TECHin.gr

Το 80% των χρηστών θέλει να εγκαταλείψει τα social media!

Τι δείχνει η έρευνα της Kaspersky Lab και τι προτείνει

Δημοσιεύθηκε: 07 Ιανουαρίου 2017, 19:20 , Τελευταία Ενημέρωση: 07/01/2017, 15:59

Το 80% των χρηστών θέλει να εγκαταλείψει τα social media!
Σχετικά tags

Έρευνα που πραγματοποιήθηκε από την εταιρεία ψηφιακής ασφάλειας Kaspersky Lab δείχνει ότι η συντριπτική πλειοψηφία των ανθρώπων επιθυμεί να εγκαταλείψει τα κοινωνικά δίκτυα, συχνά επειδή τα θεωρεί απλώς χάσιμο χρόνου. Σύμφωνα με την έρευνα, οι περισσότεροι αποφασίζουν να παραμείνουν χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης όπως το Facebook, το Instagram, κ.λπ. κυρίως επειδή φοβούνται ότι θα χάσουν τις ψηφιακές τους αναμνήσεις και την επαφή με φίλους.

Η διατήρηση της φιλικής επαφής αποτελεί ένα δύσκολο πρόβλημα προς επίλυση, αλλά η Kaspersky Lab εργάζεται πάνω σε μια λύση ώστε να βοηθήσει τους χρήστες να αποθηκεύσουν τις ψηφιακές τους αναμνήσεις. Μια εφαρμογή με την ονομασία FFForget θα επιτρέπει στα άτομα να δημιουργήσουν αντίγραφα ασφαλείας όλων των αναμνήσεων τους από τα κοινωνικά δίκτυα που χρησιμοποιούν και να τις διατηρήσουν σε μια ασφαλή κρυπτογραφημένη αποθήκη μνήμης. Η εφαρμογή αναμένεται να δώσει στους ανθρώπους την ελευθερία να εγκαταλείψουν οποιοδήποτε δίκτυο, όποτε το επιθυμούν, χωρίς να χάσουν πολύτιμες για αυτούς πληροφορίες. 

Προηγούμενη έρευνα έχει αναδείξει μια ισχυρή τάση μεταξύ των ερωτηθέντων ότι χρησιμοποιούν τις ψηφιακές συσκευές ως μια «εξωτερική βοήθεια» της μνήμης τους. Άλλες έρευνες έχουν δείξει επίσης ότι οι άνθρωποι δεν μπορούν να αντισταθούν στο να μην ελέγξουν τις συνομιλίες τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ή να τσεκάρουν τις ενημερώσεις της κατάστασής τους στα τηλέφωνά τους. Ωστόσο, η τελευταία αυτή έρευνα παρουσιάζει ότι οι χρήστες ασκούν έντονη αυτοκριτική για τη συγκεκριμένη δράση τους και έχουν επίγνωση της εμμονής τους – το 39% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι πιστεύει πως σπαταλάει το χρόνο του στα κοινωνικά δίκτυα. Σχεδόν το 78% δήλωσε ότι έχει εξετάσει ήδη το ενδεχόμενο να αφήσει τα κοινωνικά δίκτυα στα οποία ανήκει.

Παρά την τάση τους να εγκαταλείψουν τα κοινωνικά δίκτυα, οι άνθρωποι αισθάνονται αναγκασμένοι να παραμείνουν.

-Η συντριπτική πλειοψηφία (62%) πιστεύει ότι θα χάσει την επαφή με φίλους εάν εγκαταλείψει τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

-Το 21% των ερωτηθέντων δεν ανησυχούσε τόσο για τους φίλους, αλλά φοβόταν ότι δεν θα ήταν σε θέση να ανακτήσει τις ψηφιακές μνήμες, όπως τις φωτογραφίες, από τη στιγμή που θα εγκατέλειπε ένα κοινωνικό δίκτυο. 

 «Τα κοινωνικά δίκτυα μπορεί να είναι χρήσιμα ή επικίνδυνα. Αν είναι χρήσιμα, δεν είναι δικό μας πρόβλημα. Πιστεύουμε ότι κάθε άτομο έχει το δικαίωμα να αποφασίζει ελεύθερα ποιες πλατφόρμες θέλει να χρησιμοποιεί ή εάν επιθυμεί να τις εγκαταλείψει όλες ανά πάσα στιγμή. Η αληθινή ψηφιακή ελευθερία δεν είναι ένα ζήτημα που αξίζει κανείς να πραγματοποιεί θυσίες. Θέλουμε οι άνθρωποι να επιστρέψουν στη «θέση του οδηγού», έχοντας στην κατοχή τους ένα κρυπτογραφημένο αντίγραφο όλων των ψηφιακών αναμνήσεων τους ανά πάσα στιγμή», σχολίασε ο Evgeny Chereshnev, επικεφαλής των Social Media της Kaspersky Lab.

