Sofokleousin.gr

7ο Πανελλήνιο Συνέδριο Πωλήσεων: Ο καταναλωτής άλλαξε!

Τεχνολογία, customer experience και ανθρωποκεντρικότητα αλλάζουν άρδην τα δεδομένα της καταναλωτικής συμπεριφοράς

Δημοσιεύθηκε: 27 Νοεμβρίου 2016, 19:00 , Τελευταία Ενημέρωση: 27/11/2016, 15:40

7ο Πανελλήνιο Συνέδριο Πωλήσεων: Ο καταναλωτής άλλαξε!
Σχετικά tags

H τεχνολογία αλλάζει άρδην την συμπεριφορά του καταναλωτή, ενώ την ίδια στιγμή βοηθάει πάρα πολύ στην αξιόπιστη μέτρηση αυτής, κάτι που στο παρελθόν ήταν ανέφικτο. Στο ίδιο πλαίσιο, η τεχνολογία προσφέρει εξαιρετικές δυνατότητες αναβάθμισης του customer experience, σε pre-sales, sales και after sales διαδικασίες, τόσο σε online, όσο και offline  περιβάλλον. Τέλος, σε μια περίοδο διαρκών ανατροπών, η επιχειρηματικότητα περνάει από το στάδιο της πελατοκεντρικότητας σε αυτό της ανθρωποκεντρικότητας, μια εξέλιξη που ανοίγει νέους ορίζοντες στην εξυπηρέτηση του καναταλωτή, όσο και στην καταναλωτική του συμπεριφορά. 

Αυτά ήταν ορισμένα από τα βασικότερα συμπεράσματα που συζητήθηκαν στο 7ο Πανελλήνιο Συνέδριο Πωλήσεων, το οποίο πραγματοποίησε το Ινστιτούτο Πωλήσεων Ελλάδος (ΙΠΕ) την Τρίτη 22 Νοεμβρίου στο Athenaeum InterContinental με κεντρικό θέμα «Ο Καταναλωτής Άλλαξε!!!»

700 και πλέον σύνεδροι…

Οι συμμετέχοντες του συνεδρίου ξεπέρασαν τους 700, κατατάσσοντάς το στην κορυφή των πιο επιτυχημένων συνεδρίων της χρονιάς. Στο συνέδριο παρουσιάστηκαν και συζητήθηκαν θέματα που αφορούν στη νέα καταναλωτική συμπεριφορά, στο πόσο και πως άλλαξε ο καταναλωτής, εξετάστηκε η νέα του μορφή, οι συνήθειές του, η σημασία του ψηφιακού περιβάλλοντος, οι νέες τάσεις, νέες πρακτικές, ανατροπές, οι τρόποι προσέγγισης του υποψήφιου αγοραστή, οι προκλήσεις που έχουμε να αντιμετωπίσουμε στο μέλλον κ.α.

Βασικό συμπέρασμα ήταν ότι ο τομέας των πωλήσεων συνεχίζει τον κομβικό ρόλο του και βρίσκεται στο επίκεντρο της ανάπτυξης κάθε επιχείρησης και κάθε οργανισμού. Για «Ανθρωποκεντρικότητα» μεταξύ άλλων μίλησε ο Δημήτρης Μαύρος, Member of the Board της MRB Hellas ΑΕ, μέσα από μια εξαιρετικά ενδιαφέρουσα παρουσίαση, με θέμα «Από την Συστημικότητα στην ανατροπή». 

Τέσσερις «καυτές» θεματικές ενότητες 

Οι κύριες θεματικές ενότητες του συνεδρίου έδωσαν την ευκαιρία στους συνέδρους να ακούσουν αλλά και να συμμετέχουν με τις δικές τους ερωτήσεις μέσω του conferiemce.com για:  

- Τον αναδυόμενο Έλληνα καταναλωτή και οι τις αναγκαίες στρατηγικές προσέγγισής του 

- Τις νέες πρακτικές/ τεχνολογίες ανάλυσης της καταναλωτικής συμπεριφοράς

- Τις πωλήσεις στο επίκεντρο της αναπτυξιακής πορείας των επιχειρήσεων

- Τις προκλήσεις και τις προοπτικές για το αβέβαιο 2020

Επίσης, οι σύνεδροι είχαν την ευκαιρία να παραλουθήσουν ζωντανά στη σκηνή συνέντευξη – «ανάκριση» του Αριστοτέλη Παντελιάδη, Διευθύνοντα Συμβούλου της  Μετρό ΑΕΒΕ, από το δημοσιογράφο της Ναυτεμπορικής, Πλάτωνα Τσούλο. 

Διοργανωτής του συνεδρίου ήταν το Ινστιτούτο Πωλήσεων Ελλάδος (ΙΠΕ) με την επιστημονική συνεργασία του ELTRUN και του ALARM του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. 

Η ταυτότητα του συνεδρίου 

Μέγας χορηγός του συνεδρίου ήταν η Autohellas Hertz. Χορηγοί οι εταιρείες  Client IQ, COSMOTE, IMPACT, PRAKTIKER, PROTERGIA, REGATE, SCOTWORK, VIVA WALLET και υποστηρικτές Χορηγοί οι ΑΜΟΙΡΙΔΗΣ-ΣΑΒΒΙΔΗΣ, ΕΥΡΗΚΑ, DSV, MELISSA KIKIZAS, MY MARKET & METRO, NEON ENERGY, NetU και SONY. Χορηγοί επικοινωνίας ήταν Kαθημερινή, Σκάι και Boussias Communications, χορηγός φιλοξενίας το Athenaeum InterContinental,  Conferience Experience Sponsor Conferience.com, Χορηγός εκτυπώσεων η PRESSIOUS ARVANITIDIS. Το συνέδριο πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα του Ελληνικού Συνδέσμου Βιομηχανιών Επωνύμων Προϊόντων (ΕΣΒΕΠ), του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Λιανικής Πωλήσεως Ελλάδος (ΣΕΛΠΕ), του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ), της Ελληνικής Επιτροπής ECR (ECR Hellas) και του Ελληνικού Συνδέσμου Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GRECA).

Σχετικά με το ΙΠΕ

Το Ινστιτούτο Πωλήσεων Ελλάδας (ΙΠΕ) είναι ένας μη κερδοσκοπικός οργανισμός, ο οποίος ιδρύθηκε το 2007, από στελέχη πωλήσεων απ’ όλους τους κλάδους της αγοράς, με αποστολή την προώθηση, την προβολή και την ανάπτυξη της επιστήμης των Πωλήσεων.Το ΙΠΕ φιλοδοξεί να είναι ο ισχυρότερος οργανισμός εκπροσώπησης των ανθρώπων των πωλήσεων στην Ελλάδα, που θα υποστηρίζει όσους ενδιαφέρονται να ενημερώνονται και να εξελίσσονται σε θέματα πωλήσεων. Πιστεύει στον άνθρωπο και πρεσβεύει τις αξίες της ακεραιότητας, της αξιοπιστίας, της ομαδικότητας και της δημιουργικότητας.Οι στόχοι του ΙΠΕ, είναι η προώθηση του επαγγέλματος των Πωλήσεων, η συνεχής ενημέρωση σε επίκαιρα θέματα Πωλήσεων, η εκπαίδευση σε Τεχνολογίες, Συστήματα και Διοίκηση Πωλήσεων, η πιστοποίηση των γνώσεων και των ικανοτήτων Πωλήσεων, η υλοποίηση ερευνών και μελετών στον τομέα των πωλήσεων και των συναφών κλάδων και η δημιουργία προϋποθέσεων συνεργασίας με Πανεπιστημιακά Ιδρύματα. Παράλληλες επιδιώξεις του ΙΠΕ, είναι η ενίσχυση της εμπιστοσύνης του αγοραστικού κοινού, η συνδρομή σε κρατικούς ή μη φορείς για την εμπέδωση της κουλτούρας των πωλήσεων και η συνεισφορά στην ανάπτυξη της οικονομίας της αγοράς.

 

» Δείτε όλα τα άρθρα από ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΆΡΘΡΟ
Ακολουθήστε το Sofokleousin.gr :
NEWSLETTER Οι σημαντικότερες ειδήσεις της ημέρας στο email σου
Περισσότερες ειδήσεις από ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
Ο CEO της Dur στο 7o Πανόραμα Επιχειρηματικότητας & Σταδιοδρομίας

Ο CEO της Dur στο 7o Πανόραμα Επιχειρηματικότητας & Σταδιοδρομίας

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της εισηγμένης βιομηχανίας ειδών ιματισμού DUR κ. Θεόδωρος Δούρος, ΄ςδωσε το παρών στο τριήμερο συνέδριο επιχειρηματικότητας νέων και επαγγελματικού προσανατολισμού...
Επιχειρηματική ημερίδα Ελλάδας - ΗΑΕ στην Αθήνα

Επιχειρηματική ημερίδα Ελλάδας - ΗΑΕ στην Αθήνα

Με την ευκαιρία σύγκλησης της 3ης Μεικτής Διυπουργικής Επιτροπής με τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, στην Αθήνα, προγραμματίζεται η διοργάνωση επιχειρηματικής ημερίδας στις...
Επιτυχημένος ο 2ος περιφερειακός διαγωνισμός FinTech «Beyond Hackathon»

Επιτυχημένος ο 2ος περιφερειακός διαγωνισμός FinTech «Beyond Hackathon»

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε ο 2ος Περιφερειακός Διαγωνισμός FinTech “Beyond Hackathon” που πραγματοποιήθηκε το Σαββατοκύριακο 17-19 Μαρτίου 2017 στις εγκαταστάσεις της Eurobank...
Athens Startup Weekend University 2017

Athens Startup Weekend University 2017

Το Athens Startup Weekend University θα πραγματοποιηθεί από την Παρασκευή 31 Μαρτίου έως την Κυριακή 2 Απριλίου στο Impact Hub Athens όπου...
2o YouthSpeak Forum Greece: Άκουσε - Συζήτησε - Δημιούργησε!

2o YouthSpeak Forum Greece: Άκουσε - Συζήτησε - Δημιούργησε!

Το 2ο YouthSpeak Forum της AIESEC Ελλάδος θα λάβει χώρα στις 30 Μαρτίου στο Μουσείο Μπενάκη. Πριν ενάμιση χρόνο πραγματοποιήθηκε μια παγκόσμια...
Σε έναν κλάδο οι επιχειρήσεις αυξάνονται εν μέσω κρίσης

Σε έναν κλάδο οι επιχειρήσεις αυξάνονται εν μέσω κρίσης

 Φωτεινή εξαίρεση μέσα στα χρόνια της κρίσης αποτελεί ο τουρισμός και όσο αφορά στον αριθμό των εταιρειών που δραστηριοποιούνται στον κλάδο. Την...
Η AXA στηρίζει τους social innovators

Η AXA στηρίζει τους social innovators

Προτάσεις από καινοτόμους κοινωνικούς επιχειρηματίες (social innovators) αναζητά ο όμιλος AXA προσμένοντας καινοτόμες ιδέες με θέμα την πρόληψη κινδύνων. Όλα αυτά στο πλαίσιο...
Συνεργασία ΕΤΕ - McKinsey για την στήριξη της καινοτομίας

Συνεργασία ΕΤΕ - McKinsey για την στήριξη της καινοτομίας

Με την εταιρεία McKinsey θα συνεργαστεί η Εθνική Τράπεζα στο πλαίσιο του προγράμματος NBG Business Seeds (www.nbg.gr/nbgseeds). Στόχος της εν λόγω προσπάθειας...