Autoin.gr

Hχηρό μήνυμα για την υπεύθυνη κατανάλωση δίνουν η Heineken και ο Sir Jackie Stewart

Με την καμπάνια «Όταν Οδηγείς, Μην Πίνεις» (“When You Drive, Never Drink”)

Δημοσιεύθηκε: 09 Ιανουαρίου 2017, 15:31

Hχηρό μήνυμα για την υπεύθυνη κατανάλωση δίνουν η Heineken και ο Sir Jackie Stewart
Σχετικά tags

Η νέα παγκόσμια καμπάνια της Heineken για την υπεύθυνη κατανάλωση «Όταν Οδηγείς, Μην Πίνεις» (“When You Drive, Never Drink”), είναι ήδη στον αέρα, με πρωταγωνιστή τον πρωτοπόρο στην οδική ασφάλεια και μύθο της Formula 1®, Sir Jackie Stewart

Ο πρεσβευτής της καμπάνιας, η οποία βασίζεται στη μεγάλη χορηγία της HEINEKEN στη Formula 1®, επικοινωνεί δημιουργικά ένα ηχηρό μήνυμα κατά της οδήγησης υπό την επήρεια αλκοόλ. Το όνομα του Sir Jackie Stewart είναι συνώνυμο με τη Formula 1® αλλά και την οδική ασφάλεια. Το διαφημιστικό σποτ παρουσιάζει τον Sir Jackie Stewart στην πίστα, καταδεικνύοντας τα επιτεύγματά του, και πώς η επιτυχία οφείλεται εν μέρει και στην επιλογή του να μην πίνει αν οδηγεί. Παροτρύνει τους καταναλωτές να ακολουθήσουν το καλύτερο παράδειγμα, αυτό δηλαδή του πρεσβευτή του «Όταν Οδηγείς, Μην Πίνεις» (“When You Drive, Never Drink”).

Με αφορμή τη νέα καμπάνια ο Gianluca Di Tondo, Senior Director Global Heineken® Brand στον Όμιλο HEINEKEN, δήλωσε: «Η νέα καμπάνια μας (“When You Drive, Never Drink” - «Όταν Οδηγείς, Μην Πίνεις») ανταποκρίνεται σε μια καινοτόμα προσέγγιση αναφορικά με την  πλατφόρμα για την υπεύθυνη κατανάλωση. Όμως, είμαστε ακόμα στην αρχή. Έχουμε ακόμα πολλά να προσφέρουμε στους καταναλωτές και φίλους του αθλήματος μέσα από ενέργειες σε ψηφιακά μέσα, βιωματικές δράσεις, ειδικές πρωτοβουλίες Δημοσίων Σχέσεων, καθώς και ενέργειες στα σημεία πώλησης αλλά και στις συσκευασίες της μάρκας». Ο κ. Di Tondo συνέχισε δηλώνοντας: «Η εμπειρία του Sir Jackie στην οδική ασφάλεια είναι ασυναγώνιστη, με σχεδόν 50 χρόνια πρωτοποριακής προσπάθειας σε αυτό τον τομέα, αφού το 1966, έπειτα από ένα σοβαρό ατύχημα στο Grand Prix του Βελγίου, ο Sir Jackie Stewart άρχισε να επικοινωνεί την ανάγκη βελτίωσης των προδιαγραφών ασφαλείας στους αγώνες. Αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο συμμετέχει ενεργά στην καμπάνια της Heineken «Όταν οδηγείς, μην πίνεις» και μας τονίζει ότι όταν βρισκόμαστε πίσω από το τιμόνι, η αποχή από το αλκοόλ είναι η μόνη επιλογή”. 

Ο Bernie Ecclestone, Διευθύνων Σύμβουλος της Formula One Group, δήλωσε: «Η νέα καμπάνια της Heineken είναι εντυπωσιακή. Αποπνέει καινοτομία με μία έντονη κλιμάκωση και συμπυκνώνει την ουσία της F1 σε μόλις λίγα λεπτά. Την ασφάλεια και την υπευθυνότητα σε συνδυασμό με τον ενθουσιασμό και την αίγλη. Αυτό είναι ένα παράδειγμα του λόγου για τον οποίο είμαστε ενθουσιασμένοι που η Heineken είναι πλέον μέλος της οικογένειας της F1». 

