Autoin.gr

Ι.Χ: Στον «πάγο» οι αλλαγές σε τέλη κυκλοφορίας και τεκμήρια διαβίωσης

Αμετάβλητα παραμένουν τα Μηδενικά Τέλη για τα καινούργια αυτοκίνητα, μικρότερες του αναμενομένου οι μειώσεις στα παλαιότερα. Διατηρούνται ως έχουν τα υψηλά τεκμήρια διαβίωσης

Δημοσιεύθηκε: 18 Νοεμβρίου 2016, 10:50 , Τελευταία Ενημέρωση: 18/11/2016, 10:59

 Στον «πάγο» μπήκαν οι αλλαγές που ετοίμαζε το υπουργείο Οικονομικών για τα τέλη κυκλοφορίας 2017. Η λύση που προκρίθηκε και αναμένεται να ανακοινωθεί σήμερα-εκτός συγκλονιστικού απροόπτου-προβλέπει ότι παραμένουν αμετάβλητα τα Μηδενικά Τέλη Κυκλοφορίας για τα καινούργια αυτοκίνητα, ενώ διατηρούνται τα υψηλά τεκμήρια διαβίωσης που υπολογίζονται βάσει του κυβισμού του κινητήρα και πλήττουν κυρίως τους ιδιοκτήτες των αυτοκινήτων μεγάλου κυβισμού. Η μόνη ουσιαστικά διαφοροποίηση από τα τέλη κυκλοφορίας του 2016, είναι θα υπάρξουν κάποιες μειώσεις στα παλαιότερα αυτοκίνητα, που ωστόσο απέχουν παρασάγγας από τον αρχικό σχεδιασμό που περιλάμβανε «περικοπές» των τελών κατά 40%.

Επί της ουσίας εγκαταλείφθηκε η λογική του βασικού σεναρίου που επεξεργάζονταν στο ΥΠΟΙΚ εδώ και καιρό και έκανε λόγο για παροχή… «ανάσας» στους ιδιοκτήτες ΙΧ μεγάλης ηλικίας και κυβισμού, με παράλληλη προσφορά κινήτρων προκειμένου να άρουν την ακινησία των οχημάτων τους,. Εκτός από τις «περικοπές» στα τέλη κυκλοφορίας που τελικώς θα είναι μικρές, το ΥΠΟΙΚ σχεδίαζε να μειώσει και το ετήσιο τεκμήριο των ΙΧ μεγάλου κυβισμού, άνω των 10 ετών, κάτι που επίσης δεν θα γίνει πράξη.

Πως διαμορφώνονται τα τέλη ανά ηλικία αυτοκινήτων, ρύπους, κυβισμό

Οι συντελεστές των τελών κυκλοφορίας για αυτοκίνητα με πρώτη άδεια κυκλοφορίας μετά την 1/11/2010, θα παραμείνουν αμετάβλητοι, ενώ δεν πρόκειται τελικώς να υπάρχει αύξηση των ποσών, για αυτοκίνητα που εκπέμπουν πάνω 180 γρ.CO2.

Ειδικότερα για τα εν λόγω αυτοκίνητα, που κυκλοφόρησαν μετά την 1/1/2010, τα τέλη κυκλοφορίας θα κυμαίνονται από 0,90 ευρώ ανά γραμμάριο Co2 έως και 3,72 ευρώ. Επιπρόσθετα το ΥΠΟΙΚ αποφάσισε να προχωρήσει σε μικρές αυξήσεις σε ρυπογόνα αυτοκίνητα.

Σε ότι αφορά στα αυτοκίνητα με πρώτη άδεια από 1/1/2006, δεν θα υπάρξουν αλλαγές. Η εξήγηση που δίνουν οι ιθύνοντες του υπουργείο Οικονομικών, είναι τεχνικής φύσεως και εδράζεται στην αδυναμία μετατροπής-τουλάχιστον στην παρούσα φάση-του τρόπου υπολογισμού του κινητήρα στις εκπομπές ρύπων. Οπότε τα τέλη κυκλοφορίες των εν λόγω αυτοκινήτων, θα κινηθούν στα περυσινά επίπεδα.

