Sofokleousin.gr

Think Mobile από την Google: Ποιες οι επιπτώσεις για marketers και εταιρείες προϊόντων

Δημοσιεύθηκε: 11 Δεκεμβρίου 2016, 19:40 , Τελευταία Ενημέρωση: 11/12/2016, 17:42

Think Mobile από την Google: Ποιες οι επιπτώσεις για marketers και εταιρείες προϊόντων
Σχετικά tags

Οι αναζητήσεις για αγορές μέσω κινητών τηλεφώνων εκτοξεύθηκαν το 2015, προσπερνώντας για πρώτη φορά τις αναζητήσεις από σταθερούς υπολογιστές σε όλο τον κόσμο. Το 2016, η τάση ενισχύθηκε τόσο παγκοσμίως, όσο και στην Ελλάδα, όπου το 58% του συνολικού πληθυσμού πλέον χρησιμοποιεί smartphone.

Ποιες είναι οι επιπτώσεις για τους marketers και τις εταιρείες προϊόντων; 

Για να απαντήσει σε αυτές τις ερωτήσεις και να παρακινήσει περαιτέρω συζητήσεις,  η Google οργάνωσε την πρώτη Think Mobile εκδήλωση στην Αθήνα, με σκοπό να αναδείξει τη δυναμική των κινητών τηλεφώνων και τις ευκαιρίες που δημιουργούνται για τους marketers. 

Αρκετοί ομιλητές, μετά την εισαγωγή του Γρηγόρη Ζαριφόπουλου, Country Manager για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα, μίλησαν για θέματα σχετικά με το μέλλον της τεχνολογίας και τις πρόσφατες καινοτομίες  που έχει παρουσιάσει η Google στο κόσμο των κινητών τηλεφώνων. Μία τέτοια εφαρμογή είναι το Google Allo, ένας καινούργιος έξυπνος τρόπος ανταλλαγής μηνυμάτων,  για Android και iOS, που συνδυάζει τα μηνύματα με το Google Assistant - με το οποίο ο χρήστης μπορεί να συνομιλήσει - για να εμπλουτίσει την εμπειρία του με επιπλέον δυνατότητες (όπως emojis, κρατήσεις εισιτηρίων, προτάσεις προϊόντων, κ.α.)

Στην εκδήλωση η Google παρουσίασε τις νέες δυνατότητες που παρέχονται μέσω του programmatic advertising, αποκάλυψε τη δύναμη της κοινοποίησης βίντεο στην εποχή των κινητών τηλεφώνων χάρη στο YouTube και παρουσίασε τα πιο πρόσφατα στοιχεία που αναδεικνύουν τον ρόλο των κινητών τηλεφώνων στη διαδικασία αγοράς προϊόντων.

Η Google μελέτησε τη διαδρομή που ακολουθεί ένας καταναλωτής για να προβεί σε αγορά μέσω της κινητής του συσκευής: από τη στιγμή που αντιλαμβάνεται την ανάγκη, που ελέγχει ποιες μάρκες και προϊόντα τον καλύπτουν, που προσδιορίζει τα σημαντικότερα κριτήρια επιλογής, τις καλύτερες προσφορές, προμηθευτή και τρόπο αγοράς, μέχρι τη στιγμή που φτάνει στην τελική του επιλογή. Για παράδειγμα, οι αγορές στην κατηγορία Ένδυση & Υπόδηση γίνονται συχνά παρορμητικά, με το 30% των ερωτηθέντων να επιβεβαιώνουν ότι πήραν μια απόφαση στη στιγμή. Οι αγοραστές σε αυτήν την κατηγορία, βασίζονται στα κινητά τους τηλεφωνά, με το 26% των ερωτηθέντων να έχουν κάνει αναζητήσεις κυρίως από τα αυτά και με το 60% να παρακολουθούν βίντεο στα κινητά τηλέφωνά τους για τα προϊόντα που αγοράζουν. Η ευκολία αναφέρθηκε ως το μεγαλύτερο όφελος στις αναζητήσεις μέσω κινητών τηλεφώνων, με το 47% να δηλώνουν ότι για αυτό ακριβώς το λόγο έψαξαν μέσω του smartphone τους. Επιπλέον, όταν οι καταναλωτές επισκέφθηκαν τα φυσικά καταστήματα, το 26% δήλωσαν ότι το έκαναν σαν αποτέλεσμα των αναζητήσεων στην κινητή τους συσκευή. 

