Cars Electric

BYD: έλαβε 2,8 δισεκατομμύρια απο το κράτος


Εδώ και αρκετό καιρό, η Ευρωπαϊκή Ένωση έχει επικρίνει τις βαριές επιδοτήσεις της Κίνας, στους κατασκευαστές των ηλεκτρικών αυτοκινήτων της. Έτσι δεν είναι τυχαίο, ότι οι Βρυξέλλες έχουν ξεκινήσει έρευνα αντιντάμπινγκ.

Εδώ και αρκετό καιρό, η Ευρωπαϊκή Ένωση έχει επικρίνει τις βαριές επιδοτήσεις της Κίνας, στους κατασκευαστές των ηλεκτρικών αυτοκινήτων της. Έτσι δεν είναι τυχαίο, ότι οι Βρυξέλλες έχουν ξεκινήσει έρευνα αντιντάμπινγκ. Και που θα μπορούσε να επιβάλει τελωνειακούς δασμούς, στις εισαγωγές από την Κίνα.

Αλλά τώρα υπάρχει επίσης μια μελέτη, που ποσοτικοποιεί το ύψος των επιδοτήσεων. Και η «υπογραφή» είναι αυτή του Ινστιτούτου του Κιέλου, μιας γερμανικής έρευνας.

Λοιπόν, σύμφωνα με ερευνητές, η βοήθεια του Πεκίνου είναι τρεις έως εννέα φορές υψηλότερη από αυτή που χορηγούν άλλες χώρες του ΟΟΣΑ. Όπως η Γερμανία και οι Ηνωμένες Πολιτείες.

Τα δεδομένα

Οι κινεζικές επιδοτήσεις, σύμφωνα με το Ινστιτούτο του Κιέλου, επηρέασαν πάνω από το 99% των εταιρειών, που είναι εισηγμένες στο χρηματιστήριο μόνο το 2022.

Διαβάστε περισσότερα στο carselectric.gr

Ακολουθήστε το Sofokleousin.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις