Sofokleousin.gr

Think Mobile από την Google: Ποιες οι επιπτώσεις για marketers και εταιρείες προϊόντων

Δημοσιεύθηκε: 11 Δεκεμβρίου 2016, 19:40 , Τελευταία Ενημέρωση: 11/12/2016, 17:42

Think Mobile από την Google: Ποιες οι επιπτώσεις για marketers και εταιρείες προϊόντων
Σχετικά tags

Οι αναζητήσεις για αγορές μέσω κινητών τηλεφώνων εκτοξεύθηκαν το 2015, προσπερνώντας για πρώτη φορά τις αναζητήσεις από σταθερούς υπολογιστές σε όλο τον κόσμο. Το 2016, η τάση ενισχύθηκε τόσο παγκοσμίως, όσο και στην Ελλάδα, όπου το 58% του συνολικού πληθυσμού πλέον χρησιμοποιεί smartphone.

Ποιες είναι οι επιπτώσεις για τους marketers και τις εταιρείες προϊόντων; 

Για να απαντήσει σε αυτές τις ερωτήσεις και να παρακινήσει περαιτέρω συζητήσεις,  η Google οργάνωσε την πρώτη Think Mobile εκδήλωση στην Αθήνα, με σκοπό να αναδείξει τη δυναμική των κινητών τηλεφώνων και τις ευκαιρίες που δημιουργούνται για τους marketers. 

Αρκετοί ομιλητές, μετά την εισαγωγή του Γρηγόρη Ζαριφόπουλου, Country Manager για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα, μίλησαν για θέματα σχετικά με το μέλλον της τεχνολογίας και τις πρόσφατες καινοτομίες  που έχει παρουσιάσει η Google στο κόσμο των κινητών τηλεφώνων. Μία τέτοια εφαρμογή είναι το Google Allo, ένας καινούργιος έξυπνος τρόπος ανταλλαγής μηνυμάτων,  για Android και iOS, που συνδυάζει τα μηνύματα με το Google Assistant - με το οποίο ο χρήστης μπορεί να συνομιλήσει - για να εμπλουτίσει την εμπειρία του με επιπλέον δυνατότητες (όπως emojis, κρατήσεις εισιτηρίων, προτάσεις προϊόντων, κ.α.)

Στην εκδήλωση η Google παρουσίασε τις νέες δυνατότητες που παρέχονται μέσω του programmatic advertising, αποκάλυψε τη δύναμη της κοινοποίησης βίντεο στην εποχή των κινητών τηλεφώνων χάρη στο YouTube και παρουσίασε τα πιο πρόσφατα στοιχεία που αναδεικνύουν τον ρόλο των κινητών τηλεφώνων στη διαδικασία αγοράς προϊόντων.

Η Google μελέτησε τη διαδρομή που ακολουθεί ένας καταναλωτής για να προβεί σε αγορά μέσω της κινητής του συσκευής: από τη στιγμή που αντιλαμβάνεται την ανάγκη, που ελέγχει ποιες μάρκες και προϊόντα τον καλύπτουν, που προσδιορίζει τα σημαντικότερα κριτήρια επιλογής, τις καλύτερες προσφορές, προμηθευτή και τρόπο αγοράς, μέχρι τη στιγμή που φτάνει στην τελική του επιλογή. Για παράδειγμα, οι αγορές στην κατηγορία Ένδυση & Υπόδηση γίνονται συχνά παρορμητικά, με το 30% των ερωτηθέντων να επιβεβαιώνουν ότι πήραν μια απόφαση στη στιγμή. Οι αγοραστές σε αυτήν την κατηγορία, βασίζονται στα κινητά τους τηλεφωνά, με το 26% των ερωτηθέντων να έχουν κάνει αναζητήσεις κυρίως από τα αυτά και με το 60% να παρακολουθούν βίντεο στα κινητά τηλέφωνά τους για τα προϊόντα που αγοράζουν. Η ευκολία αναφέρθηκε ως το μεγαλύτερο όφελος στις αναζητήσεις μέσω κινητών τηλεφώνων, με το 47% να δηλώνουν ότι για αυτό ακριβώς το λόγο έψαξαν μέσω του smartphone τους. Επιπλέον, όταν οι καταναλωτές επισκέφθηκαν τα φυσικά καταστήματα, το 26% δήλωσαν ότι το έκαναν σαν αποτέλεσμα των αναζητήσεων στην κινητή τους συσκευή. 