Από την άλλη, οι ενδιαφερόμενοι για αγορά Laptop, είναι ακόμα πιο πιθανό να χρησιμοποιήσουν κινητή συσκευή για να κάνουν έρευνα. Ποσοστό 80% των ερωτηθέντων δήλωσαν αναποφάσιστοι Έτσι εξηγείται πως η έρευνα για αυτά τα προϊόντα μέσω κινητών τηλεφώνων παρουσιάζεται πολύ υψηλότερη σε σχέση με άλλες κατηγορίες προϊόντων. Ποσοστό 4% των αγορών ολοκληρώθηκαν μέσω κινητών τηλεφώνων σε αυτή την κατηγορία, ενώ το 51% των αναζητήσεων έγινε μέσω smartphone όσο οι χρήστες επισκέπτονταν καταστήματα.

Οι ενδιαφερόμενοι στην κατηγορία Οικία και Διακόσμηση, θεωρούν σημαντική την πρώτη φάση αναζήτησης τάσεων κι έτσι το 92% περνούν σημαντικό χρόνο έρευνας στη φάση αυτή με το 40% να κάνουν την έρευνά τους μέσω smartphone. 30% των αναζητήσεων προϊόντων για αυτή την κατηγορία έγινε μέσω smartphone, με το 40% των καταναλωτών που έψαξαν με το smartphone τους να συνεχίζουν να το κάνουν, ενώ πραγματοποιούσαν τις αγορές τους μέσα σε ένα φυσικό κατάστημα.  

Στον τομέα της Περιποίησης Δέρματος, 35% των ερωτηθέντων χρησιμοποίησαν το smartphone τους για να αναζητήσουν κάποιο προϊόν. Το ποσοστό αγορών μέσω κινητής συσκευής για αυτήν την κατηγορία είναι 2% στην Ελλάδα. Όπως και με τις άλλες κατηγορίες, ένα σημαντικό ποσοστό έρευνας έγινε μέσω κινητών τηλεφώνων, με το 20% αυτών να γίνονται μέσω smartphone. Αντίστοιχα, οι αγοραστές στα φυσικά καταστήματα ανακάλυψαν σε σημαντικό ποσοστό τα προϊόντα μέσω των κινητών τους τηλεφώνων ενώ 30% των ερωτηθέντων χρησιμοποίησαν το smartphone τους για να κάνουν την έρευνά τους ενώ βρισκόταν στα καταστήματα. 

Ο Γρηγόρης Ζαριφόπουλος, Country Manager για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα δήλωσε: «Παρατηρούμε πως χάρη στα κινητά τηλέφωνα οι χρήστες έχουν ευκολότερη και διαρκή πρόσβαση στην αγορά προϊόντων και τους παρέχονται περισσότερες ευκαιρίες για έρευνα και αγορές. Στην πραγματικότητα, για πολλούς καταναλωτές, τα smartphones είναι η πύλη πριν την αγορά. Αυτό είναι ακόμα πιο έντονο κατά την διάρκεια των διακοπών. Οι επιχειρήσεις που βοηθούν τους καταναλωτές να ανακαλύψουν τα προϊόντα που χρειάζονται, να βρίσκουν τα συγκεκριμένα  αντικείμενα που θέλουν, και τελικά να αγοράζουν ανεμπόδιστα στην συσκευή που έχουν επιλέξει, θα είναι σε θέση να αναδειχθούν νικητές σε αυτό το αγοραστικό ταξίδι μέσω κινητών τηλεφώνων”. 

