Sofokleousin.gr

Τι οργανωτικές αλλαγές έγιναν στον όμιλο Σαράντη

Δημοσιεύθηκε: 22 Δεκεμβρίου 2016, 15:32 , Τελευταία Ενημέρωση: 22/12/2016, 15:40

Τι οργανωτικές αλλαγές έγιναν στον όμιλο Σαράντη
Σχετικά tags

Με στόχο την περαιτέρω ανάπτυξη και εδραίωση του ομίλου Σαράντη η διοίκηση αποφάσισε να προχωρήσει σε διάφορες οργανωτικές αλλαγές. Όπως αναφέρεται, στόχος είναι η εξυπηρέτηση των στρατηγικών του στόχων που συνίστανται στην περαιτέρω ανάπτυξη και διείσδυση των μαρκών στις αγορές, στην βελτιστοποίηση των εμπορικών δραστηριοτήτων ανά γεωγραφική περιοχή καθώς και στην μεγιστοποίηση των ωφελειών της εφοδιαστικής αλυσίδας. Συγκεκριμένα:

Βαγγέλης Κυπριώτης αναλαμβάνει το ρόλο του Chief Commercial Officer (CCO) έχοντας πλέον υπό την ευθύνη του, την εμπορική ανάπτυξη των προϊόντων σε όλες τις κατηγορίες δραστηριοποίησης, αλλά και την εμπορική στρατηγική όλων των χωρών του Ομίλου καθώς και την κερδοφορία αυτών. Στα πλαίσια του νέου ρόλου του, θα αναφέρεται στον CEO, Κυριάκο Σαράντη.

Είναι κάτοχος πτυχίου Βachelor in Marketing από το Ulster University, καθώς και τίτλου ΜΒΑ από το Kingston University. Υστέρα από μια επταετή πορεία σε μεγάλες Ελληνικές εταιρείες σε όλες τις θέσεις των πωλήσεων, μετακινήθηκε στον Όμιλο Σαράντη τον Οκτώβριο του 2000. Από το 2007, κατέχει την θέση του Γενικού Διευθυντή Ελλάδας. Όλα αυτά τα χρόνια έχει επιδείξει υπευθυνότητα, σεμνότητα, αλλά και εξωστρέφεια, αναδεικνύοντας την Γρ. Σαράντης Α.Β.Ε.Ε. σε μια από τις κορυφαίες στους κλάδους που δραστηριοποιείται στην Ελλάδα. Ταυτόχρονα, έχει στο ενεργητικό του αξιοσημείωτα αποτελέσματα ανάπτυξης και κερδοφορίας και εν γένει αρίστης εφαρμογής της εταιρικής στρατηγικής.

Νίκος Καλημέρης αναλαμβάνει Γενικός Διευθυντής Καταναλωτικών & Επαγγελματικών Προϊόντων Ελλάδας. 

Είναι απόφοιτος του Οικονομικού τμήματος και κάτοχος Μεταπτυχιακού τίτλου (ΜΒΑ) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΑΣΟΕΕ). Ξεκίνησε την καριέρα του το 2002 προερχόμενος από τα τμήματα πωλήσεων της Mars Ελλάδας. Tον Μάρτιο του 2007 εντάχθηκε στο στελεχιακό δυναμικό της Γρ. Σαράντης Α.Β.Ε.Ε. και από το 2013 κατέχει την θέση του National Sales Manager Mass Market. Χειρίστηκε με μεγάλη επιτυχία όλες τις νέες εξαγορές στην Ελλάδα με εξαιρετικά αποτελέσματα ανάπτυξης και κερδοφορίας. 

-H Μαργαρίτα Τσακιρίδου αναλαμβάνει Business Unit Manager Health & Care Division.

Είναι απόφοιτος του Οικονομικού τμήματος του Πανεπιστημίου Πειραιά και κάτοχος Μεταπτυχιακού τίτλου (ΜΒΑ) από το πανεπιστήμιο του ILLINOIS. Ξεκίνησε την καριέρα της από την Johnson & Johnson, συνέχισε στο τμήμα Marketing της Novartis για έξι  χρόνια. Στην Γρ. Σαράντης Α.Β.Ε.Ε. είναι από το 2007 ως Marketing Manager Health & Care. Είναι άριστη γνώστρια της κατηγορίας των OTC αλλά κι εν γένει της φαρμακευτικής αγοράς. Ηγήθηκε του επαναλανσαρίσματος της σειράς συμπληρωμάτων διατροφής Lanes κι έχει καθοριστική συμβολή στην μεγάλη ανάπτυξη των πωλήσεων και των μεριδίων των τελευταίων τριών ετών.

