύματα ρατσισμού, βίας και τρομοκρατίας.

Η Google αναγκάσθηκε ήδη να πραγματοποιήσει αλλαγές στη διαφημιστική και την εμπορική πολιτική της, προκειμένου να αποτρέψει τη φυγή μεγάλων διαφημιζόμενων εταιρειών και πελατών από τις πλατφόρμες της – και να επαναφέρει όσες  έφυγαν.

Όπως  ανακοίνωσε, θα παρέχει για τους πελάτες της μεγαλύτερες δυνατότητες ελέγχου του ψηφιακού περιβάλλοντος στο οποίο θα φιλοξενείται το διαφημιστικό τους banner - μήνυμα, τόσο στην πλατφόρμα του YouTube όσο και στο Google Display Network που δρομολογεί προς τρίτους ιστότοπους.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Google, Ronan Harris, έγραψε στο μπλογκ του ότι από τις πλατφόρμες της αποσύρθηκαν το τελευταίο 12μηνο περίπου 2 εκατομμύρια μηνύματα φυλετικού-ρατσιστικού μίσους και 100.000 χρήστες έχουν μπει σε μαύρη λίστα. «Παρ’όλα αυτά δεν κάνουμε τα πάντα με τον σωστό τρόπο», παραδέχθηκε. «Θα είμαστε πιο δραστικοί, για να μην έχουμε αμφιλεγόμενα μηνύματα από εδώ και στο εξής και θα συνεργαστούμε στενότερα με διαφημιζόμενους και εκδότες», πρόσθεσε.

Όπως επισημαίνουν οι Times του Λονδίνου, διαφημίσεις βρετανικών κρατικών φορέων και της εφημερίδας Guardian εμφανίστηκαν δίπλα σε περιεχόμενο ατόμων όπως ο Αμερικανός φυλετικός εθνικιστής και πρώην ηγέτης της Κου Κλουξ Κλαν, Ντέιβιντ Ντιούκ, και ο Αμερικανός πάστορας Στίβεν Άντερσον, που είχε επαινέσει τη δολοφονία 49 ανθρώπων σε γκέι μπαρ της Φλόριντα.

» Δείτε όλα τα άρθρα από ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΆΡΘΡΟ
Ακολουθήστε το Sofokleousin.gr :
NEWSLETTER Οι σημαντικότερες ειδήσεις της ημέρας στο email σου
Περισσότερες ειδήσεις από ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
Μάχη για τον ΟΛΘ. Ποιοι κατέθεσαν προσφορές

Μάχη για τον ΟΛΘ. Ποιοι κατέθεσαν προσφορές

Ολοκληρώθηκε σήμερα η υποβολή των δεσμευτικών οικονομικών προσφορών για την απόκτηση του 67% του μετοχικού κεφαλαίου της Οργανισμός Λιμένος Θεσσαλονίκης Α.Ε. Όπως...
Αποχωρεί από την Τρ. Πειραιώς ο Θεόδωρος Μυλωνάς

Αποχωρεί από την Τρ. Πειραιώς ο Θεόδωρος Μυλωνάς

Αποχώρησε από τη θέση του Αντιπροέδρου της Ανώτατης Επιτροπής Πιστοδοτήσεων  της Τράπεζας Πειραιώς ο κ. Θεόδωρος Μυλωνάς. Ο κ. Μυλωνάς τίμησε επί...
3PL Τελωνειακές & Φορολογικές αποθήκες: εργαλεία στην  εφοδιαστική αλυσίδα των επιχειρήσεων

3PL Τελωνειακές & Φορολογικές αποθήκες: εργαλεία στην εφοδιαστική αλυσίδα των επιχειρήσεων

Αυτός ήταν ο τίτλος την παρουσίασης της SARMED και της ΣΑΡΑΝΤΙΤΗΣ ΟΕ (της εταιρίας παροχής εκτελωνιστικών υπηρεσιών του ομίλου), κατά τη διάρκεια...
Διέκοψε τη λειτουργία της η International Life

Διέκοψε τη λειτουργία της η International Life

Διακόπτει τη λειτουργία της η International Life, μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας μεταφοράς των συμβολαίων Ζωής-Υγείας στην Εθνική Ασφαλιστική, χωρίς επιπτώσεις στους...
Προετοιμάζεται και ολοκληρώνεται η χρηματοδότηση της νέας γενιάς έργων

Προετοιμάζεται και ολοκληρώνεται η χρηματοδότηση της νέας γενιάς έργων

Ο Υπουργός Μεταφορών και Υποδομών κ. Χρήστος Σπίρτζης συμμετείχε στην Περιφερειακή Διάσκεψη για τις Επενδύσεις στις Μεταφορές που διοργάνωσε η Επίτροπος Μεταφορών...
Ο ΟΛΠ υποδέχθηκε το νεότευκτο κρουαζιερόπλοιο Viking Sky

Ο ΟΛΠ υποδέχθηκε το νεότευκτο κρουαζιερόπλοιο Viking Sky

Η Διοίκηση και υψηλόβαθμα στελέχη της ΟΛΠ Α.Ε. υποδέχθηκαν σήμερα Παρασκευή 24.03.2017 στο λιμάνι του Πειραιά το νεότευκτο κρουαζιερόπλοιο “VIKING SKY”, επέδωσαν...
Σήμερα οι προσφορές για ΟΛΘ, ποιοί είναι οι υποψήφιοι αγοραστές, γιατί απουσιάζουν οι Ρώσοι

Σήμερα οι προσφορές για ΟΛΘ, ποιοί είναι οι υποψήφιοι αγοραστές, γιατί απουσιάζουν οι Ρώσοι

Στην τελική φάση υλοποίησης μπαίνει το project ιδιωτικοποίησης του λιμανιού της Θεσσαλονίκης, που έχει προκαλέσει έντονες αντιδράσεις από πλευράς τοπικών επαγγελματικών,επιχειρηματικών και...
Μυτιληναίος: Στην τελική ευθεία για τον εταιρικό μετασχηματισμό

Μυτιληναίος: Στην τελική ευθεία για τον εταιρικό μετασχηματισμό

 Με γοργούς ρυθμούς προχωρά ο μετασχηματισμός του ομίλου Μυτιληναίου, δηλαδή το σχέδιο συγχώνευσης με απορρόφηση των εταιρειών METKA, Αλουμίνιον της Ελλάδος, Protergia...