» Δείτε όλα τα άρθρα από ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Ακολουθήστε το Sofokleousin.gr :
NEWSLETTER Οι σημαντικότερες ειδήσεις της ημέρας στο email σου
Περισσότερες ειδήσεις από ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
ΤΕΕ: Την επόμενη εβδομάδα το Athens Energy Gas Forum

ΤΕΕ: Την επόμενη εβδομάδα το Athens Energy Gas Forum

 Πλησιάζουν οι ημέρες για το φετινό ATHENS ENERGY GAS FORUM με τίτλο «GREECE AS SOUTHEASTERN EUROPE & EAST MED ENERGY GAS HUB»....
gi-Cluster: Eθνική αποστολή στη Game Connection Europe 2017

gi-Cluster: Eθνική αποστολή στη Game Connection Europe 2017

Για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, το gi-Cluster, το ελληνικό Gold-Labeled Cluster στον τομέα των Ψυχαγωγικών και Δημιουργικών Τεχνολογιών & Εφαρμογών (Gaming and Creative...
Open Coffee Athens: Νέος κύκλος συναντήσεων της startup κοινότητας!

Open Coffee Athens: Νέος κύκλος συναντήσεων της startup κοινότητας!

Η κοινότητα του τεχνολογικού επιχειρείν συνεχίζει να μεγαλώνει και να εξελίσσεται. Το σημείο συνάντησής της παραμένει το ίδιο. Το Open Coffee Athens...

Διαδικτυακά εργαλεία στην υπηρεσία των μικρομεσαίων επιχειρήσεων

Ο ρόλος των διαδικτυακών εργαλείων στην ικανότητα των μικρομεσαίων επιχειρήσεων να διεξάγουν διεθνείς εμπορικές συναλλαγές και κατά συνέπεια να αναπτυχθούν, αποτελεί το...
Εgg-enter grow go: Επαφές με πανεπιστήμια από Τορόντο και Ουάσινγκτον

Εgg-enter grow go: Επαφές με πανεπιστήμια από Τορόντο και Ουάσινγκτον

Με μία σειρά ενεργειών για την ενίσχυση της εξωστρέφειας και της διεθνοποίησής του, το Πρόγραμμα Νεανικής Καινοτόμου Επιχειρηματικότητας egg - enter•grow•go πραγματοποίησε...
Ταμείο Καινοτομίας Digital News Initiative: Τέταρτος γύρος αιτήσεων

Ταμείο Καινοτομίας Digital News Initiative: Τέταρτος γύρος αιτήσεων

Από την έναρξη του, το Ταμείο Καινοτομίας Digital News Initiative, η δέσμευση της Google να παρέχει 150 εκατομμύρια ευρώ, με σκοπό την...
EY: Ξεκινά η υποβολή συμμετοχών για τον Έλληνα «Επιχειρηματία της Χρονιάς» 2017

EY: Ξεκινά η υποβολή συμμετοχών για τον Έλληνα «Επιχειρηματία της Χρονιάς» 2017

Η ΕΥ Ελλάδος διοργανώνει για ακόμα μία χρονιά το διαγωνισμό για την ανάδειξη του Έλληνα «Επιχειρηματία της Χρονιάς», έναν από τους σημαντικότερους...
Corriere della Sera: «Snam, ελληνικό πέρασμα για την ΕΕ του φυσικού αερίου»

Corriere della Sera: «Snam, ελληνικό πέρασμα για την ΕΕ του φυσικού αερίου»

«Snam, πέρασμα του φυσικού αερίου από την Ελλάδα για την Ενωμένη Ευρώπη» τιτλοφορεί σήμερα άρθρο της η ιταλική εφημερίδα Corriere della Sera....