Sofokleousin.gr

Ταχυμεταφορές: Αυξάνονται τα έσοδα στον κλάδο, χάνουν μερίδια τα ΕΛΤΑ

Τι αναφέρει τελευταία μελέτη της Infobank Hellastat

Δημοσιεύθηκε: 03 Ιανουαρίου 2017, 15:55 , Τελευταία Ενημέρωση: 03/01/2017, 16:06

Ταχυμεταφορές: Αυξάνονται τα έσοδα στον κλάδο, χάνουν μερίδια τα ΕΛΤΑ

Ανθεκτικότητα στην ύφεση των τελευταίων ετών εμφανίζει ο εγχώριος κλάδος των ταχυμεταφορών ο κύκλος εργασιών του 2015 παρέμεινε σχεδόν αμετάβλητος στα 300 εκ. ευρώ έναντι της αντίστοχης περσινής περιόδου ενώ διακινήθηκαν 58,6 εκ. αντικείμενα, σημειώνοντας αύξηση 1,8%. Σύμφωνα με μελέτη της Infobank Hellastat, ο κλάδος παρουσιάζει ικανοποιητική σταθερότητα, εν μέσω προκλήσεων, αποσπώντας σημαντικά μερίδια έναντι των ΕΛΤΑ, με το πλήθος των αντικειμένων και τα έσοδα να αυξάνονται την περίοδο 2011-2015 κατά 21,3% και 12,5% αντίστοιχα. Η ενίσχυση αυτή τροφοδοτείται από την αυξανόμενη διείσδυση των διαδικτυακών αγορών, γεγονός που δημιουργεί ανάγκες για γρήγορη και ασφαλή παράδοση των δεμάτων.

Συνολικά, οι εταιρείες courier το 2015 διακίνησαν το 14,7% των αντικειμένων της ευρύτερης ταχυδρομικής αγοράς, συγκεντρώνοντας το 55% των εσόδων (από 42% το 2011).

Πάντως, διαχρονικά παρατηρείται μείωση των τιμών στις υπηρεσίες ταχυμεταφορών λόγω του έντονου ανταγωνισμού, γεγονός που μεταφράζεται στην παροχή σημαντικών εκπτώσεων για τους εταιρικούς πελάτες. Έτσι, το μέσο έσοδο ανά αντικείμενο το 2015 διαμορφώθηκε στα €5,12, από €5,52 το 2011.

Οι φάκελοι καταλαμβάνουν ολοένα και μικρότερο ποσοστό στο πλήθος των διακινούμενων αντικειμένων από τις εταιρείες courier: 43% το 2015, από 48% πριν από 2 χρόνια. Αντιθέτως, το σύνολο των δεμάτων και μικροδεμάτων το τελευταίο έτος κατέλαβε το 54% του όγκου. Επιπλέον, από τον τομέα των φακέλων προήλθε αρκετά μικρότερο μέρος των εσόδων (συγκεκριμένα το 32%), ενώ από τα δέματα & μικροδέματα συνολικά το 54%.

Σύμφωνα με την κα Αντιγόνη Αμπελακιώτη, Customer Support Manager της Infobank Hellastat, «Η ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου λόγω της αυξανόμενης εξοικείωσης των καταναλωτών με τις διαδικτυακές αγορές και της στροφής τους σε φθηνότερες λύσεις, προσφέρει θετικές προοπτικές κυρίως για τον τομέα της διανομής δεμάτων & μικροδεμάτων. Ήδη, τα τελευταία χρόνια η ανάπτυξη των εσόδων του κλάδου έχει βασιστεί στον τομέα των αντικειμένων που παραγγέλνονται από τους καταναλωτές διαδικτυακά. Αντιθέτως, το ψηφιακό μέσο συνιστά απειλή για την παραδοσιακή αλληλογραφία».

Χρηματοοικονομική ανάλυση του κλάδου

Στη μελέτη της Infobank Hellastat αναλύονται οι οικονομικές καταστάσεις 30 επιχειρήσεων. Τα βασικά συμπεράσματα που προκύπτουν συνοψίζονται στα εξής:

-Ο Κύκλος Εργασιών το 2014 ανέκαμψε μετά την πτωτική πορεία των προηγούμενων ετών, καταγράφοντας αύξηση 15,4%, στα €315,28 εκ.

