Sofokleousin.gr

7ο Πανελλήνιο Συνέδριο Πωλήσεων: Ο καταναλωτής άλλαξε!

Τεχνολογία, customer experience και ανθρωποκεντρικότητα αλλάζουν άρδην τα δεδομένα της καταναλωτικής συμπεριφοράς

Δημοσιεύθηκε: 27 Νοεμβρίου 2016, 19:00 , Τελευταία Ενημέρωση: 27/11/2016, 15:40

7ο Πανελλήνιο Συνέδριο Πωλήσεων: Ο καταναλωτής άλλαξε!
Σχετικά tags

H τεχνολογία αλλάζει άρδην την συμπεριφορά του καταναλωτή, ενώ την ίδια στιγμή βοηθάει πάρα πολύ στην αξιόπιστη μέτρηση αυτής, κάτι που στο παρελθόν ήταν ανέφικτο. Στο ίδιο πλαίσιο, η τεχνολογία προσφέρει εξαιρετικές δυνατότητες αναβάθμισης του customer experience, σε pre-sales, sales και after sales διαδικασίες, τόσο σε online, όσο και offline  περιβάλλον. Τέλος, σε μια περίοδο διαρκών ανατροπών, η επιχειρηματικότητα περνάει από το στάδιο της πελατοκεντρικότητας σε αυτό της ανθρωποκεντρικότητας, μια εξέλιξη που ανοίγει νέους ορίζοντες στην εξυπηρέτηση του καναταλωτή, όσο και στην καταναλωτική του συμπεριφορά. 

Αυτά ήταν ορισμένα από τα βασικότερα συμπεράσματα που συζητήθηκαν στο 7ο Πανελλήνιο Συνέδριο Πωλήσεων, το οποίο πραγματοποίησε το Ινστιτούτο Πωλήσεων Ελλάδος (ΙΠΕ) την Τρίτη 22 Νοεμβρίου στο Athenaeum InterContinental με κεντρικό θέμα «Ο Καταναλωτής Άλλαξε!!!»

700 και πλέον σύνεδροι…

Οι συμμετέχοντες του συνεδρίου ξεπέρασαν τους 700, κατατάσσοντάς το στην κορυφή των πιο επιτυχημένων συνεδρίων της χρονιάς. Στο συνέδριο παρουσιάστηκαν και συζητήθηκαν θέματα που αφορούν στη νέα καταναλωτική συμπεριφορά, στο πόσο και πως άλλαξε ο καταναλωτής, εξετάστηκε η νέα του μορφή, οι συνήθειές του, η σημασία του ψηφιακού περιβάλλοντος, οι νέες τάσεις, νέες πρακτικές, ανατροπές, οι τρόποι προσέγγισης του υποψήφιου αγοραστή, οι προκλήσεις που έχουμε να αντιμετωπίσουμε στο μέλλον κ.α.

Βασικό συμπέρασμα ήταν ότι ο τομέας των πωλήσεων συνεχίζει τον κομβικό ρόλο του και βρίσκεται στο επίκεντρο της ανάπτυξης κάθε επιχείρησης και κάθε οργανισμού. Για «Ανθρωποκεντρικότητα» μεταξύ άλλων μίλησε ο Δημήτρης Μαύρος, Member of the Board της MRB Hellas ΑΕ, μέσα από μια εξαιρετικά ενδιαφέρουσα παρουσίαση, με θέμα «Από την Συστημικότητα στην ανατροπή». 