Αναφορικά με τα αυτοκίνητα που πήραν πρώτη άδεια από την 1/1/2001, κερδισμένα θα είναι τα οχήματα με κυβισμό από 1.929 κ.εκ και άνω, όπου θα υπάρξουν μειώσεις, μικρότερες ωστόσο από τον αρχικό σχεδιασμό.

Τέλος για τα οχήματα που κυκλοφόρησαν στους δρόμους πριν τις 31/12/2000, θα υπάρξουν επίσης μειώσεις, όπως συνέβη και πέρυσι.

» Δείτε όλα τα άρθρα από ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΆΡΘΡΟ
Ακολουθήστε το Sofokleousin.gr :
NEWSLETTER Οι σημαντικότερες ειδήσεις της ημέρας στο email σου
Περισσότερες ειδήσεις από ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Είκοσι χρόνια ζωής για τα πολυτελή SUV της Mercedes - Benz

Είκοσι χρόνια ζωής για τα πολυτελή SUV της Mercedes - Benz

Έχουν περάσει είκοσι χρόνια από τότε που η Mercedes-Benz παρουσίασε την M-Class στην Τασκαλούζα της Αλαμπάμα (ΗΠΑ). Ακολουθώντας τα ίχνη της θρυλικής...
Λιγότερες οι πωλήσεις νέων ΙΧ τον Απρίλιο

Λιγότερες οι πωλήσεις νέων ΙΧ τον Απρίλιο

Με βάση τα πρωτογενή στοιχεία και την επεξεργασία του ΣΕΑΑ, τον Απρίλιο 2017 οι ταξινομήσεις καινούργιων επιβατικών ανήλθαν σε 8.452 μονάδες και...
Με το «δεξί» το 2017 για την BMW - ανοδικά κέρδη και πωλήσεις

Με το «δεξί» το 2017 για την BMW - ανοδικά κέρδη και πωλήσεις

Ικανοποιητικά είναι τα νέα για τα εταιρικά αποτελέσματα της γερμανικής BMW στο πρώτο τρίμηνο του έτους καθώς τα καθαρά κέρδη ενισχύθηκαν κατά...
Αυξήθηκαν τα κέρδη της Volkswagen

Αυξήθηκαν τα κέρδη της Volkswagen

Αύξηση στα καθαρά κέρδη της παρουσίασε η Volkswagen κατά το α’ τρίμηνο του έτους, κόντρα στις προβλέψεις των αναλυτών.  Ειδικότερα, όπως μεταδίδουν οι...
BMW 530e iPerformance: Τώρα σε plug-in υβριδική έκδοση

BMW 530e iPerformance: Τώρα σε plug-in υβριδική έκδοση

Λίγες μόλις εβδομάδες μετά το λανσάρισμα της τελευταίας γενιάς της BMW Σειράς 5, μία plug-in υβριδική έκδοση πλαισιώνει το πιο επιτυχημένο business...
Αυτή είναι η νέα BMW M4 CS

Αυτή είναι η νέα BMW M4 CS

 Η M GmbH παρουσιάζει μία ακόμα αποκλειστική, ειδική έκδοση περιορισμένης παραγωγής με τη μορφή της νέας BMW M4 CS (κατανάλωση μικτού κύκλου:...
Η SEAT επενδύει €900 εκατ. για το νέο Ibiza

Η SEAT επενδύει €900 εκατ. για το νέο Ibiza

 Με πάνω από 5,4 εκατομμύρια πωλήσεις από το 1984, το Ibiza είναι το πιο εμβληματικό  και πιο εμπορικό μοντέλο της SEAT. Τώρα...
ΙΧ χωρίς οδηγό: Τα πρώτα τεστ της Apple

ΙΧ χωρίς οδηγό: Τα πρώτα τεστ της Apple

Οι προβλέψεις κάνουν λόγο πως στα τέλη της επόμενης δεκαετίας το ένα τέταρτο του συνόλου των χιλιομέτρων που διανύουν τα αυτοκίνητα, θα...