-Τα συνολικά ΚΠΤΦΑ ενισχύθηκαν κατά 27%, ξεπερνώντας τα €18 εκ. Σημαντική άνοδο σημείωσαν και τα ΚΠΦ: στα €14 εκ., έναντι €8, εκ. το 2013

-Τα περιθώρια ΚΠΤΦΑ και ΚΠΦ διαμορφώθηκαν σε 9,3% και 6,7% αντίστοιχα, σημειώνοντας άνοδο 2 ποσοστιαίων μονάδων.

-Η κεφαλαιακή μόχλευση παρέμεινε υψηλή, έχοντας πάντως βελτιωθεί σε 1,5 προς 1 .

- Οι απαιτήσεις εισπράχθηκαν στους 5 μήνες

» Δείτε όλα τα άρθρα από ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΆΡΘΡΟ
Ακολουθήστε το Sofokleousin.gr :
NEWSLETTER Οι σημαντικότερες ειδήσεις της ημέρας στο email σου
Περισσότερες ειδήσεις από ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
Μουλόπουλος «καρφώνει» Ψυχάρη για ΔΟΛ: Κανείς δεν σώζεται με το.. ζόρι

Μουλόπουλος «καρφώνει» Ψυχάρη για ΔΟΛ: Κανείς δεν σώζεται με το.. ζόρι

  Απαισιόδοξος για το μέλλον του ΔΟΛ εμφανίσθηκε ο Βας. Μουλόπουλος, ο οποίος έχει αναλάβει να συμβάλει στην εξεύρεση λύσης για τη διάσωση-εξυγίανση...
Έρχεται νέα κρατική σιδηροδρομική εταιρεία μετά την πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Έρχεται νέα κρατική σιδηροδρομική εταιρεία μετά την πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Μετά την ολοκλήρωση της μεταβίβασής της στην ιταλική Ferrovie dello Stato Italiane η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν θα είναι πλέον δημόσια εταιρεία, αυτό δε...
Δώρο για τους CU συνδρομητές: 1 GB ή 200' προς όλους

Δώρο για τους CU συνδρομητές: 1 GB ή 200' προς όλους

Το CU δίνει τη δυνατότητα στους συνδρομητές του να επιλέξουν μεταξύ 1GB και 200’ προς όλους και να αποκτήσουν έτσι το δώρο...
Aviva: Στρέφεται στις online πωλήσεις

Aviva: Στρέφεται στις online πωλήσεις

Στις online πωλήσεις επικεντρώνεται η Βρετανική Aviva η οποία βρίσκεται υπό διαδικασία συγχώνευσης των επιχειρήσεων της, ζωής και γενικών ασφαλειών στο πλαίσιο...
Allianz Ελλάδος: «Ανάπτυξη με σταθερά βήματα σε ασταθές οικονομικό περιβάλλον»

Allianz Ελλάδος: «Ανάπτυξη με σταθερά βήματα σε ασταθές οικονομικό περιβάλλον»

Για ακόμα μία χρονιά, ολοκληρώθηκε με επιτυχία η ετήσια εκδήλωση Βραβεύσεων Πρακτόρων και Μεσιτών της Allianz Ελλάδος, μια εκδήλωση αφιερωμένη στους ανθρώπους...
WTO: Καμπανάκι για πιθανούς «εμπορικούς πολέμους»

WTO: Καμπανάκι για πιθανούς «εμπορικούς πολέμους»

Ο κόσμος πρέπει να προσέξει ώστε να αποφευχθεί κάθε ενδεχόμενο να ξεσπάσουν εμπορικοί πόλεμοι οι οποίοι θα καταστρέψουν θέσεις εργασίας, προειδοποίησε κατά...
Mastercard και Emirates προσφέρουν ταξίδια σε όλο τον κόσμο

Mastercard και Emirates προσφέρουν ταξίδια σε όλο τον κόσμο

Emirates και Mastercard δίνουν την δυνατότητα για ταξίδια σε όλο τον κόσμο, με έκπτωση στα ειστήρια. Συγκεκριμένα οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να κλείσουν...

Προσφυγικό: Πόσο «πληρώνουν το μάρμαρο» τα ξενοδοχεία του Αιγαίου

Δραματικές προβλέψεις για τις απώλειες που θα έχουν τα ξενοδοχεία στα νησιά του Αιγαίου ως αποτέλεσμα της προσφυγικής κρίσης διατυπώνει το Εργαστήριο...
Σχετικά άρθρα...
«European Insurance Intermediary» με την Ευρωπαϊκή Πιστοποίηση του Eficert
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
«European Insurance Intermediary» με την Ευρωπαϊκή Πιστοποίηση του Eficert