Από την άλλη, οι ενδιαφερόμενοι για αγορά Laptop, είναι ακόμα πιο πιθανό να χρησιμοποιήσουν κινητή συσκευή για να κάνουν έρευνα. Ποσοστό 80% των ερωτηθέντων δήλωσαν αναποφάσιστοι Έτσι εξηγείται πως η έρευνα για αυτά τα προϊόντα μέσω κινητών τηλεφώνων παρουσιάζεται πολύ υψηλότερη σε σχέση με άλλες κατηγορίες προϊόντων. Ποσοστό 4% των αγορών ολοκληρώθηκαν μέσω κινητών τηλεφώνων σε αυτή την κατηγορία, ενώ το 51% των αναζητήσεων έγινε μέσω smartphone όσο οι χρήστες επισκέπτονταν καταστήματα.

Οι ενδιαφερόμενοι στην κατηγορία Οικία και Διακόσμηση, θεωρούν σημαντική την πρώτη φάση αναζήτησης τάσεων κι έτσι το 92% περνούν σημαντικό χρόνο έρευνας στη φάση αυτή με το 40% να κάνουν την έρευνά τους μέσω smartphone. 30% των αναζητήσεων προϊόντων για αυτή την κατηγορία έγινε μέσω smartphone, με το 40% των καταναλωτών που έψαξαν με το smartphone τους να συνεχίζουν να το κάνουν, ενώ πραγματοποιούσαν τις αγορές τους μέσα σε ένα φυσικό κατάστημα.  

Στον τομέα της Περιποίησης Δέρματος, 35% των ερωτηθέντων χρησιμοποίησαν το smartphone τους για να αναζητήσουν κάποιο προϊόν. Το ποσοστό αγορών μέσω κινητής συσκευής για αυτήν την κατηγορία είναι 2% στην Ελλάδα. Όπως και με τις άλλες κατηγορίες, ένα σημαντικό ποσοστό έρευνας έγινε μέσω κινητών τηλεφώνων, με το 20% αυτών να γίνονται μέσω smartphone. Αντίστοιχα, οι αγοραστές στα φυσικά καταστήματα ανακάλυψαν σε σημαντικό ποσοστό τα προϊόντα μέσω των κινητών τους τηλεφώνων ενώ 30% των ερωτηθέντων χρησιμοποίησαν το smartphone τους για να κάνουν την έρευνά τους ενώ βρισκόταν στα καταστήματα. 

Ο Γρηγόρης Ζαριφόπουλος, Country Manager για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα δήλωσε: «Παρατηρούμε πως χάρη στα κινητά τηλέφωνα οι χρήστες έχουν ευκολότερη και διαρκή πρόσβαση στην αγορά προϊόντων και τους παρέχονται περισσότερες ευκαιρίες για έρευνα και αγορές. Στην πραγματικότητα, για πολλούς καταναλωτές, τα smartphones είναι η πύλη πριν την αγορά. Αυτό είναι ακόμα πιο έντονο κατά την διάρκεια των διακοπών. Οι επιχειρήσεις που βοηθούν τους καταναλωτές να ανακαλύψουν τα προϊόντα που χρειάζονται, να βρίσκουν τα συγκεκριμένα  αντικείμενα που θέλουν, και τελικά να αγοράζουν ανεμπόδιστα στην συσκευή που έχουν επιλέξει, θα είναι σε θέση να αναδειχθούν νικητές σε αυτό το αγοραστικό ταξίδι μέσω κινητών τηλεφώνων”. 