«Με την εφαρμογή FFForget θέλουμε να δημιουργήσουμε μια λύση που θα βοηθά τους ανθρώπους να μη φοβούνται ότι θα χάσουν τις αναμνήσεις τους είτε λόγω κάποιας δυσλειτουργίας του λογαριασμού τους είτε λόγω hacking (ψηφιακών επιθέσεων). Και το πιο σημαντικό - οι άνθρωποι που θα χρησιμοποιήσουν τη συγκεκριμένη εφαρμογή θα ανακτήσουν το δικαίωμά τους να εγκαταλείψουν οποιοδήποτε στιγμή οποιοδήποτε κοινωνικό δίκτυο, χωρίς να χάσουν ό, τι τους ανήκει – την ψηφιακή τους ζωή», συμπλήρωσε.

Η κυκλοφορία του FFForget έχει προγραμματιστεί για το 2017. Οι ενδιαφερόμενοι χρήστες μπορούν να εγγραφούν στην ιστοσελίδα http://ffforget.kaspersky.com ώστε να προσφέρουν τα σχόλιά τους και να επηρεάσουν το εύρος της εφαρμογής. Θα λαμβάνουν επίσης ενημερώσεις, πληροφορίες και θα έχουν ταχεία πρόσβαση στη δημόσια beta έκδοση μόλις αυτή γίνει διαθέσιμη.

» Δείτε όλα τα άρθρα από ΕΠΙΣΤΗΜΗ-ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Ακολουθήστε το Sofokleousin.gr :
NEWSLETTER Οι σημαντικότερες ειδήσεις της ημέρας στο email σου
Περισσότερες ειδήσεις από ΕΠΙΣΤΗΜΗ-ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
«Έξυπνο» πόμολο πόρτας με τεχνολογία της Google αναγνωρίζει πρόσωπα!

«Έξυπνο» πόμολο πόρτας με τεχνολογία της Google αναγνωρίζει πρόσωπα!

Μετά τους «έξυπνους» θερμοστάτες, τους «έξυπνους» ανιχνευτές καπνού και τις «έξυπνες» κάμερες, που συνδέονται στο διαδίκτυο, η εταιρεία ηλεκτρονικού οικιακού εξοπλισμού Nest...
Hackers, ο μεγάλος φόβος της Google!

Hackers, ο μεγάλος φόβος της Google!

Ο φόβος φυλάει τα έρμα και αυτό δείχνει να ισχύει και στην περίπτωση των "προστατών" ασφάλειας του διαδικτύου, στις μεγάλες εταιρίες. Η Χέδερ...
«Snooze button»: Tο νέο feature του Facebook

«Snooze button»: Tο νέο feature του Facebook

Ίσως σύντομα μπορέσετε να κάνετε προσωρινό unfollow στους φίλους σας, στις σελίδες, στις ομάδες που ακολουθείτε στο Facebook. Η εταιρεία δοκιμάζει ένα...
Το Instagram αποκτά μνήμη ήχου στα βίντεο

Το Instagram αποκτά μνήμη ήχου στα βίντεο

Το Instagram εισήγαγε μια πολύ χρήσιμη ρύθμιση, όσον αφορά τον ήχο στα βίντεο αυτόματης αναπαραγωγής. Εάν επιλέξετε να βάλετε ήχο σε ένα...
Καινοτόμο σύστημα ανάληψης χρημάτων από τις τράπεζες στην Κίνα!

Καινοτόμο σύστημα ανάληψης χρημάτων από τις τράπεζες στην Κίνα!

Παρελθόν αποτελούν οι κάρτες ανάληψης χρημάτων για τους πολίτες της Κίνας, καθώς ένα νέο σύστημα αναγνώρισης προσώπου ήρθε να αντικαταστήσει την ‘’παραδοσιακή...
Στη μάχη κατά της τρομοκρατίας το Twitter

Στη μάχη κατά της τρομοκρατίας το Twitter

Στη μάχη κατά της τρομοκρατίας μπαίνει και το Twitter, καθώς προχώρησε στο κλείσιμο 300.000 λογαριασμών χρηστών κατά το α΄εξάμηνο. Που πιθανότατα σχετίζονται...
LG OLED In-Glass Wallpaper: Η καινοτομία έχει δύο όψεις

LG OLED In-Glass Wallpaper: Η καινοτομία έχει δύο όψεις

Νέα όρια στην επαγγελματική κατηγορία των digital signage displays θέτει και στην ελληνική αγορά η νέα σειρά LG OLED In-Glass Wallpaper. Όπως προδίδει το...
Στα αυτοκίνητα, όχι στα κινητά, το μέλλον της καινοτομίας

Στα αυτοκίνητα, όχι στα κινητά, το μέλλον της καινοτομίας

Θυμάστε τον ενθουσιασμό που επικρατούσε όταν σχεδόν πριν 10 χρονιά το πρώτο iPhone έφτασε στις αγορές; Σίγουρα θα ξαναβιώσουμε κάτι ανάλογο, μόνο που...