Τέσσερις «καυτές» θεματικές ενότητες 

Οι κύριες θεματικές ενότητες του συνεδρίου έδωσαν την ευκαιρία στους συνέδρους να ακούσουν αλλά και να συμμετέχουν με τις δικές τους ερωτήσεις μέσω του conferiemce.com για:  

- Τον αναδυόμενο Έλληνα καταναλωτή και οι τις αναγκαίες στρατηγικές προσέγγισής του 

- Τις νέες πρακτικές/ τεχνολογίες ανάλυσης της καταναλωτικής συμπεριφοράς

- Τις πωλήσεις στο επίκεντρο της αναπτυξιακής πορείας των επιχειρήσεων

- Τις προκλήσεις και τις προοπτικές για το αβέβαιο 2020

Επίσης, οι σύνεδροι είχαν την ευκαιρία να παραλουθήσουν ζωντανά στη σκηνή συνέντευξη – «ανάκριση» του Αριστοτέλη Παντελιάδη, Διευθύνοντα Συμβούλου της  Μετρό ΑΕΒΕ, από το δημοσιογράφο της Ναυτεμπορικής, Πλάτωνα Τσούλο. 

Διοργανωτής του συνεδρίου ήταν το Ινστιτούτο Πωλήσεων Ελλάδος (ΙΠΕ) με την επιστημονική συνεργασία του ELTRUN και του ALARM του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. 

Η ταυτότητα του συνεδρίου 

Μέγας χορηγός του συνεδρίου ήταν η Autohellas Hertz. Χορηγοί οι εταιρείες  Client IQ, COSMOTE, IMPACT, PRAKTIKER, PROTERGIA, REGATE, SCOTWORK, VIVA WALLET και υποστηρικτές Χορηγοί οι ΑΜΟΙΡΙΔΗΣ-ΣΑΒΒΙΔΗΣ, ΕΥΡΗΚΑ, DSV, MELISSA KIKIZAS, MY MARKET & METRO, NEON ENERGY, NetU και SONY. Χορηγοί επικοινωνίας ήταν Kαθημερινή, Σκάι και Boussias Communications, χορηγός φιλοξενίας το Athenaeum InterContinental,  Conferience Experience Sponsor Conferience.com, Χορηγός εκτυπώσεων η PRESSIOUS ARVANITIDIS. Το συνέδριο πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα του Ελληνικού Συνδέσμου Βιομηχανιών Επωνύμων Προϊόντων (ΕΣΒΕΠ), του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Λιανικής Πωλήσεως Ελλάδος (ΣΕΛΠΕ), του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ), της Ελληνικής Επιτροπής ECR (ECR Hellas) και του Ελληνικού Συνδέσμου Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GRECA).

Σχετικά με το ΙΠΕ

Το Ινστιτούτο Πωλήσεων Ελλάδας (ΙΠΕ) είναι ένας μη κερδοσκοπικός οργανισμός, ο οποίος ιδρύθηκε το 2007, από στελέχη πωλήσεων απ’ όλους τους κλάδους της αγοράς, με αποστολή την προώθηση, την προβολή και την ανάπτυξη της επιστήμης των Πωλήσεων.Το ΙΠΕ φιλοδοξεί να είναι ο ισχυρότερος οργανισμός εκπροσώπησης των ανθρώπων των πωλήσεων στην Ελλάδα, που θα υποστηρίζει όσους ενδιαφέρονται να ενημερώνονται και να εξελίσσονται σε θέματα πωλήσεων. Πιστεύει στον άνθρωπο και πρεσβεύει τις αξίες της ακεραιότητας, της αξιοπιστίας, της ομαδικότητας και της δημιουργικότητας.Οι στόχοι του ΙΠΕ, είναι η προώθηση του επαγγέλματος των Πωλήσεων, η συνεχής ενημέρωση σε επίκαιρα θέματα Πωλήσεων, η εκπαίδευση σε Τεχνολογίες, Συστήματα και Διοίκηση Πωλήσεων, η πιστοποίηση των γνώσεων και των ικανοτήτων Πωλήσεων, η υλοποίηση ερευνών και μελετών στον τομέα των πωλήσεων και των συναφών κλάδων και η δημιουργία προϋποθέσεων συνεργασίας με Πανεπιστημιακά Ιδρύματα. Παράλληλες επιδιώξεις του ΙΠΕ, είναι η ενίσχυση της εμπιστοσύνης του αγοραστικού κοινού, η συνδρομή σε κρατικούς ή μη φορείς για την εμπέδωση της κουλτούρας των πωλήσεων και η συνεισφορά στην ανάπτυξη της οικονομίας της αγοράς.