» Δείτε όλα τα άρθρα από ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΆΡΘΡΟ
Ακολουθήστε το Sofokleousin.gr :
NEWSLETTER Οι σημαντικότερες ειδήσεις της ημέρας στο email σου
Περισσότερες ειδήσεις από ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
O Jay-Z ετοιμάζει νέο Venture Capital!

O Jay-Z ετοιμάζει νέο Venture Capital!

Έχει πουλήσει πάνω από 100 εκατ. δίσκους και έχει κερδίσει 21 βραβεία Grammy, ενώ περιμένει δίδυμα με την επίσης διάσημη σύζυγό του,...
Αριθμός ρεκόρ στις αιτήσεις για το Ελληνικό Βραβείο Επιχειρηματικότητας 2017

Αριθμός ρεκόρ στις αιτήσεις για το Ελληνικό Βραβείο Επιχειρηματικότητας 2017

Ο πέμπτος κύκλος του Ελληνικού Βραβείου Επιχειρηματικότητας (ΕΒΕ) έκλεισε με έναν αριθμό ρεκόρ από επιχειρηματίες να καταθέτουν αίτηση - σχεδόν 15% περισσότεροι...
Δικτύωση: Όσο περισσότερη, τόσο το καλύτερο!

Δικτύωση: Όσο περισσότερη, τόσο το καλύτερο!

Έρευνες της ηγέτιδας εταιρείας παροχής λύσεων εργασίας REGUS επικεντρώνονται στο πόσο σημαντική είναι η δικτύωση για μια επιτυχημένη επιχείρηση. Στην Κίνα για...
Greek From Greece: o Ελληνικός φούρνος στο New Jersey

Greek From Greece: o Ελληνικός φούρνος στο New Jersey

 Μια νέα επιχειρηματική πρωτοβουλία Ελληνικών συμφερόντων ξεκίνησε την λειτουργία της στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού και συγκεκριμένα στο Hoboken του New Jersey. Πρόκειται...
EGG - 5ος Κύκλος: Αιτήσεις συμμετοχής έως τις 10 Απριλίου

EGG - 5ος Κύκλος: Αιτήσεις συμμετοχής έως τις 10 Απριλίου

Για πέμπτη συνεχή χρονιά η Eurobank σε συνεργασία με το Corallia προσφέρουν τη δυνατότητα σε νέους και νέες να υλοποιήσουν τα καινοτόμα...
Ξεκινά ο 5ος κύκλος του egg

Ξεκινά ο 5ος κύκλος του egg

Mε στόχο τη στήριξη της Νεανικής Καινοτόμου Επιχειρηματικότητας, η Eurobank σε συνεργασία με το Corallia συνεχίζουν δυναμικά για 5η χρονιά να προσφέρουν...
Νέος κύκλος εκπαιδευτικών προγραμμάτων της e-Academy από την «Εξέλιξη»

Νέος κύκλος εκπαιδευτικών προγραμμάτων της e-Academy από την «Εξέλιξη»

Mε τα δύο εκπαιδευτικά της προγράμματα, «Digital Marketing Practitioner» και «e-Commerce Project Manager», ξεκινάει τον Μάρτιο η επόμενη e-Academy που διοργανώνει το...
gi-Cluster: Επέκταση συνεργασιών στη Γαλλία, στον τομέα Ψηφιακών και Δημιουργικών Βιομηχανιών

gi-Cluster: Επέκταση συνεργασιών στη Γαλλία, στον τομέα Ψηφιακών και Δημιουργικών Βιομηχανιών

Με διευρυμένες δράσεις και σύναψη νέων στρατηγικών συνεργασιών συνεχίζεται το 2017 η αλληλεπίδραση του gi-Cluster με το Γαλλικό οικοσύστημα Ψυχαγωγικών και Δημιουργικών...