**Ο Νίκος και η Μαργαρίτα θα αναφέρονται στον CCO, Βαγγέλη Κυπριώτη.

 

» Δείτε όλα τα άρθρα από ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΆΡΘΡΟ
Ακολουθήστε το Sofokleousin.gr :
NEWSLETTER Οι σημαντικότερες ειδήσεις της ημέρας στο email σου
Περισσότερες ειδήσεις από ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
Μουλόπουλος «καρφώνει» Ψυχάρη για ΔΟΛ: Κανείς δεν σώζεται με το.. ζόρι

Μουλόπουλος «καρφώνει» Ψυχάρη για ΔΟΛ: Κανείς δεν σώζεται με το.. ζόρι

  Απαισιόδοξος για το μέλλον του ΔΟΛ εμφανίσθηκε ο Βας. Μουλόπουλος, ο οποίος έχει αναλάβει να συμβάλει στην εξεύρεση λύσης για τη διάσωση-εξυγίανση...
Έρχεται νέα κρατική σιδηροδρομική εταιρεία μετά την πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Έρχεται νέα κρατική σιδηροδρομική εταιρεία μετά την πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Μετά την ολοκλήρωση της μεταβίβασής της στην ιταλική Ferrovie dello Stato Italiane η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν θα είναι πλέον δημόσια εταιρεία, αυτό δε...
Δώρο για τους CU συνδρομητές: 1 GB ή 200' προς όλους

Δώρο για τους CU συνδρομητές: 1 GB ή 200' προς όλους

Το CU δίνει τη δυνατότητα στους συνδρομητές του να επιλέξουν μεταξύ 1GB και 200’ προς όλους και να αποκτήσουν έτσι το δώρο...
Aviva: Στρέφεται στις online πωλήσεις

Aviva: Στρέφεται στις online πωλήσεις

Στις online πωλήσεις επικεντρώνεται η Βρετανική Aviva η οποία βρίσκεται υπό διαδικασία συγχώνευσης των επιχειρήσεων της, ζωής και γενικών ασφαλειών στο πλαίσιο...
Allianz Ελλάδος: «Ανάπτυξη με σταθερά βήματα σε ασταθές οικονομικό περιβάλλον»

Allianz Ελλάδος: «Ανάπτυξη με σταθερά βήματα σε ασταθές οικονομικό περιβάλλον»

Για ακόμα μία χρονιά, ολοκληρώθηκε με επιτυχία η ετήσια εκδήλωση Βραβεύσεων Πρακτόρων και Μεσιτών της Allianz Ελλάδος, μια εκδήλωση αφιερωμένη στους ανθρώπους...
WTO: Καμπανάκι για πιθανούς «εμπορικούς πολέμους»

WTO: Καμπανάκι για πιθανούς «εμπορικούς πολέμους»

Ο κόσμος πρέπει να προσέξει ώστε να αποφευχθεί κάθε ενδεχόμενο να ξεσπάσουν εμπορικοί πόλεμοι οι οποίοι θα καταστρέψουν θέσεις εργασίας, προειδοποίησε κατά...
Mastercard και Emirates προσφέρουν ταξίδια σε όλο τον κόσμο

Mastercard και Emirates προσφέρουν ταξίδια σε όλο τον κόσμο

Emirates και Mastercard δίνουν την δυνατότητα για ταξίδια σε όλο τον κόσμο, με έκπτωση στα ειστήρια. Συγκεκριμένα οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να κλείσουν...

Προσφυγικό: Πόσο «πληρώνουν το μάρμαρο» τα ξενοδοχεία του Αιγαίου

Δραματικές προβλέψεις για τις απώλειες που θα έχουν τα ξενοδοχεία στα νησιά του Αιγαίου ως αποτέλεσμα της προσφυγικής κρίσης διατυπώνει το Εργαστήριο...
Σχετικά άρθρα...
«European Insurance Intermediary» με την Ευρωπαϊκή Πιστοποίηση του Eficert
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
«European Insurance Intermediary» με την Ευρωπαϊκή Πιστοποίηση του Eficert