Autoin.gr

Hχηρό μήνυμα για την υπεύθυνη κατανάλωση δίνουν η Heineken και ο Sir Jackie Stewart

Με την καμπάνια «Όταν Οδηγείς, Μην Πίνεις» (“When You Drive, Never Drink”)

Δημοσιεύθηκε: 09 Ιανουαρίου 2017, 15:31

Hχηρό μήνυμα για την υπεύθυνη κατανάλωση δίνουν η Heineken και ο Sir Jackie Stewart
Σχετικά tags

Η νέα παγκόσμια καμπάνια της Heineken για την υπεύθυνη κατανάλωση «Όταν Οδηγείς, Μην Πίνεις» (“When You Drive, Never Drink”), είναι ήδη στον αέρα, με πρωταγωνιστή τον πρωτοπόρο στην οδική ασφάλεια και μύθο της Formula 1®, Sir Jackie Stewart

Ο πρεσβευτής της καμπάνιας, η οποία βασίζεται στη μεγάλη χορηγία της HEINEKEN στη Formula 1®, επικοινωνεί δημιουργικά ένα ηχηρό μήνυμα κατά της οδήγησης υπό την επήρεια αλκοόλ. Το όνομα του Sir Jackie Stewart είναι συνώνυμο με τη Formula 1® αλλά και την οδική ασφάλεια. Το διαφημιστικό σποτ παρουσιάζει τον Sir Jackie Stewart στην πίστα, καταδεικνύοντας τα επιτεύγματά του, και πώς η επιτυχία οφείλεται εν μέρει και στην επιλογή του να μην πίνει αν οδηγεί. Παροτρύνει τους καταναλωτές να ακολουθήσουν το καλύτερο παράδειγμα, αυτό δηλαδή του πρεσβευτή του «Όταν Οδηγείς, Μην Πίνεις» (“When You Drive, Never Drink”).

Με αφορμή τη νέα καμπάνια ο Gianluca Di Tondo, Senior Director Global Heineken® Brand στον Όμιλο HEINEKEN, δήλωσε: «Η νέα καμπάνια μας (“When You Drive, Never Drink” - «Όταν Οδηγείς, Μην Πίνεις») ανταποκρίνεται σε μια καινοτόμα προσέγγιση αναφορικά με την  πλατφόρμα για την υπεύθυνη κατανάλωση. Όμως, είμαστε ακόμα στην αρχή. Έχουμε ακόμα πολλά να προσφέρουμε στους καταναλωτές και φίλους του αθλήματος μέσα από ενέργειες σε ψηφιακά μέσα, βιωματικές δράσεις, ειδικές πρωτοβουλίες Δημοσίων Σχέσεων, καθώς και ενέργειες στα σημεία πώλησης αλλά και στις συσκευασίες της μάρκας». Ο κ. Di Tondo συνέχισε δηλώνοντας: «Η εμπειρία του Sir Jackie στην οδική ασφάλεια είναι ασυναγώνιστη, με σχεδόν 50 χρόνια πρωτοποριακής προσπάθειας σε αυτό τον τομέα, αφού το 1966, έπειτα από ένα σοβαρό ατύχημα στο Grand Prix του Βελγίου, ο Sir Jackie Stewart άρχισε να επικοινωνεί την ανάγκη βελτίωσης των προδιαγραφών ασφαλείας στους αγώνες. Αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο συμμετέχει ενεργά στην καμπάνια της Heineken «Όταν οδηγείς, μην πίνεις» και μας τονίζει ότι όταν βρισκόμαστε πίσω από το τιμόνι, η αποχή από το αλκοόλ είναι η μόνη επιλογή”. 

Ο Bernie Ecclestone, Διευθύνων Σύμβουλος της Formula One Group, δήλωσε: «Η νέα καμπάνια της Heineken είναι εντυπωσιακή. Αποπνέει καινοτομία με μία έντονη κλιμάκωση και συμπυκνώνει την ουσία της F1 σε μόλις λίγα λεπτά. Την ασφάλεια και την υπευθυνότητα σε συνδυασμό με τον ενθουσιασμό και την αίγλη. Αυτό είναι ένα παράδειγμα του λόγου για τον οποίο είμαστε ενθουσιασμένοι που η Heineken είναι πλέον μέλος της οικογένειας της F1». 