 

» Δείτε όλα τα άρθρα από ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Ακολουθήστε το Sofokleousin.gr :
NEWSLETTER Οι σημαντικότερες ειδήσεις της ημέρας στο email σου
Περισσότερες ειδήσεις από ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
Αυξάνονται οι συμμετοχές στο Athens Energy Gas Forum

Αυξάνονται οι συμμετοχές στο Athens Energy Gas Forum

 Μεγάλο είναι ήδη το ενδιαφέρον που εκδηλώνει η αγορά για το φετινό ATHENS ENERGY GAS FORUM με τίτλο «GREECE AS SOUTHEASTERN EUROPE...
Διαγωνισμός Ψηφιακής Καινοτομίας “Fintech Challenge ’17” από την Alpha Bank

Διαγωνισμός Ψηφιακής Καινοτομίας “Fintech Challenge ’17” από την Alpha Bank

 H Alpha Bank διοργανώνει από την 24 έως την 26 Νοεμβρίου 2017 τον διαγωνισμό “Fintech Challenge ’17”, έναν μαραθώνιο δυόμισι ημερών, κατά...
Εθνική Τράπεζα: Το Crowd Dialog για τις νέες μορφές χρηματοδότησης

Εθνική Τράπεζα: Το Crowd Dialog για τις νέες μορφές χρηματοδότησης

 Πραγματοποιείται σήμερα στην Αθήνα, σε συνεργασία της Εθνικής Τράπεζας με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, το ετήσιο Συνέδριο Crowd Dialog Europe 17 (www.crowddialog.eu).  Με βασικό...
ΤΕΕ: Την επόμενη εβδομάδα το Athens Energy Gas Forum

ΤΕΕ: Την επόμενη εβδομάδα το Athens Energy Gas Forum

 Πλησιάζουν οι ημέρες για το φετινό ATHENS ENERGY GAS FORUM με τίτλο «GREECE AS SOUTHEASTERN EUROPE & EAST MED ENERGY GAS HUB»....
Open Coffee Athens: Νέος κύκλος συναντήσεων της startup κοινότητας!

Open Coffee Athens: Νέος κύκλος συναντήσεων της startup κοινότητας!

Η κοινότητα του τεχνολογικού επιχειρείν συνεχίζει να μεγαλώνει και να εξελίσσεται. Το σημείο συνάντησής της παραμένει το ίδιο. Το Open Coffee Athens...
gi-Cluster: Eθνική αποστολή στη Game Connection Europe 2017

gi-Cluster: Eθνική αποστολή στη Game Connection Europe 2017

Για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, το gi-Cluster, το ελληνικό Gold-Labeled Cluster στον τομέα των Ψυχαγωγικών και Δημιουργικών Τεχνολογιών & Εφαρμογών (Gaming and Creative...

Διαδικτυακά εργαλεία στην υπηρεσία των μικρομεσαίων επιχειρήσεων

Ο ρόλος των διαδικτυακών εργαλείων στην ικανότητα των μικρομεσαίων επιχειρήσεων να διεξάγουν διεθνείς εμπορικές συναλλαγές και κατά συνέπεια να αναπτυχθούν, αποτελεί το...
Εgg-enter grow go: Επαφές με πανεπιστήμια από Τορόντο και Ουάσινγκτον

Εgg-enter grow go: Επαφές με πανεπιστήμια από Τορόντο και Ουάσινγκτον

Με μία σειρά ενεργειών για την ενίσχυση της εξωστρέφειας και της διεθνοποίησής του, το Πρόγραμμα Νεανικής Καινοτόμου Επιχειρηματικότητας egg - enter•grow•go πραγματοποίησε...