Autoin.gr

Η Kosmocar υιοθέτησε την cloud λύση Power BI της Microsoft

Δημοσιεύθηκε: 20 Νοεμβρίου 2016, 17:40 , Τελευταία Ενημέρωση: 20/11/2016, 00:24

Η Kosmocar υιοθέτησε την cloud λύση Power BI της Microsoft
Σχετικά tags

H Kosmocar A.E., η οποία ιδρύθηκε το 1970 και είναι επίσημος εισαγωγέας και διανομέας των αυτοκινήτων Volkswagen, Audi, Škoda και των μοτοσυκλετών Ducati, επίσημος επισκευαστής της Lamborghini και εκπρόσωπος της Bentley και της Bugatti, αξιοποίησε την cloud-based λύση του Microsoft Power BI, προκειμένου να δημιουργήσει ένα καινοτόμο εργαλείο ανάλυσης και στόχευσης των συνεργατών της, το “Dealer Attack Plan”. Μέσω του καινοτόμου αυτού εργαλείου, η Kosmocar πέτυχε τη μέγιστη δυνατή αξιοποίηση των πόρων αποδοτικά, παραγωγικά και με ταχύτητα καθώς και τη συνεχή βελτίωση των οικονομικών και ποιοτικών δεικτών της εταιρίας αλλά και των συνεργατών της. Επιπλέον, κατάφερε να ενισχύσει την ανταγωνιστικότητα της και να προσδώσει προστιθέμενη αξία και ποιότητα στα προϊόντα και τις υπηρεσίες που προσφέρει στους πελάτες της. Το έργο υλοποιήθηκε μέσα σε επτά μήνες και τέθηκε σε παραγωγική λειτουργία το δεύτερο τρίμηνο του 2015. 

Η Plano Business Solutions, στρατηγικός συνεργάτης της Microsoft, η οποία αποτελεί μια από τις κορυφαίες εταιρίες στην Ελλάδα που ειδικεύονται σε υπηρεσίες Business Intelligence και Performance Management, ανέλαβε και πραγματοποίησε το πρόγραμμα “Dealer Attack Plan” για λογαριασμό της Kosmocar. 

Η βέλτιστη αξιοποίηση εφαρμογών Business Intelligence και visualization αποτελεί βασική προτεραιότητα και επιχειρηματική στρατηγική της Kosmocar. Στο πλαίσιο αυτό, με τη βοήθεια του Power BI της Microsoft, δημιουργήθηκε ένα νέο, απόλυτα διαφανές μοντέλο ανάλυσης και στόχευσης των συνεργατών της Kosmocar, το Dealer Attack Plan, ενώ έγινε εφικτή και η ολοκληρωμένη εικόνα και ανάλυση όλων των δεικτών των συνεργατών της ανά δραστηριότητα και περιοχή. Μέσω της υπηρεσίας επιτρέπεται η δυναμική παρακολούθηση δεδομένων σε πραγματικό χρόνο, τα οποία προέρχονται από διαφορετικά υπολογιστικά συστήματα που χρησιμοποιεί η Kosmocar, όπως το Microsoft Dynamics CRM,  καθώς και άλλα μέσω έτοιμων διεπαφών που παρέχονται από το Power BI. Πλέον, οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα να διερευνούν τις περιοχές που τους ενδιαφέρουν, να δημιουργούν και να μοιράζονται τα δικά τους dashboards, συνθέτοντας πληροφορίες από διαφορετικές πηγές και να έχουν πρόσβαση σε όλες αυτές τις πληροφορίες από οποιαδήποτε συσκευή και οποιοδήποτε χώρο. Σε αυτό έρχεται να προστεθεί το «πλούσιο» από πλευράς γραφικών στοιχείων περιβάλλον, καθώς και η δυνατότητα σύνταξης ερωτημάτων με τη χρήση φυσικής γλώσσας που προσφέρει το Power BI. 