Σε αυτό το πλαίσιο αξίζει να αναφερθεί ότι από τη σεζόν 2017 κι εφεξής, η Heineken® θα αποτελεί Χορηγό Ονόματος της F1® για τρία Grand Prix. Επίσης, θα διαθέτει σημαντική παρουσία σε πολλές επιπλέον εκδηλώσεις της F1®, οι οποίες θα επιλεγούν από κοινού από τη Heineken® και τη Formula One Management. Ταυτόχρονα, η Heineken® θα είναι ο Αποκλειστικός Συνεργάτης της Formula 1® στον τομέα της μπύρας, ενώ θα έχει σημαντική παρουσία στους εορτασμούς και τις διάφορες άλλες δραστηριότητες των Grand Prix, καθώς και δικαιώματα πρόσβασης στην πλειοψηφία των εκδηλώσεων της F1®, που θα αποτελούν μέρος του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Formula 1. Θα πρέπει να σημειωθεί πως η Heineken® δεν θα εμφανίζεται σε μονοθέσια της F1®.

 

 

» Δείτε όλα τα άρθρα από ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΆΡΘΡΟ
Ακολουθήστε το Sofokleousin.gr :
NEWSLETTER Οι σημαντικότερες ειδήσεις της ημέρας στο email σου
Περισσότερες ειδήσεις από ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
BMW 530e iPerformance: Τώρα σε plug-in υβριδική έκδοση

BMW 530e iPerformance: Τώρα σε plug-in υβριδική έκδοση

Λίγες μόλις εβδομάδες μετά το λανσάρισμα της τελευταίας γενιάς της BMW Σειράς 5, μία plug-in υβριδική έκδοση πλαισιώνει το πιο επιτυχημένο business...
Αυτή είναι η νέα BMW M4 CS

Αυτή είναι η νέα BMW M4 CS

 Η M GmbH παρουσιάζει μία ακόμα αποκλειστική, ειδική έκδοση περιορισμένης παραγωγής με τη μορφή της νέας BMW M4 CS (κατανάλωση μικτού κύκλου:...
Η SEAT επενδύει €900 εκατ. για το νέο Ibiza

Η SEAT επενδύει €900 εκατ. για το νέο Ibiza

 Με πάνω από 5,4 εκατομμύρια πωλήσεις από το 1984, το Ibiza είναι το πιο εμβληματικό  και πιο εμπορικό μοντέλο της SEAT. Τώρα...
ΙΧ χωρίς οδηγό: Τα πρώτα τεστ της Apple

ΙΧ χωρίς οδηγό: Τα πρώτα τεστ της Apple

Οι προβλέψεις κάνουν λόγο πως στα τέλη της επόμενης δεκαετίας το ένα τέταρτο του συνόλου των χιλιομέτρων που διανύουν τα αυτοκίνητα, θα...
Το SUV - «αράχνη» που... δε γνωρίζει μποτιλιάρισμα!

Το SUV - «αράχνη» που... δε γνωρίζει μποτιλιάρισμα!

 Ένα αυτοκίνητο που στοχεύει να... σώσει το νευρικό σύστημα των οδηγών των μεγαλουπόλεων, που μπλέκουν σε κυκλοφοριακή συμφόρηση, δημιούργησε η Verizon. Πρόκειται...
Coachella 2017: Η BMW i για πρώτη φορά αποκλειστικός εταίρος του διάσημου μουσικού φεστιβάλ

Coachella 2017: Η BMW i για πρώτη φορά αποκλειστικός εταίρος του διάσημου μουσικού φεστιβάλ

 Η BMW i θα κάνει ντεμπούτο ως αποκλειστικός αυτοκινητιστικός εταίρος στο Φεστιβάλ Μουσικής και Τεχνών Coachella 2017 στην κοιλάδα της Καλιφόρνια, παρέχοντας...
«Ρομποτικά ταξί» ετοιμάζουν Daimler - Bosch

«Ρομποτικά ταξί» ετοιμάζουν Daimler - Bosch

Για την ανάπτυξη αυτόνομων οχημάτων, με απώτερο σκοπό την παραγωγή «ρομποτικών ταξί», συνεργάζονται η Daimler (μητρική της Mercedes-Benz) και η Robert Bosch,...
Συνεργασία της Nissan με υπηρεσία κοινής χρήσης αυτοκινήτων στην Ιαπωνία.

Συνεργασία της Nissan με υπηρεσία κοινής χρήσης αυτοκινήτων στην Ιαπωνία.

Η Nissan και η πόλη της Yokohama εγκαινιάζουν την υπηρεσία κοινής χρήσης αυτοκινήτων με αμιγώς ηλεκτροκίνητα ultra-compact οχήματα, κάνοντας πράξη το όραμα...