Σε αυτό το πλαίσιο αξίζει να αναφερθεί ότι από τη σεζόν 2017 κι εφεξής, η Heineken® θα αποτελεί Χορηγό Ονόματος της F1® για τρία Grand Prix. Επίσης, θα διαθέτει σημαντική παρουσία σε πολλές επιπλέον εκδηλώσεις της F1®, οι οποίες θα επιλεγούν από κοινού από τη Heineken® και τη Formula One Management. Ταυτόχρονα, η Heineken® θα είναι ο Αποκλειστικός Συνεργάτης της Formula 1® στον τομέα της μπύρας, ενώ θα έχει σημαντική παρουσία στους εορτασμούς και τις διάφορες άλλες δραστηριότητες των Grand Prix, καθώς και δικαιώματα πρόσβασης στην πλειοψηφία των εκδηλώσεων της F1®, που θα αποτελούν μέρος του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Formula 1. Θα πρέπει να σημειωθεί πως η Heineken® δεν θα εμφανίζεται σε μονοθέσια της F1®.

 

 

» Δείτε όλα τα άρθρα από ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΆΡΘΡΟ
Ακολουθήστε το Sofokleousin.gr :
NEWSLETTER Οι σημαντικότερες ειδήσεις της ημέρας στο email σου
Περισσότερες ειδήσεις από ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Έρχεται μεγάλο ξεπούλημα αυτοκινήτων από τον ΟΔΔΥ

Έρχεται μεγάλο ξεπούλημα αυτοκινήτων από τον ΟΔΔΥ

Έρχεται ένα ακόμη μεγάλο ξεπούλημα για τις 22 Αυγούστου από τον ΟΔΔΥ, βγάζοντας σε πλειοδοτικό διαγωνισμό οχήματα μεγάλης αξίας, που βρίσκονται στα...
Προελαύνουν τα SUV στην Ευρώπη με 28% μερίδιο αγοράς

Προελαύνουν τα SUV στην Ευρώπη με 28% μερίδιο αγοράς

Αυξάνεται συνεχώς σε όλη την Ευρώπη η ζήτηση των καταναλωτών για SUV και crossovers. Είναι φαινόμενο που ξεκίνησε στις ΗΠΑ και εξαπλώθηκε...
Επιστρέφονται πινακίδες λόγω Δεκαπενταύγουστου

Επιστρέφονται πινακίδες λόγω Δεκαπενταύγουστου

Τη δυνατότητα να παραλάβουν τις πινακίδες κυκλοφορίας που είχαν αφαιρεθεί από τη Δημοτική Αστυνομία της Αθήνας, θα έχουν οι κάτοχοι Ι.Χ. αυτοκινήτων...
Αυτά είναι τα δημοφιλέστερα χρώματα παγκοσμίως στα αυτοκίνητα!

Αυτά είναι τα δημοφιλέστερα χρώματα παγκοσμίως στα αυτοκίνητα!

Όλα τα αυτοκίνητα ανεξαρτήτως μάρκας και κατηγορίας προσφέρονται σε πολλά και διάφορα χρώματα, από τα πιο κλασικά του άσπρου, μαύρου, γκρι, κόκκινου...
Η Mercedes Α160d σε νέες εκδόσεις και τιμές - έκπληξη!

Η Mercedes Α160d σε νέες εκδόσεις και τιμές - έκπληξη!

Διαθέσιμη σε νέες προνομιακές τιμές είναι τώρα η Mercedes Α160d, με τα πακέτα Business & Business Class Auto. Μια ακόμη λύση που προσφέρεται...
Γερμανία: Συμφωνία για νέο λογισμικό σε 5 εκατ. πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα

Γερμανία: Συμφωνία για νέο λογισμικό σε 5 εκατ. πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα

 Πάνω από πέντε εκατομμύρια πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα στη Γερμανία πρόκειται να εφοδιαστούν με ένα νέο λογισμικό προκειμένου να μειωθούν οι βλαβερές εκπομπές ρύπων....
Οι ΗΠΑ χτυπούν πάλι τις γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες

Οι ΗΠΑ χτυπούν πάλι τις γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες

Αξιοποιώντας όλες τις δυνατότητες που τους δίνει η εθνική νομοθεσία τους, οι αμερικανικές αρχές συνεχίζουν τον πόλεμο κατά των μεγάλων γερμανικών εταιρειών....
Tesla: Στην κυκλοφορία τα πρώτα Model 3!

Tesla: Στην κυκλοφορία τα πρώτα Model 3!

Τα πρώτα αυτοκίνητα του πολυαναμενόμενου Model 3 παρέδωσε σήμερα η Tesla σε υπαλλήλους της εταιρείας. Ο ιδιοκτήτης της Tesla, o πολυεκατομμυριούχος Έλον...