Tο Dealer Attack Plan αναβάθμισε σημαντικά τον τρόπο λειτουργίας της εταιρείας αλλά και της επικοινωνίας με το δίκτυο των συνεργατών της. Η σφαιρική πληροφόρηση, η ανάλυση δεδομένων ανά συνεργάτη σε μηνιαία, τριμηνιαία ή ετήσια βάση αλλά και η ανάλυση της αγοράς και του ανταγωνισμού αποτελούν ισχυρά πλεονεκτήματα του εργαλείου. Επιπλέον, ένα από τα σημαντικότερα πλεονεκτήματα του προγράμματος, είναι η δυνατότητα για καταγραφή και αποτελεσματικό προγραμματισμό των ενεργειών (αναπτυξιακών, προληπτικών,  διορθωτικών, predictive marketing, κλπ) ανά συνεργάτη, καθώς και για παρακολούθηση της υλοποίησης και της απόδοσης των ενεργειών. 

Ο Χρήστος Δράκος, IT Manager της Kosmocar A.E., δήλωσε: «Χάρη στην cloud-based λύση, Microsoft Power BI, καταφέραμε να δημιουργήσουμε ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα ανάλυσης, το Dealer Attack Plan, το οποίο μας βοήθησε στο να ανταποκριθούμε σε μια σειρά προκλήσεων που αφορούν στη συνεργασία και στην εξυπηρέτηση των πελατών μας. Οι καινοτόμες λύσεις της Microsoft συνέβαλλαν στην   ενίσχυση της θέση μας στην αγορά καθώς και στο να βελτιώσουμε το επίπεδο εξυπηρέτησης των πελάτων μας, ενώ παράλληλα καταφέραμε να γίνουμε πιο παραγωγικοί». 

Ο Μάνος Παπανδρεόπουλος, Services Manager στην Plano Business Solutions δήλωσε σχετικά: «Υλοποιώντας το έργο Dealer Attack στην εταιρία Kosmocar, μας δόθηκε η ευκαιρία να αναδείξουμε τα χαρακτηριστικά  μιας νέας εποχής, όσον αφορά τον τεχνολογικό τομέα της επιχειρηματικής ευφυΐας, χρησιμοποιώντας ως πλατφόρμα ανάπτυξης το Power BI. Βασικό χαρακτηριστικό του συγκεκριμένου έργου είναι το ότι αξιοποιήθηκαν στο έπακρο όλες οι υφιστάμενες και ιδιαιτέρως εκτενείς υποδομές της εταιρίας σε επίπεδο Data Warehouse και Data Modelling, μέσω του υβριδικού μοντέλου λειτουργίας Power BI. Ταυτόχρονα, χρησιμοποιήθηκαν τα μοναδικά χαρακτηριστικά του Cloud περιβάλλοντος της εφαρμογής, όπως το εξαιρετικά σύγχρονο και εύχρηστο περιβάλλον λειτουργίας, η ευκολία διαμοιρασμού των πληροφοριών μεταξύ των χρηστών, το υψηλό επίπεδο ασφάλειας καθώς και η δυνατότητα πρόσβασης από φορητές συσκευές. Θεωρούμε πως το Power BI ολοκληρώνει την κορυφαία Enterprise πλατφόρμα Business Intelligence της Microsoft και την διατηρεί σε ηγετική θέση». 

Ο Θάνος Λούτσος, Εμπορικός Διευθυντής της Microsoft Ελλάδος, Κύπρου και Μάλτας, δήλωσε: «Είμαστε πολύ ικανοποιημένοι που μια τόσο σημαντική και επιτυχημένη επιχείρηση, όπως είναι η Kosmocar, κατάφερε να αυξήσει την ανταγωνιστικότητα και την παραγωγικότητά της με τη βοήθεια του καινοτόμου εργαλείου της Microsoft, Power BI. Επιπλέον, μέσω του καινοτόμου προγράμματος Dealer Attack Plan, η εταιρία, αξιοποιώντας τις σύγχρονες τεχνολογίες της Microsoft, έχει βελτιώσει τις σχέσεις της με τους πελάτες και τους οικονομικούς της δείκτες, επιβεβαιώνοντας ότι οι λύσεις της Microsoft είναι σε θέση να βοηθήσουν κάθε επιχείρηση να πετύχει τους στόχους της». 

 

» Δείτε όλα τα άρθρα από ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΆΡΘΡΟ
Ακολουθήστε το Sofokleousin.gr :
NEWSLETTER Οι σημαντικότερες ειδήσεις της ημέρας στο email σου
Περισσότερες ειδήσεις από ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Είκοσι χρόνια ζωής για τα πολυτελή SUV της Mercedes - Benz

Είκοσι χρόνια ζωής για τα πολυτελή SUV της Mercedes - Benz

Έχουν περάσει είκοσι χρόνια από τότε που η Mercedes-Benz παρουσίασε την M-Class στην Τασκαλούζα της Αλαμπάμα (ΗΠΑ). Ακολουθώντας τα ίχνη της θρυλικής...
Λιγότερες οι πωλήσεις νέων ΙΧ τον Απρίλιο

Λιγότερες οι πωλήσεις νέων ΙΧ τον Απρίλιο

Με βάση τα πρωτογενή στοιχεία και την επεξεργασία του ΣΕΑΑ, τον Απρίλιο 2017 οι ταξινομήσεις καινούργιων επιβατικών ανήλθαν σε 8.452 μονάδες και...
Με το «δεξί» το 2017 για την BMW - ανοδικά κέρδη και πωλήσεις

Με το «δεξί» το 2017 για την BMW - ανοδικά κέρδη και πωλήσεις

Ικανοποιητικά είναι τα νέα για τα εταιρικά αποτελέσματα της γερμανικής BMW στο πρώτο τρίμηνο του έτους καθώς τα καθαρά κέρδη ενισχύθηκαν κατά...
Αυξήθηκαν τα κέρδη της Volkswagen

Αυξήθηκαν τα κέρδη της Volkswagen

Αύξηση στα καθαρά κέρδη της παρουσίασε η Volkswagen κατά το α’ τρίμηνο του έτους, κόντρα στις προβλέψεις των αναλυτών.  Ειδικότερα, όπως μεταδίδουν οι...
BMW 530e iPerformance: Τώρα σε plug-in υβριδική έκδοση

BMW 530e iPerformance: Τώρα σε plug-in υβριδική έκδοση

Λίγες μόλις εβδομάδες μετά το λανσάρισμα της τελευταίας γενιάς της BMW Σειράς 5, μία plug-in υβριδική έκδοση πλαισιώνει το πιο επιτυχημένο business...
Αυτή είναι η νέα BMW M4 CS

Αυτή είναι η νέα BMW M4 CS

 Η M GmbH παρουσιάζει μία ακόμα αποκλειστική, ειδική έκδοση περιορισμένης παραγωγής με τη μορφή της νέας BMW M4 CS (κατανάλωση μικτού κύκλου:...
Η SEAT επενδύει €900 εκατ. για το νέο Ibiza

Η SEAT επενδύει €900 εκατ. για το νέο Ibiza

 Με πάνω από 5,4 εκατομμύρια πωλήσεις από το 1984, το Ibiza είναι το πιο εμβληματικό  και πιο εμπορικό μοντέλο της SEAT. Τώρα...
ΙΧ χωρίς οδηγό: Τα πρώτα τεστ της Apple

ΙΧ χωρίς οδηγό: Τα πρώτα τεστ της Apple

Οι προβλέψεις κάνουν λόγο πως στα τέλη της επόμενης δεκαετίας το ένα τέταρτο του συνόλου των χιλιομέτρων που διανύουν τα αυτοκίνητα, θα...